Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Er komt maar geen rood bloed...
    Begin een beetje te fantaseren dat het toch goed is, maar ik misschien minder ver ben... Ohhh, ik maak mezelf gek! En ik moet nog tot minimaal woensdag wachten tot ik vk weer mag bellen. Eerder heeft geen zin zeggen ze (daar hebben ze wel een punt). Waarom blijft het nu zo onzeker!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zena, zo gek is het niet hoor, dat je er nog wat testjes tegenaan hebt gegooid. Heb ik zelf ook gedaan. Zorg alleen wel dat je onder dezelfde omstandigheden test. (evenveel gedronken de avond ervoor, testen met ochtendurine). Anders kan de test inderdaad anders uitpakken.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, meid wat een onzekerheid voor jullie. Vreselijk. Je had afgelopen week op je werk een keertje een echo laten doen. Kun je er maandag niet nog een keertje om vragen?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo hier is sam ook weer ;)
    Lindada wat een onzekerheid.. pfff...

Verder.. uuh... weet t niet meer ;)

Ik heb niet echt meer zere borsten vandaag.. Gister nog wel.. pff.. kon ik dat luikje maar even open doen :p Maar nog wel steken in m'n liezen.. Moet me maar niet te druk maken denk ik.. Hoe makkelijk dat ook gezegd is :( ...

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @ croky: zeker geweldig! ik zweef ook lekker rond hoor! ;)

@zena: niet meer testen meid, als je net wat meer gedronken hebt kan de test al wat vager zijn, je maakt jezelf zo helemaal gek... het valt niet mee, maar probeer positief te blijven! en ik had ook buikpijn in het begin, echt een ongi gevoel!

@sam: de ene dag heb je meer last van kwaaltjes dan de andere dag meid! kop op! :D komt helemaal goed deze keer! ;)

@lindada: moeilijk he die onzekerheid! ik vond dat toen bij mij echt slopend... je kunt mar beter gewoon weten waar je aan toe bent! sterkte meid!

liefs rebbel

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Rebbel.. Ik weet het.. En ik voel ze ook nog wel hoor ;) Ze zijn ook nog wel groter enzo :D .. En nu spelen m'n darmen weer op .. dus :p

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ben toen onofficieel tussendoor gegaan. En ze zei dat ik over 1,5 week een officiele afspraak moest maken, dus ik denk niet dat het nog een keer gaat lukken helaas.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jammer meid, dan toch nog even afwachten tot woensdag bij de VK.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, wat een geweldige echoscopiste was dat zeg. Zulke moet je vaker tegenkomen.

Sam, de kwaaltjes komen en gaan, probeer je er niet teveel zorgen om te maken. Al weet ik, dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

Zena, bij m'n eerste zwangerschap heb ik de eerste weken ontzettend veel last van buikpijn gehad. Ik lag er zelfs van wakker van. Erg ongemakkelijk. Had ook constant het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Het bleek uiteindelijk bandenpijn te zijn geweest. En uit deze zwangerschap is een prachtige dochter voortgekomen.

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Lindada: grrrr, je wordt echt tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd. Nu krijg je weer hoop, zoals je schrijft waardoor de volgende afspraak echtenorm spannend wordt. Ik wens jullie veel sterkte.

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Sam: ik voelde de eerste weken helemaal niks, mijn borsten waren heel licht gevoelig, maar dat kon ik mij ook verbeelden. Pas na 7 weken kreeg ik echt symptomen. Maar ook heel wisselend. Soms heel heftig en soms helemaal niks. Hierdoor ook enorme twijfels: is het weer fout? Het zegt dus niks want afgelopen woensdag hebben wij een heel mooi spartelend kindje gezien.

Wij hebben wel even een teleurstelling. Bij onze echoscopiste kun je de beelden op dvd laten zetten. Dat hebben we dus de eerste keer gedaan. Ze gaf ons als tip om de volgende keer een dvd-rw mee te nemen. Dat hebben we gedaan. Na de enorm mooie echo kwamen we thuis, zetten de dvd speler aan maar geen beelden. De dvd teruggebracht en idd er staat niks op. Ze gaf als reactie: met 12 weken kom je weer voor een echo en dan ga je niet naar buiten zonder beelden. Ik ben er nog tegenin gegaan maar het mocht niet baten. Dus even doorslikken en hopen op een mooie volgende echo.

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Balen anoul.. Hopelijk ga je de volgende x wel naar huis met mooie beelden van je beebje!

Hadden/Hebben jullie ook zo'n last van je darmen? Ben echt aan 't windjes laten en rommelig enzo..

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@anoul: wat balen zeg! maar nog een weekje wachten en dan heb je vast hele mooie beelden van je kleintje! :D ik mag het morgen op dvd laten zetten!

liefs rebbel

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Anoul.. dank je wel... Nou gisteravond heb ik me de hele avond zitten ergeren aan m'n bh.. Borsten waren lekker aan t uitzetten, al waren ze neit erg gevoelig.. En bh zat dus echt niet lekker.. bah ;)
    Wat balen zeg van je dvd.. Echt jammer :( ...

Missy.. Ik heb ook last van mn darmen.. Had ik al week voor nod.. En nu kan ik het ene moment normaal naar de wc en het andere moment is alles pijnlijk.. Ook gisteravond was dat het geval :( ..

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Weet iemand hier of t schadelijk is voor de beeb als de moeder verkouden is en vaak moet niezen?

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meid.. je moet je niet zo'n zorgen maken.. Neej is geen probleem. Veel vrouwen moeten juist meer niezen als ze zwanger zijn.. Slijmvliezen zijn gevoeliger.. Ik begrijp je wel hoor.. ben niet veel minder :p

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    hahaha ja stom he.. helemaal natuurlijk omdat ik nu alles meer beleef, omdat ik echt een positief gevoel heb erover! Dus maak je je automatisch meer zorgen. ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rustig blijven en niet te veel forumen :p Want daar word je soms alleen maar onzekerder van..
    1 op de 5/ 6 zwangerschappen gaat mis.. die ene hebben we nu gehad.. nu 1 van die andere 4 denk ik maar :p

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja precies! Zo probeer ik ook te denken.. Zo van, dat ene ongeluk hebben we gehad! Nu hebben we meer kans op goed geluk! :)

We hebben gewoon ongeluk gehad de eerste x zwanger zijn.. En nu lacht het geluk ons toe en krijgen we allemaal mooie kindjes en fijne zwangerschappen!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo :D ... Positief blijven denken meid :D !
    Anders worden we alleen maar gek..

Ooh ik word gek van m'n darmen.. echt vervelend gevoel :( .. Maar goed.. het hoort erbij ;)

Deel Deze Pagina