Jazeker.. Straks allemaal een ukkiepukkie Mooie wagen .. Ik heb al 1 gezien, alleen ben ik er nog niet uit of we een 3 of 4 wieler willen.. Hij moet iig goed door de bossen kunnne.. iemand ideeën? Pff.. ik heb steeds krampgevoel in m'n liezen en bovenbenen.. vervelend met lopen... Maar zal er wel bij horen
Wij hebben specifiek voor een 4-wieler op luchtbanden gekozen vanwege de boswandelingen die we altijd deden. Alleen vind ik het tegenwoordig niet meer zo leuk om naar het bos te gaan. 1 van onze honden is een deerhound die werkelijk geen vlieg kwaad doet. Het is alleen een windhond die knoerthard kan rennen. (topsnelheid 65 km/uur). En windhonden vinden het leuk om op iemand af te rennen om dan pas op het allerlaatste moment halt te houden. Of ze doen een leuk renspelletje met andere honden, wat die andere honden meestal wel leuk vinden, maar hun baasjes wat minder. Ze roepen altijd dat we de hond bij ons moeten houden. Nou, als hij niet met andere honden mag spelen is er voor ons ook geen r*t aan om naar het bos te gaan. Dus dan maar niet.
Mensen zijn gewoon gauw bang voor andere honden, wij hebben er ook 2 waarvan 1 grote en 1 kleintje, die kleine is het probleem niet....
Hier is de echo van morgen ook nog een weddenschap geworden... We hebben allebei geschat hoe groot ons klentje nu is en degene die wint mag de kleur van de kinderwagen kiezen! Ach een beetje afleiding... Wij lopen vaak in de Ardennen in het bos en hebben dit ook al vaker met vrienden gedaan met kids. Maar als het terrein echt zwaar wordt moet je minimaal een driewieler met vast te zetten voorwiel hebben. Wij hebben ooit een optocht met kind op de arm voorop, vervolgens 2 kinderwagendragers en daarachter 2 tassendragers gedaan. Is vast heel leuk om te zien, maar erg a-relaxed wandelen. Schoonzus loopt door diezelfde bossen met een easywalker en is erg positief (3 wiel) en vrienden met een urban Jungle (3 wiel) ook nooit iets gehoord. zelf vind ik de quinny speedy ook wel erg mooi, maar minder goede vering dan de urban jungle, wel een stuk goedkoper!
Oké Dank jullie wel voor de info .. Ik herken het verhaal helemaal Inez.. Heel vervelend.. Honden mogen tegenwoordig nergens meer hond zijn.. En allemaal bang voor grote honden.. Dan moet je dus een kruising herder hebben.. HELLUP .. Idd, de jack russel vindt iedereen leuk, terwijl die minder lief is dan onze grote lieve lobbes
hier ook geen hemeltjes, zie het nut er echt niet van in, en bovendien gevaarlijk als ze wat ouder worden. wij moeten wel een nieuwe wagen, onze oude (duo) is net verkocht. ik begin me langzaamaan weer beter te voelen, ik geloof dat ik een buikgriep had, beter zeg, moet er niet aan denken om nog weken zo beroerd te zijn, zo erg was het de vorige keren in ieder geval niet en ik zag er al tegenop, maar vandaag niet overgegeven.
wij hebben een labje en een westie en iedereen is bang voor de domste hond die erbij is.... nou ja als wij er maar gek mee zijn... ik ga vanavond de toekomstige babykamer een beetje uitmesten en schoonmaken
Ik ben ook zo iemand die bang is voor honden.. (nou ja grote dan..) Al wat gezien op Marktplaats Liesje?
Bruidje.. kom je bij mij op therapie? .. Begrijp best dat mensen er bang voor zijn.. maar begrijp niet dat mensen die honden hebben bang zijn voor andere honden.. Tuurlijk uitgezonderd bepaalde honden.. Er zijn altijd honden die niet te vertrouwen zijn.. Maar als je een hond hebt, lijkt het mij dat je je ook wat verdiept in het gedrag van een hond.. toch ? Ik wil denk ik een x-adventure
een compleet kamertje in een warme houtkleur, dus kast, commode, ledikant en evt wandplankje...in kersen of teakkleur en dan ook nog het liefst in omgeving enschede
hey meiden! er is hier weer heel wat gekletst! onze uk staat op dvd! ook nog een mooie foto gehad, scheel al best weer veel met de foto's van vrijdag vind ik! ik zal hem later nog plaatsen! @inez: haha ik vraag me ook af hoe pipo op een jongen komt! @sam: ik hoop dat het gaat lukken met jullie lening! liefs rebbel