ik heb dat ook wel met veel dingetjes. Bijv de kinderwagen. We krijgen een Bugaboo en dan met de kleuren combi zand met bruin. Ik heb er zaterdag wel 10 gehoord van ooh das appart. Maar wij vinden hem mooi en das het belangrijkste. niet zo standaart omdat iedereen dat heeft.
ik vind ze bij iemand anders erg mooi maar niet bij mezelf! gelukkig maar ben ik tenminste niet de enigste!
Ik ben zelf ook helemaal trots op mijn bugaboo met onze stoeere kleuren. als ik kon zou ik je een foto sturen hoe hij eruit ziet. Nu nog een kindje voor erin hihihi. Geduld is een schone zaak ja ik weet het. Dat is dan net weer geen combi, Nance en geduld. hihihi
boooeeeh ik wil een nieuwe wagen maar mijn man vindt het onzin. Booeeeh. (ik vind dat de wielen te snel slijten. dat komt omdat de voorwielen na 5 jaar intensief gebruik iets schreef staan). ik wil straks dus niet met baby en lekkere banden komen te staan. maar manlief denkt dat het niet zo'n vaart zal lopen. Tja, dat hoop ik dan ook maar..... (stiekum kijk ik wel op marktplaats hoor en ik vind onze wagen (quinny freestyle 4 wieler) echte jongenskleur hebben, dus mocht het een meisje zijn...... hihihihi. Ik heb manlief al gewaarschuwd dat ik dan helemaal los ga haha!
MvM is vanmorgen voor het laatst geweest om de kannetjes op te halen. Heb direct een leuk ontbijtsetje gekregen.... Ik ben ergens wel blij dat ik er klaar mee ben, ik heb de volle 10 weken meegedaan
Wij hebben ook al een babykamer waarvan alleen het matrasje omhoog hoeft worden gedaan. Maar dan begint het ... we moeten toch echt verbouwen om nog een slaapkamer erbij vrij te maken. We gaan eerst de garage verbouwen tot werkkamer/showroom, daarna kan de studeerkamer boven worden omgetoverd tot slaapkamer voor onszelf. Vervolgens zal onze slaapkamer beneden worden aangepast zodat onze dochter daar kan komen te slapen. Wij zijn nogal klein behuisd en we hebben geen badkamer, alleen een douchecel, waar je in kunt komen via onze slaapkamer. Dus wordt er straks een extra wandje in de slaapkamer gezet om een halletje te creëren naar de slaapkamer en de douche. Kan meteen de douche nog een klein stukje groter gemaakt worden, wat geen overbodige luxe is. Sam, klinkt leuk hoor, jullie nieuwe woning. Hoop voor jullie dat jullie de starterslening kunnen krijgen. En wat een nieuwigheid voor jullie dan straks zeg, eerst trouwen, dan verhuizen en dan een babytje op komst. Leuk hoor!
dit is onze wagen. Ooooh met 2 schattige schattige kindertjes! Wat een kleine pukkies zijn het daar nog. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en wordt de wagen niet eens meer gebruikt! inmiddels is de jongste al zo rgoot als de oudste op de foto. Hij is nl bijna 3 en de oudste is op de foto bijna 3 maar inmiddels alweer 5.
Inez, voor jullie dus ook nog genoeg werk voordat het kleintje komt....wij ook nog ....de badkamer moet helemaal vernieuwd worden
Terwijl we het hier altijd overal over eens zijn wordt het kinderkamertje een kleine hel! Eerst wilde hij al bijna alle kamers in huis gaan verschuiven terwijl we in de babykamer een groot wasmeubel hebben staan wat ook prima commode kan zijn. En afgelopen zaterdag zijn we eens gaan kijken in zo'n toko en is hij helemaal weg van die setjes..... Tja hij kan natuurlijk ook niet weten dat ik in mijn hoofd op de kleuren na er al helemaal uit was... Maar ws gaan we wel als eerste stap voor zo'n hangwieg, met een extra haak in onze kamer voor de eerste weken. En ik wilde eigenlijk mijn ledikantje van vroeger een nieuw likje verf geven en een simpele IKEA kast oid.... Maar daar moet nog uitgebreid over gedacht worden nu. Ik vind het wel gaaf dat hij er ook zo mee bezig is, misschien krijgt hij wel gewoon zijn zin... Al vrees ik voor een koopaanval als morgen bij de echo alles goed is. Nog even wachten.... Bedankt trouwens voor de opbeurende woorden, fijn om te weten dat ik niet de enige ben!
Mooie wagen hoor Luna, wij hebben er ook zo een, maar dan met donkerbruin en zwart. Het was een tweedehandsje, maar niet veel gebruikt door de eerste eigenaar. Door ons wel inmiddels. Met 2 honden maak je toch over het algemeen behoorlijk wat kilometertjes. Maar deze wagen gaat hopelijk nog wel een ronde mee. En Luna, groot gelijk hoor, wanneer zo'n wagen al 5 jaar intensief gebruikt is, kan ik me goed voorstellen dat je toch wel eens wat anders wilt. Zeker wanneer het nu een meisje zou zijn. Maar dan nog. Ik zou ook niet het risico willen lopen om met lekke banden of een doorgezakte as komen te staan. Lijkt me wel lachen om dan de wegenwacht te bellen, net als op de reclame. Haha. Hee, heeft Jerl vandaag een echo? Jerl, veel succes vandaag dan meid. Op een mooi kloppend hartje! Liesje, die steken ken ik zelf niet, hooguit wat steken in m'n banden, maar dat is eigenlijk alleen wanneer ik nies. Gewoon even de VK bellen bij twijfel hoor! Beter een keer te vaak gebeld dan een keer te laat meid!
hmm eens ff kijken hoe zet je nou een foto erbij eigenlijk? kan ik die van mij ook ff met trots showen.
Mijn vk is alleen 's morgens voor vragen te bereiken en op de gsm alleen voor spoedgevallen, nou daar valt dit niet onder dus dan wil ik ze niet op de gsm bellen. Als ik er morgenochtend nog steeds last van heb dan bel ik wel even om te vragen of het normaal is. zouden het ook mijn darmen kunnen zijn, want ik ben de afgelopen 2 dagen niet naar de wc geweest
Maris, je bent echt niet de enige met twijfels, zeker niet tegen de tijd dat de echo is. Die is toch altijd weer spannend en vaak ook wel confronterend. Maar nu moet het bij ons allemaal maar gewoon eens goed blijven gaan, zodat we aan het einde van de rit een heerlijk knulletje of meisje in leven mogen begroeten!