Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    natas, idd iedereen hier snapt het helemaal en daarom hebben we ook zoveel steun aan elkaar!

2. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0

Ik denk bv maar soms twijfel ik wel hoor.. Het lijkt me wel een stuk makkelijker om fv te doen.. en ook leuker voor manlief.. kan hij ook de fles geven..

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bij mij 1e zw koos ik direct voor fv maar nu begin ik een beetje te twijfelen omdat bv toch beter zou zijn maar ik denk dat ik het toch wil proberen maar wil combineren met fv.
    bijv 's avonds fv en overdag bv....

ben bang de verkeerde keuze te maken

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik weet het ook nog niet, sowieso als ik weer ga werken wordt het fv.. Gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja gelukkig wel ja...
    de keuze voor fv werd me de vorige keer door de vk niet echt in dank afgenomen.....maar ja dat is toch onze keuze of niet dan?

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben niet depri hoor Bruidje, maar ik geniet niet verder dan het hier en nu en vandaag ;)

Pcies Liesje, iedereen hier begrijpt het.
    Er komt bij ons, met een missed abortion, nog wel 1 ding bij vind ik. De ervaring dat het gewoon kan blijven zitten en je steeds meer kwaaltjes krijgt maar het al lang dood is maakt het voor mij moeilijker vertrouwen te hebben in posi tests of kwaaltjes.

De keus tussen bv of fv..... weet het nog niet zeker. Heb er vorige keer ook over nagedacht, mijn gevoel gaat denk ik meer richting bv.

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gelukkig Natas!

Ja dat vind ik ook hoor met een MA. Heb het nu ook weer.. dan heb ik al 2x een goede echo gehad en dan denk ik.. als ze nu maandag het hartje maar vinden.. van dat soort dingen... denk dat die onzekerheid wel blijft..

Ik geloof wel dat bv beter is maar de fv van tegenwoordig is ook van hoge kwaliteit dus wat dat aangaat hoef je je volgens mij niet schuldig te voelen als je daarvoor kiest..

Wel handig voor de extra kilootjes weg te krijgen bv.. ;)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat hoor ik nu dus ook van mijn vriendin die een weekje of 4 geleden is bevallen...het gewicht vliegt eraf en na 2 weekjes paste ze alweer in haar oude broeken

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ook groot voordeel hahaha

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou eerst maar eens flink dik worden he!

nooit gedacht dat ik dat zou zeggen!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    pfff ik ben een hormonale dweil. Ik schiet vandaag van elke scheet in de stress.
    Wat wat lastig zeg! Ik voel snel aangevallen en bij het minste op de tenen getrapt. Arme huisgenoten......

(voor de bv of kv discussie ben ik nu veeeel te labiel en ben bang dat ik verkeerde dingen zeg als ik daar nu op reageer. Hoe dan ook. Onze derde telg krijgt in elk geval het hele eerste jaar bv en hopelijk nog veel langer! Dit is 1 van de dingen waar ik zelfs echt naar uitkijk!)

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @natas en inez: ja ik zal idd niet de enige zijn die me zo voelt! ;) het liefst zou ik 3 weken slapen en pas weer wakker worden op de dag van de echo! :D

liefs rebbel

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat lijkt me een mooi plan Rebbel, een lekker winterslaapje tot aan de echo met het dekbed ver over je neus getrokken ;)

Een emo-knufje voor Luna!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    :cry: :cry:
    ik heb zeurende buikpijn en verlies wat roze achtige afscheiding...
    ik ben zooo bang dat het weer mis gaat! ik heb de vk al gebeld, ze zegt dat de kans groot is dat het komt van de innesteling... ik moet me volgens haar niet te veel zorgen maken,maar ze kan me geen garantie geven natuurlijk! ik heb er niet zo'n goed gevoel bij, maar dat komt natuurlijk ook door de eerdere miskraam.

liefs rebbel

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi allemaal!

Bedankt voor de steun! Nog maar even....en dan hebben we de echo.
    Wat betreft fv of bv, ik wil proberen bv te geven, of het lukt is natuurlijk een tweede en daarnaast kolven voor de fv.

Rebbel, wat spannend zeg! Niet teveel zorgen maken hoor!

Luna, veel suc6 met je emo-bui, ik zou zeggen gewoon lekker vroeg naar bed ;) maar dat geldt voor de meeste hier denk ik.... :D

Ik vergeet vast een heleboel, maar ook voor mij is het bedtijd.

weltrusten!
    simone

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Heel veel succes Mone!

Hoe is het nu Rebbel? Wat lijkt me dat rot.. innesteling of niet.. bloed wil je gewoon niet zien!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    bedankt!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mone, spannend je 1e echo!
    laat het straks weten of alles goed is he!

He bah Rebbel....dat maakt je onzeker...we weten er allemaal helaas alles van....
    het hoeft niks te betekenen maar ik begrijp dat je er erg van schrikt
    ik moet eerlijk zeggen ook al heb ik nu een kloppend hartje gezien, ik blijf slipstaren/broekloeren hoe jullie het ook noemen willen!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    het gaat... heb heel slecht geslapen vannacht, vanmorgen weer een test gedaan en deze was sinds vandaag pas echt goed positief, zondag was een gewone test heel vaag, echt heeel vaag, maar digi zei toen zwanger! ik was toen ook 3 dagen te vroeg met testen, dus het zou wel kunnen kloppen van de innesteling denk ik, hoop ik! ik heb verder geen roze afscheiding meer gehad en de buikpijn is nu weg, maar ik ben zo ongerust, ik heb echt geen idee hoe ik deze 3 weken door ga komen! met mijn miskraam hebben we ook weken in onzekerheid gezeten... :(

liefs rebbel

Deel Deze Pagina