Bruin, dus oud bloed voorlopig. Het vruchtje was meer de grootte voor een week of 4, dus echt te klein. Er is natuurlijk een hele kleine kans dat het toch goed is, maar ik korter zwanger ben. Hoewel mij dat sterk lijk aangezien ik 1 dag na NOD positief getest hebt. Ik heb er ook buikpijn bij, dus mijn hoop is zo goed als 0.
Ik had wel meer uitslagen gehoord van 1:1000 tot 1:3000 en nu hebben we 1:440, terwijl de kans van iemand van 30 1:960 is (ergens op internet gevonden). Dus vond/vind het ondanks het feit dat het niet verhoogd is, wel eng dat het getal toch zo laag is.... Maar we hadden nog even naar de foto van de nekplooi gekeken en de kruisjes stonden ook wel erg ruim genomen..hoop dat dat het gewoon was. Bloedwaardes hebben we niet gekregen...
Ik heb ook met 4 weken een echo gehad, en toen was er geen vruchtzakje te zien....alleen een grote slijmmassa....
Mone: Eigenlijk zouden ze de uitkomst niet moeten geven, alleen het noemen wel of geen verhoogd risico. Nu maak je je onterecht misschien zorgen. Een vriendin van mij had 1:30.000 dus ik heb me ook heel even afgevraagd of mijn score niet te laag is (ja stom hè), maar zolang het niet onder de 200 is: geen zorgen maken! Hebben ze het neusbotje gezien? Als dat zichtbaar is, is de kans op ook superklein.
Lindada, wat verschrikkelijk zeg.. hebben ze nog iets gezegd verder dan dat het vruchtje te klein is?
Kijken via echo naar de nekplooi en meten die onder 3mm is goed en nemen dan ook bloed om de kansen te berekenen....
meiden, ik ga er even vandoor! ff een visje halen hahaha! ik kom later vandaag wel weer ff aanwaaien! Knuffels!
Ja, kansen berekenen of je er kans op hebt...is de nekplooi minder dan 3mm, dan moet je je geen zorgen maken, dan zal de kans erg klein zijn....