Even een vraagje.. Hebben of hadden jullie ook soort spierpijn gevoel in je onderbuik ? Is ook wat gevoelig als ik er op druk..
hoi meiden! sorry geen tijd om bij te lezen ik moet zo ergens gaan eten, en dan om 19.30 naar de vk! ik ben echt super zenuwachtig! duimen jullie voor me? @lindada: ik zag wel dat je geen goed nieuws had! heel veel sterkte meid! liefs rebbel
Hoi meiden, Even tussenstand: Bloedverlies wil nog niet echt doorbreken, maar ik krijg al wel behoorlijke buikpijn. Ik hoop dat het snel doorzet zodat ik het af kan gaan sluiten...
Hai allemaal, Dit is de 1ste 'normale' dag na alles rond mijn tante. Ik ben zo ontzettend moe, echt helemaal kapot. Waarschijnlijk een combi van zwangerschap en alle emoties van de afgelopen week. Vandaag en dit weekend maar even lekker bijtanken! Verder gaat alles hier prima en buikje groeit gestaag. Ik heb alle 30 nieuwe pagina's bijgelezen, maar het is teveel om allemaal op te reageren. Lindada : ah meis, wat vind ik dit rot voor je Heel veel sterkte. En Mone, je vroeg of ik de nekplooimeting al gehad had. Ja, die was afgelopen vrijdag (zal zo de foto van die echo in m'n album zetten). De nekplooi was keurig, maar 0.7 mm! En ook een mooi neusbotje aanwezig. Hier in het ZH is het zo dat je op de dag van de nt-meting het bloed laat prikken, dus daar heb ik nog niet de uitslag van. De kansberekening krijg ik a.s. maandag te horen, via een belafspraak.
Heb even maar mijn profiel aangepast. Ik vond dit wel een toepasselijk plaatje, past wel bij hoe ik me voel... verdrietig...
ach meis, dat maakt het krijgen van ene miskraam extra zwaar. al dat wachten. He kon ik maar iets ovor je doen. Sterkte!
@ Lindada... Meis ik wens je heel veel sterkte! Hoe ver was je? Sorry heb er geen woorden voor... dikke knuffel!