ktje, heb vertrouwen in je lichaam! wij hadden dat ook allemaal in het begin en kijk maar naar onze banners..... yes, we zijn bijna vrij en dan vanmiddag lekker shoppen
waarschijnlijk maak ik mezelf ook gek, ben ook zo'n ontzettende piekeraar. Hoop dat ik me wat beter voel als ik over 2 weken de eerste echo heb. Dames en jullie genieten!
Fijn weekend Liesje! Heb vertrouwen meiden.. dat is eigenlijk de enige manier.. Wat ik zelf had was dat ik dacht het zal me toch niet nog een keer overkomen.. (ik weet best dat dat wel kan, maar het hielp me)
hoi meiden! @inez en bruidje: thanks meiden! het is zeker spannend! @ktje: is erg spannend zo in het begin, maar ik moest bij mijn vorige zwangerschap heel veel overgeven, zelfs nog toen we al wisten dat het niet goed zat, maar de hormonen gingen gewoon door! en nu ben ik niet misselijk geweest, en t gaat tot nu toe gewoon goed! dus het zegt echt niets hoor meid! probeer ervan te genieten! liefs rebbel
Hoi meiden, Er is al weer aardig wat af gebabbeld zie ik. Hier nog steeds geen rood bloedverlies. Wel buikpijn, maar dat wil ook nog niet echt doorzetten. Ik heb net de vk gebeld, en van haar moet ik wachten tot woensdag. Is er dan nog niets gebeurd, gaat ze een afspraak voor me maken voor curritage.
Ik geloof dat ik me weer mag melden hier meiden! Net twee testen gedaan en allebei positief. Dag voor nod, dus ik juich nog niet te hard, maar het begin is er. Laten we zeggen: drie keer is scheepsrecht! *grijst van oor tot oor*
Dank je wel, maar eh, waarmee? Luna, mooie buikfoto hoor! Liesje, winkel ze! Zena, meid wat geweldig voor je, van harte gefeliciteerd en probeer een beetje te genieten van je zwangerschap! Ik ben vanochtend lekker even wezen shoppen. Onze kleine meid vindt het niet meer zo geweldig om in haar luier te plassen, maar op het potje wil ze ook niet. Dat is eng. Nu maar hopen dat de wc-verkleiner die ik heb gekocht beter in smaak valt en niet eng is. Verder ben ik nog tegen een leuk zomershirtje en een zomerbroek aangelopen. Kan nooit kwaad.
Dat kunstvoeding bij dergelijke pakketten inzit vind ik niet nodig, maar om nu te zeggen dat kunstvoeding verboden mag worden .... Helaas is het niet iedereen gegeven om borstvoeding te geven. Als ik het zou kunnen geven, dan zou ik er voor tekenen. Helaas is het hier onmogelijk.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september afspraken: 25 jan Rebbel nekplooimeting 28 jan Natas belafspraak uitslag Combitest 29 jan Treintje Combitest 30 jan Lindaa VK 31 jan Natas VK 31 jan Inez echo/VK, Pippo consultatie gyn 4 febr Luna vlk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 19 feb Sam vk + echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo
Ik denk van niet. 1: Ik heb (bruin) bloedverlies 2: Ik heb buikpijn 3: Vruchtje is twee weken te jong Beetje te veel om nog hoop te hebben...