Nog een week en 2 dagen tot de 20 weken echo... joepie! Gaat weer opschieten.. en dan wordt het heeeeeel lang wachten..
Liesje, niet gaan twijfelen hoor! Gemiddeld wordt het eerste kindje gevoeld tussen de 20 en 24 weken. M'n dochter voelde ik met exact 16 weken en volgens de gyn die een paar dagen later de vruchtwaterpunctie deed, was het onmogelijk dat ik haar toen al kon voelen. Maar het was echt zo. En wie weet voel je hem nu al wel, maar denk je dat het je darmen zijn die je voelt.
nou dat had ik dus wel voor een week geleden maar de afgelopen week is het zo verdacht rustig. Nou ja misschien voel ik hem/haar nog wel voordat ik naar de vk moet over 2 weekjes, zal blij zijn als ik het hartje weer hoor. Nog een vraagje he, ik heb zo af en toe sinds zaterdag links onderin mijn buik felle steken. Niet constant maar toch regelmatig....moet ik mij zorgen maken of de vk bellen?
Misschien je banden die oprekken Liesje? Maar als je het niet vertrouwt kun je altijd je vk bellen.. Ik voelde het kriebelen met 16 weken.. Volgens de echoscopiste kon dat heel goed, mn placenta ligt achter en weinig vet op de buik..
ik wou al zo'n stomme opmerking maken in fierljeppen ofzo ik beledig geen friezen hoor, ben zelf ook half fries
PFf.. ik heb toch een steken in mn borsten... Geloof dat ik morgen eerst maar eens een andere bh moet gaan halen.. ze zitten allemaal voor geen meter meer..
koop er gewoon eentje bij de hema ofzo...zijn niet zo duur en voor de tijd dat je het nodig hebt goed genoeg...
ga ik straks ook naartoe voor mijn voedingsbeha's, ze schijnen daar maar een tientje te kosten ofzo...nou dat past mij wel hoor
Vind ik ook.. En als ik nou hele grote borsten had.. dan was een hele goede bh misschien beter, maar in mijn geval >> HAHA
ik heb nog helemaal geen andere bh's hoeven te kopen, ben ik wel blij van. Ik draag nog steeds mijn beugelbeha's. Ze passen niet allemaal meer, maar ik heb er nog 2 wat sowieso nog past. Nou dan koop ik nog niks anders hoor, tenzij ze zo'n groeispurt gaan maken.
Dat is ook zo.. Die van mij zitten gewoon niet meer lekker.. borsten drukken eruit zeg maar.. heel vervelend
dat is ook inderdaad alles behalve fijn hoor. gewoon eens bij de hema gaan kijken, zijn goed genoeg! (voor mij in ieder geval) dat vind ik hetzelfde met positiekleding, ik was anderhalve week terug bij een babyzaak en zag wel een mooie broek (Noppies) en die kostte 70 euro. nou sorry ik betaalde anders ook geen 70 euro voor een broek, dus nu ook niet, dus we gaan maar eens kijken bij H&M of Miss Etam of V&D ofzo
Zou me niets kunnen schelen hoor.. ! Zo vaak ben je nog niet zwanger geweest.. en beter te veel vragen dan te weinig..