Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    De echo is vanaf 12 weken, en dan is alles in principe aanwezig, de foetus moet alleen nog groeien. Zo kunnen ze dus ook nu al zien of de blaas, maag, hartje, hoofdomtrek, 2 handjes, 2 voetjes etc etc. te zien is en of dit goed aangelegd is, op de juiste plek zit etc.

...dat wordt dus ook bij deze echo gecheckt, dus zonder risico. En het is fijn te weten dat er geen levensbedreigende afwijkingen te zien waren.
    Een punctie zouden wij niet gedaan hebben, als alle orgaantjes etc. er prima uitzien, dan zouden we blij zijn met een gezond kindje, al dan niet met Down.

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Niemand meer een gevoel op NOD zoals ongi of drukkend? En veel afscheiding toen al?

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Hai lieve dames...hoe gaat het hier? Hier gaat het super, heb de 2e echo vandaag gehad en ons beebje doet het super..Hij of zij was heel bewegelijk en had nog ff naar ons gezwaaid, was echt super om te zien...en we hebben het hartje gehoord...Hij of zij loopt nog steeds 5 dagen voor, dus ben 12 weken en 2 dagen zwanger!

Hoe gaat het hier?

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik had veel afscheiding voor NOD en nu nog een beetje zelfs....

5. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    JA! Mee eens, dit wordt ons 1e kindje maar ik ben nu al bezorgd. Voor mezelf, of ik alles wel goed doe, maar ook bezorgd over mijn man: dat hem ook niets overkomt, wat zou ons kleintje zonder vader moeten? Oh erg hè.. herkennen jullie dit? :oops:

6. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Heel erg opgeblazen/drukkend/ongi gevoel.

Volgens mij niet meer afscheiding, dit kwam iets later pas.. (6-7 wk)

7. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Latoya: wat fijn! Hoe groot was de kleine hummel? En staat de foto in je album?

8. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Thnx...hij of zij is 5,7 cm heb de echo niet in mn album, doe ik nog wel :)

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Klopt! Niet alleen naar de kinderen toe maar ook naar jezelf!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MissyZuilen, ik heb een week of 2 doorgetest. De eerste paar keer om de dag en later om de 2 à 3 dagen. De teststreep was de laatste paar keer steeds donkerder dan de controlestreep. Toen vond ik het wel genoeg. De laatste keer dat ik testte was op de dag van de eerste echo.

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gefeliciteerd Latoya, wat fijn!

Ik heb wekenlang een ongigevoel gehad.. en afscheiding heb ik nog steeds.. is van het begin af aan al meer..

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Dan moet ik nog wel even hahaha.. Tot de eerste echo, want heb nog niet eens gebelt voor een afspraak.
    Want wil in t zk voor een echo met ongeveer 8 weken, zodat ze hartactie kunnen zien.

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Latoya, gefeliciteerd meid met je mooie echo!
    Hoe gaat het met je misselijkheid? Begint het al een beetje af te nemen?

Missyzuilen, ik zou het niet weten, ik heb nooit last gehad van ongi krampen, en deze keer wist ik niet eens dat ik zwanger was tot de dag voor ik naar de gyn ging....

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En idd met de nekplooimeting echo keken ze meteen het hele beebje na, of er lenzen zijn, het neusbeentje, hoeveelheid vingertjes, voetjes in de goede stand, hoeveel nieren, blaas, lever, maag etc en dat zag er allemaal goed uit.
    En hier zeggen ze dat ze niet alleen naar de nekplooi kijken omdat dan het percentage vals positieve (of negatieve, net hoe het bekijkt) veel te hoog is. Maar onze nekplooi was 2,2 mm (met vinden wij nogwel wat speling), dus dat is wel onder de 3,5 mm zoals ze het hier aanhouden dat je rekening moet houden met een verhoogde kans.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    latoya, feli met je echo...kan niet wachten tot ie in je album staat...leuk hoor!

hier ook nog steeds veel afscheiding vanaf voor mij nod

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, heb jij de uitslag al van je nekplooimeting?

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben de nekplooi wel laten doen, maar wisten nog niet wat we zouden gaan doen als we een verhoogd risico hadden. Maar dat zouden we dan kunnen besluiten.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Latoya, vergeet ik helemaal jou te feliciteren met je geweldige echo. Gaat het verder al weer wat beter met je? Al wat minder misselijk inmiddels?

19. Jill J

Jill J Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.091
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten kindjes
    Valkenswaard
    Hoi hoiii
    Even een vraagje...
    Ik weet niet precies hoever ik ben. (mijn lijfie heeft na de mk beetje raar gedaan)
    Heb een schatting gedaan en denk dat ik dan nu zover ben (zie banner).
    Máárrr ik heb de laatste paar dagen een joging broek aan gedaan omdat ik zo misselijk was. (zat wat fijner ;) )
    Dacht zal wel een griepje hebben want nu al misselijk van de zwangerschap is wel erg vroeg...
    Maar nu deed ik dus gister weer een gewone broek aan.... :confused: zit echt niet mooi meer, ben niks aangekomen, weeg hetzelfde, heb m aangehouden en niks gezegd maar het valt super op!
    Snap er helemaal niks van, weet niet of ik nu wel goed zit met mijn berekening.
    Moet toe geven dat ik met mijn vorige twee zwangerschappen ook al snel positiekleding aan moest. Bij Just (de eerste bij 12 weken en de tweede zwangerschap al bij 10 weken) maar dit is wel heeeeeeel snel als mijn theorie klopt.... :(

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wat? ik was voordat ik overtijd was al misselijk dus ik wist het eigenlijk al door mijn eigen lijf :)

Deel Deze Pagina