Lindada, wat mega sper fantastisch! Echt een feestje waard, wonderen bestaan. Wat ben ik blij voor je kan het niet geloven! Jooze
Brie is tegenwoordig niet meer van rauwe melk, net als veel andere kaasjes. Gewoon op de verpakking kijken dus. En in lever zit veel vitamine A, teveel daarvan is schadelijk voor je baby. Beperken dus.
Lindada, dat is nog eens geweldig nieuws meid, gefeliciteerd met je mooie echo en met het prachtig kloppende hartje! Treintje, hoe is het jou vergaan vandaag?
Ik drink op zicht 2 liter water. wel goed dacht ik. Verder moet ik toegeven dat ik ook niet altijd naar mijn lichaam luister en dat krijg ik dan 2 keer zo hard terug. Vorige week heb ik zelfs met koorts in bed gelegen omdat het te druk was op de zaak en ik er helemaal alleen voor stond. Net zoals van het weekend had ik het hele huis vol met bezoek 2 dagen lang (3 kids en 2 volwassenen extra) Daar mag ik de hele week voor boete en lig ik elke avond om 20.00 in mijn bed. Ach het is voor een goed doel maar ik begin steeds meer te denken wat nu niet is komt dadelijk of later wel. Toch? Groetjes Nance
hoi meiden! @lindada: zit het toch nog goed meid?! geweldig! gefeliciteerd! @treinitje: hoe is het gegaan? liefs rebbel
Natas in de choas van de vele berichten zag ik nu pas je update van maandag. Wat een ellende van chris. je klinkt nog wel voorzichtig positief maar ik vind het allemaal behoorlijk rampzalig. Het is zo eng bij het oog! ik hoop dat vandaag alles goed gegaan is en chris zich er goed doorheen slaat.sterkte ermee. En jippie wat fijn dat de uitslag goed was zeg. Laat nu het grote genieten maar echt beginnen! je verdiend het! Heb je al iets leuks voor de baby gekocht?
Sorry jongens, ik heb niet alle 12 nieuwe pagina's bijgelezen (nu heb ik op dit moment heel weinig gelegenheid, maar waar halen sommigen in vredesnaam de tijd vandaan?). Zag wel het positieve nieuws van Lindada aan het eind, gefeliciteerd! Chris is geopereerd en kwam behoorlijk aangeslagen terug van de OK. Hij is als de dood geweest, badend in het zweet, af en toe voelde hij wat, hij hoorde ze praten ("this tear is amázing!" of "does the laser work?") wat je soms helemaal niet horen wilt natuurlijk, het heel stil blijven liggen was moeilijk, de verdovende injectie een ramp, etc. etc. Hij moet nu 5 dagen en nachten op z'n rechterzij blijven liggen, mag per uur 5 of hooguit 10 minuten overeind om te eten, drinken, plassen, etc. Hij ligt nu als een heel zielig vogeltje op de bank. Barst van de pijn in z'n hoofd, zijn oog doet zeer, psychisch aangedaan. Morgen een controle afspraak in AMC, dan horen we of technisch gezien de operatie goed is gegaan. Ik heb vanmorgen 'maar even tussendoor' het kinderdagverblijf gebeld wat schuin tegenover mijn werk ligt en waar 3 collega's hun kindjes ook op hebben zitten. Er was zeer waarschijnlijk wel plek (zijn nu ruim een jaar open, in maart start een 4de groep) en ik zou voor 11.30 terug gebeld worden door de manager. Dat is niet gebeurd, ik bel morgen wel weer. Ik meld me nu maar ergens aan, doe ik later wel een vergelijkend onderzoekje met nog 2 andere kdv's. Heb nu al weken geen tijd met al die hektiek hier. Het grote genieten moet later maar komen Luna, na het sterven van mijn tante en nu dit met Chris nog niet echt ruimte voor geweest.
Hééjjj meiden, Hier alles goed! Met jullie ook? Met Linda is het volgens mij superder dan super......
heey ! Ik d8 dat er hier niet meer gkletst werd, omdat ik geen mails meer kreeg! d8 ff kijken... HIHI Hoe gaat het hier?