Hmm oke.... Komt misschien omdat ik bij Just pas bij 6 weken misselijk werd.... Misschien vergelijk ik teveel.... Bij de zwangerschap die mis ging ben ik niet misselijk geweest en die ging fout bij 12 weken...
dat heb ik ook gehad, bij mijn 1e zwangerschap die mis ging was ik ook helemaal niet misselijk maar dat zegt echt helemaal niks hoor
Ik was misselijk bij de zwangerschap die mis ging....en nu had ik er niet zoveel last van (alleen als ik veel te lang niets eet word ik niet lekker)
Merkten jullie ook geen verschil kwa hoe positief de tests waren nu en de zwangerschap vd mk? Ik heb namelijk vorige ronde een vaag streepje gehad en pas met de digi durfte ik het te geloven.. Toen naar de vk geweest, niks op de echo te zien en dag erna testte ik ook met de digi negatief. Toen begon ik ook t vloeien.. Nu testte ik wel gewoon een normaal 2e streepje en met de digi zwanger.. En blijf steeds dikkere 2e streepjes krijgen.
ik heb geen verschil gezien in de dikte van de strepen hoor maar probeer jezelf niet zo heel gek te maken meid!
Bij Just was het een dikke streep Bij de miskraam was het heeeeeeel dun En nu weer een hele duidelijke, maar denk dat dat puur toeval is! Een test weet niet of het mis gaat of niet..... dus geloof niet dat dat er wat mee te maken heeft!
Iedere zwangerschap is anders.. dus volgens mij zegt het allemaal niet zo heel veel.. Net leuk wipstoeltje bij de Kruidvat gekocht, zwart met lime. Ze hadden ook rood met zwart, voor maar 19 euro.. Ik dacht da's goedkoop.. meenemen!
die heb ik inderdaad in het krantje zien staan....das niet duur en erg leuk wij hebben al zo'n ding dus dat hoef ik niet meer te halen maar ik sta altijd zo bij Kruidvat als ze andere babyspulletjes in de aanbieding hebben zoals tshirtjes of rompertjes....leuk joh en niet duur
Nee dat zag ik idd ook, dat ze leuke dingetjes allemaal hadden.. Zal dalijk met mn uitzetlijst eens gaan shoppen
ik heb al een groot deel van mijn uitzetlijst bij elkaar, moet eigenlijk eens gaan afstrepen wat ik al wel heb want anders haal ik straks nog onnodig dubbel, dat is natuurlijk wel jammer
Goed bezig jij.. ik heb nog niet veel gekocht.. wat kleertjes en hydrofiele luiers die waren in de aanbieding bij de Prenatal.. welke "uitzetlijst" gebruik jij?
heb er geen eigenlijk.... noemde het gewoon zo voor de grap.. weet wel dat er lijsten zijn maar er zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik moet hanteren
Nee daarom dat was ik ook niet van plan eigenlijk.. Als ik het niet vergeet zal ik het de volgende keer ook eens vragen bij de vk
Misschien heb je wat aan dit lijstje Uitzetlijst Standaard kraampakket voor thuisbevalling 1 Matrasbeschermer (100x150cm) 2 Kraammatrassen (60x90cm0 voor tijdens de bevalling 5 Celstofmatjes (60x60cm) voor tijdens de bevalling 2 Doosjes steriele gaaskompressen (16x16cm) 1 Flesje alcohol (70%) 1 Pak verbandwatten 1 Navelklem 2 Pakken kraamverband Denk ook aan: Maandverband Flacon ontsmettende zeep Digitale koortsthermometer 2 Emmers Vluchttas voor ziekenhuis Warme sokken IJskompressen Basisuitzet voor de baby Badje (met standaard) of tummytub Badthermometer Aankleedkussen met hoes Luieremmer 2 Metalen kruiken 2 Kruikenzakken +/- 12 Hydrofielluiers 1 Pak newborn wegwerpluiers 6 Flanellen luiers 6 Spuugdoekjes 6 Hydrofiel washandjes 6 Romertjes ( 3x maat 50/56 en 3x maat 62) 3 Pakjes (maat 50/56-62) 2 Badcapes Flesje badolie / lotion Flesje babyzeep Pot babyzalf Haarborsteltje Sokjes Jasje Mutsje Maxicosi Bij flesvoeding 4 Zuigflesjes 2 Spenen 1 Maatkan met deksel 1 Flessenborstel Het babybedje 2 Hoes of onderlakens 2 Dekentjes (wol) 2 Molton onderleggers 2 Bovenlakens 2 Bedzeiltjes (molton) 2 Slaapzakken Vluchttas 2 shirts / pyjama Badjas Pantoffels / slipper Sokken Ondergoed Voedings-bh Toiletartikelen Bril / lenzen Babykleertjes Telefoonlijst Ponsplaatje Fotocamera / videocamera Identiteitsbewijs Geld voor parkeren Zwangerschapskaart
Hoi meiden, sorry dat ik er zo weinig ben, maar ben flink beroerd, ff doorbijten. Iemand van jullie trouwens dia granules van VSM gebruikt?