goedemorgen dames... jaaaaa vandaag 16 weken jippieeeeeee alles verder goed hier? Mooi buikie hoor bruidje, ik zal kijken of ik dit weekend die van mij er ook op kan zetten... verder weinig nieuws hier, vanmiddag ben ik lekker vrij en gaan we gezellig met z'n tweetjes naar de Intratuin en even naar de Etos mijn babydoos ophalen, dus ik ben er vanmiddag niet.
Goedemorgen allemaal! Gefeli met je 16 weken Liesje! Sterkte met werken Sam.. Ik heb inmiddels een coupon voor de Kruidvat doos.. nooit per email ontvangen maar login gegevens ontvangen en daarop stond hij ergens..
de vorige keer had ik alleen nog maar de blije doos aangevraagd en ook afgemeld maar dat liep gewoon door
en nu had ik mij opnieuw geprobeerd aan te melden voor de blije doos maar ik weet niet of dat nou goed is gegaan
heb ik idd ook gedaan.. vind het allemaal maar vaag... en gister nog een kaartje ingestuurd voor de etos doos
voor de etosdoos heb ik gewoon via internet aangemeld, als het een beetje meezit ga ik hem vanmiddag ophalen, ik laat wel weten of het de moeite waard is
Rebbel, zie dat ik inderdaad je berichtje heb gemist. Vandaag nekplooimeting voor jullie. Spannend hoor! Veel succes vandaag!