Hey meiden, ik kom ook weer even mijn gezicht laten zien. Ik ben de afgelopen dagen ontzettend druk geweest met huwelijksvoorbereidingen. Nu ben ik weer aan het werk en heb ik tijd om even bij te kletsen hier. Ik heb niets terug gelezen want dat is zo veel. Morgen moet ik voor mijn 1e echo... kan niet wachten! Ik wordt zolangzamerhand echt gek van mezelf haha. Hoe gaat het hier? Zijn er nog leuke of minder leuke dingen gebeurd?
nou Lindada is weer terug, ze heeft gisteren een kloppend hartje gezien! de man/vriend (sorry ik weet het niet) van Natas heeft iets met zijn oog, met het netvlies, niet echt lekker.... en verder weet ik het zo niet....sorry
hahaha ja liesje moet je er dalijk toch aan.. Mijn mannetje is ook bij de echo's hoor.. dat is natuurlijk wel heel bijzonder.. maar verder vind ik die controles niet zoveel voorstellen
Dank je wel voor de update! Geweldig dat Lindada een kloppend hartje heeft gezien! Wat een opluchting voor d'r. Ik hoop jullie morgen hetzelfde mee te kunnen delen. Natas, was er iets gebeurd? of is dat zomaar gekomen.
die controles zijn ook niet zo interessant voor hem, dus misschien dat ik mijn moeder wel een keertje mee vraag
volgens mij zomaar, een barst in het netvlies, maar het fijne weet ik er ook niet van dat gaat morgen helemaal goedkomen met jou hoor Basmalah! Maak je maar niet druk....
Ja dat zou echt geweldig zijn! Ik had al nachtmerries dat ik in mijn witte jurk een mk zou krijgen... allemaal dat soort enge scenarios... Trouwens De week voordat ik ga trouwen heb ik verlof en ben ik meteen (zover ik nu weet) 12 weken in verwachting, maar ik krijg natuurlijk mijn 1e termijn echo dan morgen al. Hebben jullie met 12 weken nog een echo genomen? (op eigen kosten neem ik aan)
Hoihoi, Lindada wat een geweldig goed nieuws. Als ik het goed begrijp ben je nu dus toch minder ver dan je eerst dacht? Natas heel veel sterkte met alles, hopelijk komen jullie gauw in rustiger vaarwater zodat het genieten kan beginnen. Hier nog 2 daagjes tot de vk en dan weten we ook wanneer de echo zal zijn, ben erg benieuwd. Ik neem mezelf nog steeds in bescherming en ga er vanuit dat het niet goed is, beetje vreemd misschien, maar ik voel me gewoon niet echt zwanger.
He jasses wat heb jij enge dromen Basmalah! Ik heb maar 1 termijnecho gehad met 9 weken toen pas weer een pretecho met 18 weken.. Spannend Wens het zit vast allemaal goed meis..
Hey dames! Hier gaat alles goed. Zere tieten! Maar ja, dat hoort erbij. Gisteren toch nog maar een testje er tegenaan gegooid en de teststreep was donkerder dan de controle streep dus dat is mooi! Ik vind het allemaal wel doodeng. Kan nog niet genieten hoor. Bij alles wat ik voel denk ik o jee...niet nóg een keer he. Maar goed...we blijven positief denken, in oktober krijgen we een kindje \smile{dromerig} Natas, wat vreselijk zeg voor jou en je vriend. Lijkt me heel erg vervelend en eng zeg! Strekte! Lindada, goed nieuws gefeliciteerd!
dan wordt het wat tastbaarder voor mijn ouders, de vk enzo kennen hun helemaal niet, dat was toen niet. Basmalah, ik heb een echo gehad met 7w in het zh en met 11w 6d heb ik er nog eentje gehad, maar ik krijg ze gewoon allebei vergoed hoor! Maar in het zh is natuurlijk medische indicatie en dat krijg je altijd vergoed.