Lindada: ik weet ook niks te zeggen. Ik vind het verschrikkelijk voor je... Weet je zeker dat het een miskraam is? Ik wens je heel veel sterkte in deze afschuwelijke tijd.
tjee met een full time baan is dit gewoon niet meer bij te lezen in die paar uur dat ik 's avonds wakker ben! komend weeken en week voor de laatste keer de nachtdienst in! Blij als ik dat achter de rug heb zeg, zie er als een berg tegenop.... alle meiden met een mooie echo geniet er van! Lindada heel veel sterkte, wat een rotberricht!
Dank je wel Luna.. : D Mijn dag is weer goed .. T is toch wel weer spannend allemaal.. Maar probeer er in ieder geval wel van te genieten
Knuf Lindada... Ik duim echt nog voor een goede afloop voor je! Ben zelf vanavond ook angstig.. Morgen is me oorspronkelijke NOD. En ondanks dat ik zelfs al met de digi zwanger heb getest, ben ik bang toch ongi te worden.. stom he!
@missy: dat drukkende gevoel zegt echt niets hoor! Je bent gewoon zwanger, maar ik begrijp je onzekerheid.
Sorry lindada.. wil niet zeuren hoor. Maar je houd t toch in je achterhoofd als 't je al een x gebeurt is! Wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat t weer gebeurt..
Nee missy ik ben geen helderziende maar je hebt een positieve test in handen meid, goede hoop! Mááár ik zou liegen als ik zei dat ik je niet begrijp... zit momenteel ook in een groooote angstfase
Ja stom he... En iedereen om me heen was gelijk "goed" zwanger, dan ga je toch aan jezelf twijfelen of je niet iets verkeerds hebt gedaan waardoor het mis ging. En waarom het nu wel goed zou gaan dan..
Ja ik heb dat idd ook... Vriendinnen allemaal zwanger 1, 2, 3 keer en gaat allemaal goed! Tja bij Just (mijn eerste zwangerschap) ging het ook super, niks geen kwaaltjes en totaal geen angst, héérlijk die zwangerschap...! Vrees dat ik die niet meer krijg, zo'n onbezorgde zwangerschap We duimen voor elkaar
hoi meiden! nou alles was goed hoor bij de vk! we hebben het hartje gehoord en alles was prima in orde! geen echo gehad, maar morgen krijgen we die met de nekplooimeting. ik vond het alleen zo jammer dat ik nu te laat was om het op dvd te laten zetten, en nu mag ik dus maandag nog komen voor een extra echo en zetten ze het op dvd! @anoul: gefeliciteerd met je goede echo!
Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Maar probeer het toch een beetje positief in te zien meid! En je hoeft echt niet aan jezelf te twijfelen of je misschien iets verkeerds hebt gedaan waardoor het misging. Het is puur misgegaan omdat het niet goedzat met de kleine uk en niet omdat je iets verkeerds deed. En waarom het nu wel goed zou gaan dan ... Tja meid, dat kan helaas niemand je garanderen. Helaas heb ik de pech gehad dat het meerdere malen fout is afgelopen, maar bij het gros blijft het bij 'maar' 1 miskraam. Die eerste weken zijn voor ons helaas vreselijk onzeker, maar helaas moeten we hier doorheen.
Lindada, meid, hier zijn geen woorden voor. Ik blijf hopen en duimen voor een wondertje voor jullie en wens je heel veel sterkte in deze onzekere periode!
Anoul, geweldig dat je een mooie echo hebt gehad. Lekker blijven genieten nu hoor! Rebbel, hoe is het met jouw echo gegaan? Bruidje, mooi buikje meid!
Meiden gefeliciteerd met de mooie echo's ! Hier slaat de moeheid steeds meer toe geloof ik. En m''n darmen zijn ook heerlijk bezig.. En m'n borsten.. en ach.. wat nog meer niet HAHA .. Nou ja.. het komt goed hoop ik.. Daar gaan we voor in ieder geval.. Ik zal zo even aan het werk.. Nou ja.. Hele dag .. Hoop dat het wat meevalt.. heb nog niet zoveel puf, maar goed. Zo maar even met de honden fietsen, dan word ik wel weer wat wakker ! Fijne dag iedereen.. Liefs SAM