Ik heb er gigantisch last van gehad. Leek wel of ik een lintworm had. Ik heb het opgevangen door tussendoor wat lichtgewichtknackebrotjes met beleg te eten. Nu heb ik er veel minder last van en kan ik weer aardig 'gewoon' eten zonder al te veel trek tussendoor te hebben.
Ja ik droom ook wel meer dan normaal volgens mij maar niet over dat soort dingen.. Ik heb ook nog regelmatig erge trek.. (vooral lekkere helaas)..
Ik kan me goed voorstellen dat je door je MK banger bent. Daar hebben we hier allemaal wel aardig last van gehad. Het vertrouwen in je zwangerschap moet gewoon groeien en dat gaat helaas wat langzamer bij ons dan bij degenen die nooit een MK hebben gehad.
Ja klopt Inez.. iemand zei pas tegen mij.. maar jij hebt toch een mk gehad, ben je nu niet bang dat het weer misgaat.. Toen dacht ik nou dat stadium ben ik gelukkig voorbij daar heb ik al bijna 2 maanden niet meer aan gedacht..
Goedemorgen pippo! Op het werk heb ik het verteld toen ik het eerste bloedverlies kreeg.. ik had toen zoiets van ze komen er als het echt fout gaat toch wel achter.. en de volgende dag ging het mis dus ik was zelf blij dat ik het verteld had..
nou er waren maar 3 mensen bij mij op het werk die het wisten, voor alle andere collega's ben ik gewoon 2 dagen ziek geweest, want ik had de mazzel dat het weekend erachter aankwam dus ik had 4 dagen om bij te komen.
Ik ben ook vrij open geweest over mijn mk. Wel fijn, hoewel een aantal mensen het van mij niet echt hadden hoeven weten... Maarja, daar ontkom je dan niet aan. Bij mijn werk weet alleen mijn leidinggevende het, en 1 collega die werkzaamheden over kan nemen die ik niet meer mag.
Het zijn van die dingen die voor iedereen verschillend zijn toch.. niet te veel meer aan denken want we zijn nu allemaal in blijde verwachting
ik denk er ook niet aan want ik wil nu echt gaan genieten voordat er weer andere kwaaltjes de kop opsteken
dat kan ik me voorstellen Lindada als je maar een hartje ziet kloppen maar dat komt echt wel goed meid!
Mijn idee Liesje, ik geniet er ook maar even van nu.. Hou wel meer vocht vast dan eerst.. mn handen en voeten zijn dik.. maar ja ach het is nog redelijk te overzien Spannend hoor Linda, ik had ook zoiets van eerst zien dan geloven!
gelukkig heb ik daar (nog) geen last van ik begin nu wel langzamerhand wat gewicht erbij te krijgen maar ik zit nog steeds onder mijn begingewicht
Ok dat is netjes, bij mij is er nu zo'n 5 kilo bij zag ik.. Ik hou in de zomer ook altijd makkelijk vocht vast. dus was al blij dat ik niet hoogzomer uitgerekend ben