heee jij snapt hem! ik heb lekker vrijdagmiddag vrij....en volgende week vrijdag lekker de hele dag....heerlijk
Mijn vk was erg vriendelijk... de dag na mijn mk ging naar haar toe voor mijn eerste gesprek, het eerste wat ze eigenlijk zei toen we goed en wel zaten was.. ach jeetje, nou ... nu kunnen we niets meer voor je doen..! Grrr.. begrijpelijk dat ze dat zegt en dat wist ik al, maar dat is nou niet bepaald wat je wil horen terwijl je huilend aan de andere kant van haar buro zit haha
Ik ben vegetarier, en ik las in een boekje bij de vk dat ik dan een verhoogde kans op mk had omdat ik een aantal vitamines mis enzo... niet echt bevorderlijk voor mijn gemoedstoestand.
precies! zo zie ik dat ook. het gaf mij veel rust om te denken dat een mk een soort natuurlijke selectie is op vruchtjes die wel of niet kans om te volgroeien hebben.... mocht ik vaker een mk krijgen (God forbid) dan zou ik mezelf toch wel even goed laten onderzoeken....
Meiden, ik breek even in met goed nieuws: Vanochtend nekplooimeting gehad, een prachtig kindje gezien in m'n buik van 6,5 cm, eerst in slaap maar wel met een heftig kloppend hartje, daarna wakker en zoooo lief aan het zwemmen! Ik ben nual verliefd... Oja en de kansberekening was 1:2603, dus niet verhoogd.
meid! van harte gefeliciteerd! Klinkt allemaal geweldig! Vanaf nu kun je dus heerlijk gaan genieten (als je dat niet al deed )
...ja nu kan ik echt genieten, durfde ik hiervoor nog niet voluit te doen. En bezorgd blijf je denk ik je hele leven...
Croky wat super meid.. Gefeliciteerd.. Hoop dat ik over 3 weken en 6 dagen ( HAHA ben nu al aan t aftellen ) ook met goed nieuws kom !
Ik hoop het zoooo! Ooh ik heb nu wel hele mooie haartjes Heb proefkapsel in.. Zo naar de bruidszaak voor laatste keer passen.. .. Helemaal ff bekijken JAHOE
HAHA ja het is hier allemaal spannend nu Maar goed, ik ben er nog niet gek van aan het worden ... Te veel stress is niet goed.. Maar dit is nog leuke spanning ! Ik heb het opgestoken met hier en daar wat lossen plukjes ... zoo mooi HIHI
Van harte Croky wat fijn voor je, en op die roze wolk maar! Leuk he Sam.. ik vond het ook allemaal zo gaaf.. Basmalah, slik je toch multivitamines.. dan moet het toch ook goedkomen? En idd.. die reactie van de vk kan je niet zoveel mee zeg.. daar zit je dan toch niet op te wachten..
Neej idd.. vreemde reactie van vk.. Dan heb ik liever die van mij.. Die vond het zo erg.. Leefde heel erg mee. En ik mocht zelfs als ik dat wilde de week erna of wat ik maar wilde om er over te praten altijd langs komen.. Was heel aardig.. Voelde me ook goed begrepen! Wij hebben ook maar 1 vk, dan heb je toch meer een band met dr geloof ik.. En de huisarts doet dan ook nog bevallingen. Dat is z'n passie en doet hij erbij
Ja. en dan ook nog zo'n tof mens. Echt super! Ik was al geweest voor een echo en de intake. En ze vond het zo leuk.. ze zei toen.. een slimme meid baart op tijd.. Zelf is ze dik 40 en haar kinderen zitten nog op de basisschool.. Erg grappig dus Vind het ook wel fijn dat ik alleen haar maar heb, en ja onze huisarts dan.. Dat is niet echt m'n vriend, maar met bevallingen schijnt hij heel goed te zijn. Nou vooruit dan maar