Ik had nog niet eens bedacht dat het al handig zou zijn de kleine op te geven voor het KDV, ben nog zo druk met eerst maar eens goed gaan... Toch handig zo'n forum denk je nog eens op tijd ergens aan! Natas succes, maak je niet te veel zorgen, meestal heel goed resultaat en het verlies hangt een beetje af van hoe uitgebreid het nu al is....
Goedemorgen meiden! Allereerst nieuwe zwangeren, welkom en van harte! Wat betreft het kdv.. ik heb met 5 weken al opgegeven, wij hebben toevallig morgen een intake gesprek en gelijk even rondkijken etc.. alleen wij horen pas een half jaar van te voren of er ook daadwerkelijk plek is.. wel raar..
goedemorgen dames, allereerst nieuwe zwangeren welkom! vanmorgen werden mijn kannetjes door MvM voor het laatst opgehaald Yessssss en ik heb ook mijn ontbijtsetje gekregen. Wel leuk hoor! Nou kunnen we weer 'normaal' plassen hoe is het hier verder? Er is weer erg veel bijgeschreven en ik heb niet bijgelezen dus als ik wat gemist heb, sorry!
He Liesje goedemorgen! Heb je lekker geshopt? Kruidvat doos was niet veel trouwens..Een opbergdoosje voor flesvoeding, 1 luier, 1 mini flesje babyolie, wat bonnetjes en nog iets..
hey Bruidje, ja maar uiteindelijk niet zoveel gekocht, was eigenlijk halverwege de middag al moe. Etosdoos was ook niet zo heel veel bijzonders hoor, een paar tijdschriften uit aug 2007, 2 luiers Pampers Newborn, miniflesje babywasgel, 1 pak billendoekjes Sensitive van Pampers en 2 potjes met fruithapje.
Oh da's weer jammer.. nou ja vrijdag kun je weer verder shoppen .. Klinkt ook niet veelbelovend idd.. nou ja ach.. we hoeven er weinig voor te doen zullen we maar zeggen..
Ik kan niet meepraten over een mk maar wel over de onzekerheid en het wachten en het zo hopen dat het goed gaat allemaal. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en in het begin werd iedereen schreeuwend gek van mij. Ik en afwachten en vooral geduld hebben gaat echt niet samen hihi. Ondertussen is het vertrouwen wel meer geworden en ben ik alweer aan week 17 bezig. Maar ik begrijp heel goed hoe die onzekerheid voelt. Groetjes Nance158
Goedemorgen dames.. Hier ben ik ook weer even Vandaag lekker vrij.. Gister de hele dag op de bank gelegen. Was helemaal niets ... Nu weer ietsje beter.. Verder nog steeds weinig last van symptomen, ja wat kleine dingetjes.. maar last, neej.. Ik vind het wel leuk, mn bijna man is er nu veel meer mee bezig en heeft nu wel het gevoel dat het goed gaat. Terwijl hij dat de vorige x dus helemaal niet had.. Dus wie weet ...
@Bruidje, we hoeven er ook niet veel voor te doen, gelukkig maar want dan hoeft het voor mij niet. ben wel benieuwd naar de blije doos, die moet echt heel erg leuk zijn. @Sam, wat fijn dat je vent er nu ook een goed gevoel over heeft, het gaat deze keer ook goed!
HIHI m'n eigen echo Maar ben wel aardig positief ingesteld hoor.. durf er gewoon nog niet vanuit te gaan, dat is het vooral eigenlijk!
Mijn mannetje had de 2e x ook een veel beter gevoel dusse... hij heeft vast helemaal gelijk! Naar de blije doos ben ik ook wel benieuwd idd...
ik snap je gevoel wel hoor sam, dat hebben we allemaal gehad en dan zal ik je verklappen dat ik dat nu nog steeds een beetje heb. Bewust of onbewust kijk ik elke keer als ik afveeg of er geen bloed aanzit. Ik kan er niks aan doen maar ik doe dat gewoon
Toen ik net zwanger was en me zoveel zorgen maakte zei een vriendin van me de wijze zinnen. Als je zwanger bent dan hoop je dat het leeft Als je moet bevallen dan hoop je dat het allemaal gezond ter werled komt En dan ga je je zorgen maken over het feit hoe het in het verdere leven zal gaan. Dat heeft mij erg gerust gesteld want het klopt ook zorgen hou je toch wel. Ik hoop voor iedereen die tot nu toe heeft gereageert op deze topic dat iedereen een gezond kindje mag krijgen en dat alles goed mag gaan tijdens de zwangerschap. Ik gun het iedereen zo heel erg. Liefs Nance
HIHI JA.. Die tik heb ik hier ook wel idd ... Nou het komt vast goed ! Ik zal even de was ophangen en opruimen.. Tussendoor ben ik hier wel hoor !
ik moet tussendoor nog een beetje werken, want ook al ben je maar een middagje vrij dan blijft er toch een hoop werk liggen
Ik heb het soms ook nog hoor.. dat ik denk.. wat zie ik nou? Krijg nu weer dat ik denk.. ik heb ukkie nog helemaal niet gevoeld vandaag of dat soort dingen.. het blijft iedere x wat idd..
dat heb ik dus precies zo, je voelt nog niks en je bent niet meer misselijk of je kwaaltjes nemen af, wat trouwens normaal is..... soms wou ik wel dat ik een angelsound had.....