Zo me is back.. honden even lekker in het bos laten spelen.. vrouwtje liep toch alleen maar te gapen.. Had net ook iets doms.. Zou laptop van tafel pakken, en mee naar de bank nemen, ik de stekker eruit trekken.. had ik de accu er niet in.. ja dan gaat ie uit he En ben niet eens echt blond van mezelf Hmmm bruidje, das minder 17 en 12 is toch wel een heel verschil.. Blijven jullie fulltime werken als de beeb er is?
ok Het is hier niet de bedoeling dat ik fulltime ga werken, hooguit 2 dagen en een ochtend.. Fulltime werken kan altijd nog voor mij Maar daarom hebben wij ook niet 2 honden.. Ik wil niet dat die de hele week hele dagen alleen zitten.
ik werk nu fulltime en straks neem ik 1 dag per week ouderschapsverlof op en als het jaar voorbij is dan zie ik wel weer verder...wil wel graag 3 dagen per week werken
Treintje! Waar ben je... we zijn nieuwsgierig hier.. Ik ga 3 dagen werken, en mn man neemt 1x per week ouderschapsverlof op dus we hebben straks 2 dagen opvang nodig
zou mooi zijn Liesje als je ook 3 dagen zou kunnen gaan werken... je ziet vanzelf wel hoe het gaat toch
daarom vind ik ook hoor, hubby heeft dalijk 2 jaar verlof.. daarna ook weer verder kijken.. wie weet komt nr 2 dan wel kan tie nog 2 jaar verlof nemen