Ik weet echt niet of het meevalt.. denk dat het vrij redelijk is.. maar ja.. anders kan ik er ook niets aan doen .. behalve niet meer snoepen dan hahaha Bij jou is wel lekker jij hebt een flinke marge zo
ja absoluut he, ik hoop ook dat ik in totaal 'maar' 10 kilo ofzo aankom...dus in totaal max 15 kilo die marge is wel lekker, maar ik moet me ook beheersen met snoepen ed. gisteren had ik vlak na het eten alweer zin in snoep, het was maar goed dat ik dat niet gehaald had
ja ik ken dat.. probeer me overdag maar in te houden.. maar iedere dag moet er wel iets gesnaaid worden..
overdag lukt me nog wel aardig want ik neem het gewoon niet mee naar het werk en hier staan geen automaten of zoiets dus dat wil nog wel... maar 's avonds wordt toch een heel ander verhaal...gisteravond heb ik maar lekkere toastjes met eiersalade gehad jammie!
oh, ik drink 2tassen per dag...bij mijn dochtertje lust ik het opeens niet meer.... Mijn zus heeft haar hele zwangerschap koffie gedronken, niets aan de hand...
Heb ik ook gelezen idd.. Ik lust geen koffie, drink wel cola light maar dan cafeine vrij sinds ik zwanger ben
cafeine zou de kans op een mk vergroten stond in het onderzoek. maar decaf kan helemaal geen kwaad hoor! ik lust het toevallig bij deze zwangerschap niet, maar anders had ik het toch niet veel genomen. Ook cola drink ik niet meer, heel af en toe 1 glaasje in het weekend.
Ik heb gelezen dat ze dat getest hebben, 12% op miskraam die geen koffie drinkt, 15% voor die die meer dan 2 tassen drinken...en ze weten nog niet wat cafeïne op een vruchtje geeft...maar dan mag je ook geen thee, geen frisdrank, en geen chocomelk drinken, stond zo ook in de krant...
soms denk ik ook wel eens.. er zijn wel heeeeel veel dingen die niet goed zijn.. Ik denk altijd als er maar geen te voorstaat...
Ik drink enkel cola, tijdens het avondeten....over de hele dag water... Enkel 's morgens een tas koffie decafeïne en 's middags een tas bij mijn boterhammen.... Maar als ik binnenkort terug start op werk, zal het enkel 's morgens een tas zijn...
ach elke keer bedenken ze wel weer iets wat niet goed is voor je, inderdaad je gebruik van cafeine gewoon beperken en net wat bruidje zegt...niets waar te voor staat
denk altijd je kan jezelf wel helemaal gek maken met al die regeltjes.. die waren er vroeger ook niet..
daarom.. ik ga er zelf toch altijd vanuit dat het kindje afgestoten wordt doordat het niet gezond is.. en niet door een kopje of 2 koffie per dag.. maar ach dat is mijn mening