ik heb 4 dagen voor mijn nod een test gedaan, 3 dagen voor nod nog eentje en 1 dag na nod nog eentje en daarna niet meer.
Basmalah, ik zou als je weer last krijgt van bruin verlies de verloskundige bellen om te vragen of je naar het ziekenhuis mag naar de gyn. Die doen zowieso een echo. Hoeveel weken was je bij je mk?
Ik heb gisteren met Mvm gebeld en aangegeven dat ik eerst de echo af wil wachten. Dat vond ze gelukkig geen enkel probleem. Ik kan het nog niet voor elkaar krijgen om me met al die dingen bezig te houden. stap voor stap.. Komt trouwens ook door mijn bruiloftsvoorbereidingen.. Ik heb het momenteel zo druk! pffff
Ja dat mocht ik ook wel doen als het bruin verlies door zou gaan deze week.. dit viel mee.. maar ondertussen had ik afgelopen donderdag en vrijdag wel weer enorm veel stress... wat ze dus eigenlijk misschien wel weg hadden kunnen nemen....
Wat ik me afvroeg... als ik volgende week ( met 8,5 week) een echo krijg. Dan heb ik al 1 van de 2 echo's die ik vergoed krijg door de verzekering 'verspeelt'. is het dan ook nog verstandig om met 12 weken een echo te laten maken (op eigen kosten dan). Hebben jullie dat ook gedaan? of is dat niet nodig?
Ja, alles is nagelopen: hartje, maag, blaas, neusbotje etc. Prachtig om te zien! Ik ben eigenlijk 2 dagen verder (2 aug), maar moet de datum van de vk aanhouden..(4 aug) De kans op Down was 1:2603, niet verhoogd dus.
...lindada: waarom heb je toch nog zo snel een echo gekregen? Was dat omdat je bloed verloor? Of is het toeval omdat je vanochtend gebeld had? In ieder geval veel sterkte meid....
Wat ik met de combi test bedoel, is of ze ook bloed van jou hebben afgenomen en daar een twee of drietal stoffen in gemeten hebben?
Heel veel sterkte lindada in deze onzekere periode! Enne wat is klein? Want bij mij dachten ze ook dat ik nog geen 6 weken was toen ze de echo maakte, en achteraf was ik dus 6w2d....
Ja, dat hebben ze gedaan. Bloed was iets beter dan gemiddeld, np was iets dikker dan gemiddeld (maar nog steeds ruim onder de 3 mm) en dat alles met je leeftijd bij elkaar kwam op 1:2603. Mijn bloedwaardes (ik pak even het form erbij): Vrij Beta-hCG: equivalent to 0,620 MoM PAPP-A: equivalent to 0,650 Geen idee wat het inhoudt maar de uitkomst is goed. Jouw uitkomst toch ook, Mone? Of maak je je ongerust?