Bruidje.. je kunt ook zeggen.. nog 12 weken.. HAHA Ik hoop ook dat het dan nog wat fijn berekend wordt idd.. Maar goed.. Ik was uitgegaan van niets.. dus altijd iets is beter ! Maar goed.. waar heb ik het over.. mijn verlof... uuuh.. eerst maar eens een kloppend hartje op de echo over 3 weken
Pff.. nog steeds vieze smaak.. bah.. Kga zo als ik klaar ben maar met de honden uit en dan maar de bank op.. ben echt moe ...
Ja ik geloof het ook.. Neej vorige x heb ik niet altijd goed naar m'n lichaam geluisterd.. maar als ik nu moe ben, ga ik ook echt liggen.. als het kan natuurlijk Moet zeggen dat ik me daarna ook weer wat beter voel!
ik ga niet altijd liggen als ik moe ben maar dan krijg ik het erna dubbel en dwars terug hoor dus je bent goed bezig!
Ja dat heb ik dus zondag gehad. woe, dond, en vrijdag druk gehad, zaterdag weer vroeg en op wedstrijd, dus toen was ik zondag niets meer.. heb hele dag op de bank gehangen Gelukkig heb ik het nu even wat rustiger.. Kan ik lekker op de bank hangen als ik moe ben Nou ik zal weer even een glas drinken naar binnen werken.. want dat is ook niet makkelijk, 2/ 3 liter drinken, terwijl je normaal amper de 1 haalt
dat lukte mij ook niet, met als gevolg dat ik te weinig binnen kreeg en dus ook niet genoeg plaste....
JEP... Nou ik zit nu de hele dag en nacht te plassen.. dus gaat lekker Als ik voor de klas sta, heb ik fles water op bureau staan.. HAHA Maar idd.. is niet makkelijk als je geen grote drinker bent
HIHI melk lust ik niet.. Water heb ik vorige week wel dagen gehad dat ik ervan moest kokhalzen.. dat is nu weer over gelukkig Nou ik zal even rondje doen.. tot straks..
Ik drink ook niet veel water, probeer nu een paar glazen per dag te drinken is al heel wat.. Enne Sam.. was het maar 12 weken.. het is nog 17 weken geloof ik..