Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Hoe gaat het hier?!
    Lindada meis, wat vreselijk!

Hier gaat alles top!
    Ben al dagen niet misseljk geweest, vind ik aan de ene kant natuurlijk niet zo erg, maar aan de andere kant maakt het je onzeker! heb nog wel erg pijnlijke en gevoelige (.)(.) en buikpijn zo nu en dan! ben blij als ik straks de 2e echo krijg.. heb je weer wat extra zekerheid!
    iedereen een fijn weekend gehad?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hey Lindaa..
    jij hebt dus ook al vroeg een 1e echo gehad? Met hoeveel weken?

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ik heb mijn echo 6 wkn en 2 dagen gehad!
    Ik had een hele mooie en sterke hartactie! :whistle:

en over 1,5 week krijg ik weer een echo !

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heb jij al een afspraak gemaakt dan missy zuilen?

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nee nog niet.. mocht van het ziekenhuis weer komen met 6 weken. Maar zit nog te twijfelen..

Ben bang dat er dan misschien nog niks te zien is en we weer gaan stressen. Maar aan de andere kant, als er dan niks te zien is weten we wel op tijd waar we aan toe zijn.

Dus ga morgen toch maar even de vk bellen of ik voor een echo mag met 6,5 week in het ziekenhuis. Die sturen me dan door..
    Net zoals vorige x na me bloeding om te kijken of er echt niks meer zat.

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jaa idd ik snap je!
    het is voor iedereen anders natuurlijk en iedereen denkt anders over een vroege echo, maar ik vond het wel fijn zo vroeg een echo te hebben,, want kreeg duidelijk te horen dat het hartje etc goed was en dat ie goed groeide en dat geeft dan wel zekerheid!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ha meiden,

Wij hebben in september een vroege miskraam gehad bij 4.3 weken nu zijn we 5.1 week en natuurlijk heel zenuwachtig of het allemaal wel goed blijft gaan etc. maar ook zo intens gelukkig dat het wel allemaal "kan". begrijpen jullie het nog ;). in ieder geval wens ik voor iedereen een heel gezondje beebje!

@ lindada sterkte meis

Liefs Shirley

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hee roshi!
    gefeliciteerd meis! Geniet ervan!
    en welkom hier!

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Zo...die darmen...die zitten mij ook dwars. De vorige keer kon ik niet en nu kan ik juist te goed naar de wc! Hahaha!
    Verder niet zo veel te merken nog hier, alleen zere borsten. Begin langzaam te geloven dat ik écht weer zwanger ben...wilde er eerst nog niet zo in.
    Ik moet 6 februari naar de gyn voor de eerste uitslagen van het mk-bloedonderzoek, denk eigenlijk dat er dan ook wel een echo gemaakt wordt...niet dat je daar dan veel aan hebt, want dan ben ik nog geen 6 weken, maar toch...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Shirley..
    GEFELICITEERD :D We zijn zowat even ver :D !
    En bijna tegelijk naar de vk :p Heb je dan ook echo ?

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Roshi, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    hebben jullie dat ook wel eens zo'n dag dat je weer over alles gaat twijfelen en niet kan slapen omdat je continu ligt te tobben? Zijn mijn borsten nog wel gevoelig? ben ik wel even misselijk als gisteren? Ik maak mezelf helemaal gek vandaag! A.s. dinsdag echo en ik ben denk ik gewoon doodsbang... Vorige zwangerschap m.a. kwamen we bij echo achter....
    Ik hoop dat ik straks m'n kleine extreem vroeg kan voelen misschien dat ik dan eens rust in mijn donder krijg!

@Lindada ik blijf voor je duimen meid, net als heel veel anderen hier!

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Maris, ik snap je onzekerheid, wij kwam ook er ook achter dat het niet goed was met de echo rond 10 wkn. Bij deze zwangerschap aangedrongen op een vroege echo en gekregen. Daardoor een deel van de zorgen weggenomen.
    De pijn in je borsten kan echt weer verdwijnen. Een collega van mij is nu 27 wkn en rond 12 weken waren haar borsten niet meer gevoelig en ng steeds niet.

14. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Pff, praat me niet over darmen, ik heb er enorme last van. Ik voel soms al lange tijd van tevoren dat er een boodschap aankomt, met krampen en misselijkheid gepaard. Grrrrr. Ook lastig omdat ik ook wel eens twijfel of het mijn darmen zijn.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd.. Hier dus ook zo Anoul.. bah.. maar goed.. Het is nu weer beetje afgenomen.. Goed drinken helpt bij mij wel. Maar vervelend is het wel :(

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Nou mensen, Ik mag me sinds vandaag aansluiten bij jullie!

Jooze

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAA JOOZE GEZELLIG :D Welkom :D

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Thanks!

Ik heb een vraagje ook ik mag voor een vroege echo komen, vanaf wanneer gaat het hartje ongeveer kloppen?
    Kan ik daar rekening mee houden met het maken van een afspraak!

Jooze

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rond de 6 weken.. Dus als ik jou was, zou ik dan bij zeven weken een echo doen.. maar schrik niet dat je eventueel paar dagen minder ver bent en je dus nog niets ziet. Ik zou m na 7 weken doen.. Maar goed. dat is mijn mening ;)

20. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Gefeliciteerd Jooze
    Ik had een vroege echo na 7 wkn. En toen zagen we duidelijk een hartje terwijl ik een paar dagen minder ver bleek te zijn.

Deel Deze Pagina