Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook ja.. hoor je wel vaker.. ik heb het zelf ook wel eens gehad.. maar zo zie je maar weer.. toch fijn als je even gerustgesteld wordt!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden.. hoelang hebben jullie last gehad van beetje ongi gevoel en ontplofferig gevoel in de eerst paar weken?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja toch wel ja, ben wel blij dat ik even gebeld heb.

Ik ben voor nu weer even gerustgesteld

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb dat tot ongeveer 7 weken gehad

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    ik ook zoiets volgens mij.. de 1e 8 weken zoiets had ik iedere avond in bed zo'n ongigevoel gehad

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    al met al dus vrij normaal
    en het is natuurlijk ook dat je er niet erg gerust op bent en dat werkt natuurlijk ook niet mee.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ben ook niet voor medicijnen, maar zonder die lactulosi, zit ik me toch te zweten en te persen op de wc....leek me nog minder prettig voor de kleine....

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    voelen jullie de baby trouwens al?
    En kan jullie vent 'm/haar ook al voelen?
    Ik voel helemaal niets.....

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok.. dan moet ik het maar voor lief nemen haha! En gewoon weer verder positief denken dat alles goed komt met de echo en dat we een gezonde baby mogen krijgen! :)

Wat ook grappig was.. Op maandag ben ik altijd vrij en ga ik thee drinken bij mijn moeder. Opeens stond de buurvrouw daar voor de deur en vroeg of we even bij haar wilde komen.
    Wij erheen, kijkt ze me opeens aan en zegt.. Zie je wel heb toch gelijk gehad!
    Ikke zo: wat bedoel je?
    Zegt ze: ik zag vorige week vrijdag al dat je zwanger was.. (had ik nog niet eens getest kun je nagaan wat creapy!)
    Maar nu zie ik t helemaal.. zei ze.

Ikke zo: waarom dan?
    Zij: ja ik zie het aan je uiterlijk, je uitdrukking en je haren. En ik voel het gewoon..

Ikke zo: ja vorige x zei je dat ookal en toen testte ik inderdaad dag erna positief. Maar week erna ging het fout..
    Zegt ze: Ja, ook dat voelde ik vraag maar aan me zus daar heb ik het nog tegen gezegd toen. Van me buurmeisje is zwanger, maar het gaat verkeerd ik voel het..
    Dus ik zo: waarom heb je niks gezegd dan?
    Zegt ze: Ja dat kon ik gewoon niet, want wat als ik toch ongelijk had..
    Ikke: En wat voel je er nu bij dan?
    Zij: Ja nu kan ik zelfs al zien dat je je buik naar voren gaat dragen.. Dus goed teken toch?
    Ikke: Ok, dan gaan we daar maar vanuit hahaha!

Mijn buurvrouw is trouwens niet paranormaal bezig ofzo hoor.. Maar soms zoals met zwangerschappen en bevallingen kan ze dingen zien.
    Zo heeft ze van al haar vriendinnen, zussen, nichten en kennissen het goed gehad dat ze zwanger waren voordat ze hadden getest, ook of het goed of fout liep en zelfs wat ze kregen kwa geslacht! Toch eng he hahaha..
    Maar verder is ze super normaal en superlief!

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo ken ik er meer missyzuilen, best grappig dat ze dat zien/voelen of wat dan ook!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik heb sinds 2 weken dat ik vage plopjes voel maar of het de beeb is dat weet ik niet en mijn kerel kan het nog helemaal niet voelen.
    kan niet wachten tot het zover is....kan nog wel 4 weken duren

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat leuk missy van je buurvrouw! Ik vind dat soort dingen altijd erg interessant!

Ik voel mijn beebje vanaf 16 weken Mone, heel licht vlindergevoel.. het wordt nu iets duidelijker.. Volgens mij is het heel normaal dat je met 15 weken nog niets voelt.. Gemiddeld pas tussen de 18 en 20 weken

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    En mn man kan m nog niet voelen!

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja vind het zelf ook heel apart! :)
    Dus nu moet ik gewoon proberen erop te vertrouwen dat ze gelijk heeft..
    En niet meer om de 5 min. naar de wc rennen of elke morgen een test doen of het streepje nog donker is.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY dames.. Sam is ook weer back ;)
    Net paardgereden, maar halverwege werd ik zo misselijk en had last van m'n liezen, dus ben ik toen maar gestopt...

Maar zit beetje in een dipje geloof ik .. Als ik s ochtends wakker word, voel ik me niet echt zwanger zeg maar. In de loop van de dag wel weer.. Is dit normaal.. Ooh wat zullen die 3 weken nog lang duren :( .. Maar goed het is beter om de echo iig na het trouwen te doen..

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey sam,

wat balen dat je halverwege al misselijk werd.

je bent echt wel zwanger hoor!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey missyzuilen, dat geeft geen garantie dat alles nog goed zit hoor! Ik heb zelfs 2weken na mijn curretage nog positief getest! Dus het wil niet zeggen dat het goed zit....

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dames over bakerpraatjes....heb ze even doorgenomen enne, het geslacht is nog niet vastgesteld...

en Sam, ik had in het begin alleen last van m'n borsten als ik 's nachts wakker werd om te plassen, en werd 's avonds misselijk (dan was het bedtijd) of als ik te lang niets gegeten had.

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey Sam,
    ik heb soms ook wel van die dagen....maar we moeten geloven dat alles goed gaat nu...:)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is ook wel zo.. Ach ja.. het zal ook wel goed zitten.. Vorige x voelde ik me echt zwanger en toen was het niet goed ;) Dan maar zo .. :D
    En als ik dan het lijstje zie dat de meesten na 1mk zwanger zijn en nu over die 12 weken zijn.. Dan word ik ook wel weer blij :p

Heb btw een onzettende vieze smaak in mn mond nu..

Deel Deze Pagina