Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nou Liesje, kan me je opluchting wel goed voorstellen hoor. Was ook wel een beetje raar zoals het ging. En je dan ook nog zolang in spanning laten zitten, dat is niet goed voor je. Maar gelukkig bleek alles prima in orde te zijn.

Enne, je man leert vanzelf wel waar hij naar moet kijken hoor!

2. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hai

Ik ben Willeke en nu 8 weken zwanger. Ik heb 1 miskraam gehad en daarna 4,5 jaar zitten tobben om een kindje te kunnen krijgen. Helaas was het met behulp van ziekenhuis niet gelukt. Na een half jaar stoppen van ziekenhuis in en ziekenhuis uit ben ik toch spontaan zwanger geworden. :)

Inmiddels heb ik 2 echo's gehad waarvan de laatste echo het hartje flink klopte. Over 2 weken moet ik weer naar ziekenhuis. Maar ik blijf het spannend vinden en de angst dat het verkeerd gaat!

gr Willeke

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Welkom hier Willeke, en wat fijn dat je nu een goede zwangerschap hebt!
    Wanneer ben je precies uitgerekend?

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Willeke, welkom hier. Geweldig dat het na al dat getob toch nog op de natuurlijke manier is gelukt. Geniet lekker van je zwangerschap!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @ bruidje, lekker hoor alweer 10 weken, nog maar 30 te gaan ;)

@ liesje, lekker hoor, ik hoop overmorgen ook een leuke echo te hebben...en op z'n minst te horen hoe ver we nu eigenlijk zijn...

@ Lola, er is idd ook een stoel voor jouw gereserveerd ;)

@ willeke, welkom en fijn zeg dat het zo gaat! Geniet ervan!

@ natas, acupunctuur werking baarmoeder etc? Kun je dat wat uitleggen? heb daar nog nooit van gehoord :oops:

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nou, ik ben zelf geen acupuncturiste dus ik kan het je niet helemaal uitleggen ;)

Maar er moeten natuurlijk een aantal processen in je lijf goed verlopen voor de zwangerschap, zoals je baarmoeder en het slijmvlies, hormonen, etc. Acupuntuur kan hierbij helpen, het wordt ook vaak gedaan in de MMM.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Spannend, nou ik hoor het graag van je!
    Ben erg nieuwsgierig!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat ik er achteraf niet echt iets over zeggen kan. Het is natuurlijk geen hoofdpijnpilletje waarna je kan zeggen of je pijn over is ja of nee.
    Maar ik zal een verslagje uitbrengen! :)

9. Princess

Princess Actief lid

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie zwangerschap! Ik weet uit ervaring dat genieten niet altijd makkelijk is, maar probeer het toch maar!

Knuffels xxx

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank je wel Princess, lief van je!

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Allemaal!

Ook ik heb net vorige week zwanger getest! Superblij natuurlijk, dolgelukkig, maar ook zo spannend. Wij hebben met 5 weken in juni een miskraam gehad. Wel een prettig idee dat ik niet de enige ben die het zo spannend vindt, ondanks dat het heeeeel goed voelt, veel anders dan de vorige keer!

Iedereen die een wondertje heeft groeien in de buik van harte gefeliciteerd en voor de nog klussers geef de moed niet op!

Liefs Vera

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Inez ik snap hem al. Jullie hebben een 3d echo laten maken denk ik. Dan kun je idd wat later in de zwangerschap terecht en nog steeds het kindje in zijn geheel erop krijgen. Wij hadden gewoon een 2d echo. en dan raden ze dus aan om eerder te komen. Zo rond 20/22 weken.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Van harte! Stoer hoor!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    '
    spannnend joh maar ook zeker wel van harte! Kom je ook meeschrijven?
    Jullie geduld is ook wel enorm op de proef gesteld zeg. Als ik bedenk dat mijn zoon nu bijna 5 is. Dan zijn jullie al in afwachting vanaf het moment dat hij net geboren is. Mén dat is lang! Kan me voorstellen dat de angst dat ook deze baby je wordt afgenomen enorm is.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    esprit spannend joh! Van harte met je nieuwe zwangerschap. Die eerste weken mogen wat ons allemaal betreft overgeslagen worden. helaas moeten we er door heen maar samen zal dat vast wel lukken.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Esprit, welkom hier en gefeliciteerd meid. En die eerste weken zijn inderdaad spannend. Wat dat betreft sluit ik me bij Luna aan, ook mij mogen die eerste weken gestolen worden, al heb ik er nu wel een heel ander gevoel bij dan bij de voorgaande zwangerschappen die uitliepen op een MK.

Luna, ik denk dat er inderdaad een babelonische spraakverwarring was. Ik dacht dat jullie het ook over die 3D echo's hadden. En deze heb ik inderdaad laten maken. Echt een aanradertje, voor de liefhebbers.

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

pfffffff..... ik vind het echt zo spannend allemaal, ik kan er echt nog niet helemaal van genieten dat ik weer zwanger ben hoor...

liefs rebbel

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    nog maar 1 nachtje slapen, vind het echt zo spannend.....

19. Princess

Princess Actief lid

Ja Mone, spannend hé!
    Veel succes morgen!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    He dametjes

ben ik eindelijk weer zw ben ik ziek....bleh....en dan zit ik ook nog op mijn werk...

verder met iedereen alles goed?

Deel Deze Pagina