Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik had een kloppend hartje met 6 weken en 1 dag!
    gewoon bellen, je kunt het altijd proberen!

slaap lekker meiden!

liefs rebbel

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ok.. Goedenavond dames.. ben ik ook heel even. Al ga ik zo naar bed..
    Jullie moeten het zelf weten hoor. Maar ik ben dus niet voor een echo voor de 7 weken. Ik heb de vorige x ook echo met 7 weken gehad en daar was op te zien dat ik minder ver was.. iets van 5 weken.. Nou dat klopte gewoon niet want ik had mn eisprong gevoeld. Het kon een paar dagen korter zijn , maar niet 2 weken.. de vk zag het nog niet zo beangstigend, maar ik had al zoiets van dit klopt niet... 1, 5 week later begon de mk.. Ik heb nu met ruim 8 weken m'n eerste echo. En zit daar ook niet mee. Al heeft dit ook te maken met het trouwen en ik wil voor m'n trouwdag geen echo.. Ja het is super als het goed lijkt, maar flink klote als het niet goed is! Ik wil sowieso niet voor de 7, 5 week echo.. Nou ja.. Ik had niet zoveel keus omdat ik op avond wil, dus is het bij 8 w en 4 dagen ;) Maar goed. Dat ga ik wel redden..

Zoo.. Pff ik werd vanaf vanmiddag een paar keer even ontzettend misselijk.. Dit kon wel eens kotserij worden over een paar dagen geloof ik :( !
    Heb het nog net binnen kunnnen houden ,maar dat scheelde niet veel..

Nou ik ga mn bedje opzoeken.. Tot morgen allemaal..

Liefs SAm :D

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    YAEH! :whistle:
    ik heb de mijlpaal gehaald! nu maar hopen dat vanavond alles goed is bij de vk!

ik ben werken, tot later!

liefs rebbel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY REBBEL :D Super meid.. Gefeliciteerd.. Ik ben er nog lang niet :( .. Nou ja, eerst maar over 3 weken en 5 dagen de echo :p
    Ik ga ook werken.. Ook al ben ik misselijk en moe.. bleag.. Nou ja.. Hoort erbij :p

Liefs SAM :D

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Crocky gefeliciteerd met je mooie nekplooi!
    Heb je nu ook een combitest gehad?

Rebbel gefeliciteerd met je mijlpaal! En veel plezier vandaag bij de vk

Wat hartaktie betreft, ik heb (acheraf) met 6w2d een echo gehad en daar was alleen een streepje van 3,2 mm op te zien. 2 weken later was er al een echt babytje te zien van 16,4 mm en een kloppend hartje (beide zie album). Maw hoe moeilijk ook ga niet te vroeg, daar krijg je alleen maar veel meer zenuwen van....ik was zo vroeg bij de gyn omdat ik maar niet meer ongi werd na de mk, heb dus al een echo gehad met 4w....was helemaal niets te zien, geen vruchtzakje niets....alleen een heleboel slijm (voor het getrainde oog)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hoe is het hier?

@rebbel, gefeliciteerd met je mijlpaal

@alle andere dames die een vroege echo willen, ik zou zelf persoonlijk pas vanaf 7w gaan voor de echo want dan weet je gewoon zeker dat je een hartje moet zien kloppen.
    Als je niks ziet zit je alleen maar in de stress
    maar goed ik heb makkelijk praten want ik zat met 7w in het zh voor een echo

verder is hier alles wel goed, 's morgens heeeeeel nodig plassen en zoveel dat ik de kan van MvM voor 3 kwart volplas.
    Gelukkig vannacht niet zo gek gedroomd

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Je bent denk wel snel klaar voor mvm, niet? Ik nog 2 weken.....dan weer "normaal" plassen ;)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Maandag is mijn laatste ophaaldag en dan heb ik mijn bijdrage gedaan! :)

ik ben wel blij dat ik er volgende week vanaf ben hoor, het is wel een kleine moeite maar 10 weken vind ik lang genoeg...

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Morgen meiden!

Ik vond het eerlijk gezegd heerlijk dat ik weer klaar was met MVM hahaha... heb alleen dat fotolijstje nog altijd niet gehad.. toch eens bellen van de week

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    als het goed is moeten ze dat fotolijstje opsturen als ik het goed heb, maar die had je rond 16 weken moeten krijgen volgens mij

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat klopt idd rond de 16 weken.. maar nog niet gehad.. zal zo eens bellen

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Er schijnt een achterstand met de fotolijstjes te zijn.. zijn ze nu aan het wegwerken.. dus nog maar een weekje geduld..

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden.. vinden jullie dit raar:
    Elke morgen doe ik opnieuw een test (hoezo duur..) om te kijken of het streepje donkerder word.. Erg he.. *schaam*
    Maar omdat vorige x de tests die ik deed maar een heel vaag lijntje gaven, zelfs die bij de huisarts en alleen de CB digitaal duidelijk antwoord gaf.
    Probeer ik op deze manier nu meer hoop te kweken dat het nu wel goed mag gaan bij ons..

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Werden bij jullie de tests steeds duidelijker? Of deden jullie er gewoon maar 1 en toen klaar?

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb wel tot mn nod ook iedere dag een test gedaan.. Toen nog een keer bij 6 en 7 weken geloof ik.. daarna niet meer

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    dussse... ik vind het niet raar om even terug te komen op je vraag :)

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Missyzuilen,
    Nee ik heb ook meerdere testen gedaan, maar ik kan je uit ervaring zeggen dat het soms leek of ze donkerder werden en soms waren ze opeens weer wat lichter... Het is zo afhankelijk van hoeveel je gedronken hebt, of je 's nachts misschien al een keer geweest ben, etc dat de intensiteit niets zegt over de kwantiteit. De test is echt alleen gemaakt voor een ja/nee antwoord. Dus als je elke dag een ja antwoord wil, ga vooral door, maar verwacht je te zien dat je elke dag zwangerder bent....stop dan! Want dat kan dan alleen tot meer onzekerheid leiden

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dan komt ie vanzelf wel bruidje...zal ik hem volgende week ook wel niet krijgen....
    ik kreeg toch zo'n ontbijtsetje volgende week?
    ik weet het niet meer precies

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb van de week al de dvd gehad, over 2 weken verwacht ik ook een ontbijtsetje....
    Zou bij de laatste ophaal erbij zijn geloof ik.....

20. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Dat is ook wat ik van de vk en het echobureau te horen kreeg toen ik me vorige week zo onzeker voelde en een klein beetje bruin vloed kreeg. Ze willen er niet aan ( ik was toen trouwens 6 wk 5 dagen) omdat het geen garantie is dat het daarna goed gaat! Grrr ik kan daar echt boos van worden. de vk was heel vriendelijk hoor... maar die echoburo's... ik weet niet.. not my thing...

Deel Deze Pagina