Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha ja als je in de buurt woonde had je m zo mogen lenen.. maar dat wordt een beetje lastig.. maar nog even dan voel jij het ook.. Ik voel het met name aan het begin v/d avond als ik een drukke dag heb gehad

2. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Als je er echt eentje wil hebben dan zijn ze bijv bij de kijkshop te koop voor nog geen 50 euro.

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Maar Liesje wil er eigenlijk geen :)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee ik wil er eigenlijk geen een hebben want dan wordt ik er een beetje obsessief door denk ik....

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh bruidje...hoe weet jij dat dan? :) :)

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Van die twijfel heb ik ook ontzettend veel last gehad en ik kon mezelf er ook helemaal gek mee maken. Gelukkig bleek iedere keer met de echo dat alles nog helemaal goed zat. Met ruim 10 weken heb ik voor het laatst een echo gehad. Natuurlijk is het geen 100% garantie dat het goed blijft gaan, maar we kregen wel de geruststelling mee dat wanneer je een goede echo hebt na 10 weken, de kans dat het fout gaat nog maar heel klein is. En aan die geruststelling hou ik me graag vast.

Bovendien voel ik de kleine inmiddels sinds een paar dagen, wat ook al weer geruststelling geeft en ik kan hem al geruime tijd horen met m'n First Sounds. Erg leuk en voor mij ook erg geruststellend.

Veel succes met je echo morgen!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jooze, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb met 6 weken 4 dagen een mooi kloppend hartje gezien. Bij de een is het wat vroeger, bij de ander wat later.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Muts die ik ben, heb het helemaal verkeerd gelezen.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Inez, ik ben jaloers op je dat jij je kleine al zo goed kan voelen....wil ik ook!

10. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Liesje jij bent net zo ver dan dat ik ben. Heb jij niet af en toe dat je een pokje voelt? ik dacht nl dat het mijn darmen waren die een reactie gaven maar dat is mijn kindje. hou je handpalm een tegen je wang en prik eens met je tong tegen je wang. zo voel ik het nl. en nu ik dat weet voel ik het heel vaak.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou tot een weekje geleden voelde ik het 's avonds nog wel eens als ik rustig op de bank lag maar de laatste week helemaal niet meer.
    Daarom zou ik soms wel eens een angelsound willen hebben om te weten of het allemaal nog leeft daarbinnen

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wauw Inez wat vroeg voel jij het al! Dacht dat ik vroeg was met mn 16 weken..

Denk wel dat dat je kindje is Nance als ik het zo lees..

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, wat een prachtige foto's. Ben ook benieuwd hoe Pippo weet dat het een jongen is. Dat is in dit stadium nl. echt nog niet zichtbaar. Op z'n vroegst pas met 16 weken.

Liesje, jij gaat jouw kleine echt nog wel voelen meid. Ik denk dat ik deze kleine uk al wat sneller kan voelen omdat het de tweede is. Onze dochter voelde ik overigens ook al met 16 weken, maar dat schijnt erg vroeg te zijn voor een eerste zwangerschap.

Luna, wat heerlijk, jullie weekendje. En nu even lekker rustig bijkomen.

Natas, het lijkt inderdaad wel of het jullie niet gegund is, om nu even lekker rustig bij te komen van alle drukte na de begrafenis en aan genieten van je zwangerschap toe te komen. Heel veel sterkte met Chris!

Met Alyssa konden we al snel terecht bij het KDV. We hebben er alleen alsnog geen gebruik van gemaakt omdat ik vanuit huis ben gaan werken. Deze kleine uk ga ik vooralsnog niet inschrijven, aangezien het er niet naar uitziet, dat ik buitenshuis ga werken.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop dat je gelijk hebt Inez, want ik hoor nu steeds meer om me heen dat iedereen de beeb duidelijk voelt en ik heb dat nog niet....en dan ga ik gelijk twijfelen van is alles wel goed of leeft hij/zij nog.....

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden.. heb de stap genomen en net naar het ziekenhuis gebelt voor de 1e echo!

13 februari om 09:30 uur mag ik komen dan gaan we gewoon een mooie hartaktie zien! Daar duimen we voor zo 1 dag voor valentijn hihihi.. Zal me mooiste valentijnsdag ooit dan worden. :)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Dat wordt een hele mooie valentijnsdag voor jullie missy!

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Komt helemaal goed Missy!

En jij gewoon vertrouwen hebben in je beebje hoor Liesje.. de meeste vrouwen voelen het pas tussen de 18 en 20 weken..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh... krijg ik even kippenvel.. ben bezig met video op dvd te zetten.. En afgelopen zomer zijn we met onze vereniging fries kampioen geworden. Toen zijn we natuurlijk gehuldigd.. Volkslied voor ons gespeeld.. Zo mooi... Dat is het enige wat ik wel ga missen deze zomer geloof ik..
    Was zooo 'n geweldig gevoel :D !

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die onzekerheid is maar niks hoor!
    wou dat ik elke dag even kijken kon...pfffff nog 2 weken wachten tot ik naar de vk mag weer het hartje horen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog 3 weken voordat ik uberhaubt m'n eerste echo krijg :(

Deel Deze Pagina