Wat een druk geklets hier zeg Wat naar zeg voor Zena.. had nog zo gehoopt dat het toch goed zou komen! Rebbel je hebt gelijk hoor probeer maar lekker te genieten.. Inez fijn he zo'n vetpositieve test! Had ik toen ook.. heerlijk zo'n bevestiging.. Ik ga zelf denk ik wel beginnen met bv en dan zie ik wel hoe het gaat..
Wat een druk geklets hier zeg Wat naar zeg voor Zena.. had nog zo gehoopt dat het toch goed zou komen! Rebbel je hebt gelijk hoor probeer maar lekker te genieten.. Inez fijn he zo'n vetpositieve test! Had ik toen ook.. heerlijk zo'n bevestiging.. Ik ga zelf denk ik wel beginnen met bv en dan zie ik wel hoe het gaat..
wat betreft voeding, soms heb je ook geen keuze. Ik geef les aan een geneeskunde faculteit, en geef daar anatomie les van oa het geboortekanaal. Om dat een beetje levendig te kunnen brengen ben ik een keer meegelopen met de verloskundige in het ziekenhuis. Was ook een vrouw wiens kindje meteen mee genomen werd door de kinderarts en dan kun je het kindje dus niet snel genoeg aanleggen om bv te geven.
Hoi Mone, ja dat is ook zo.. en ik hoor ook bv van een collega van mij verhalen.. vreselijke pijn etc.. dan houdt na een week of 2 proberen voor mij toch ook echt op.. Hoe laat heb je je echo?
Zena is gisteren voor het laatst geweest, maar ik heb haar een PB gestuurd...ik hoop dat ze dat niet erg vind
geen hartje gezien zoals jij liesje! Maar wel een vruchtzakje met daarin een zwangerschapsring en een vruchtje van wel 3,2 mm wel stoer! En over 2 weken de volgende echo, over het termijn konden ze nog niets zeggen...maar minder dan 6 weken...misschien is m'n gok nog zo gek nog niet
Ik zou het niet weten, aangezien m'n laatste ongi 23 september was. Vorige keer zei de gyn dat we 3/4 weken waren, en toen heb ik dus een banner uitgezocht voor eind juli, en die gaf toen ongeveer 3,5 week aan....dus die houden we nog maar even, geeft nu ook aan dat ik morgen pas 6 weken ben...maar ik denk dus dat dat nog wel gaat veranderen....
Oh, arme Zena....... @ Rebbel : hè wat naar voor je dat je door de roze afscheiding zo onzeker bent geworden. Maar dit hoeft idd helemaal niets te betekenen, en een ongi-gevoel is ook normaal bij zwangerschap. Hou je taai en blijf positief! @ Mone : super, hier ook gefeliciteerd! Mijn update : vanmorgen bij de prikkert geweest. De acupunctuurbehandeling is gericht op werking baarmoeder en -slijmvlies, doorbloeding, tegen afstoting, hormonale balans (in week 7/8 moet baarmoeder die functie over gaan nemen van hypofyse en daar zit soms een kink in de kabel), etc. Voor foutieve aanleg of chromosoomfouten in het vruchtje zelf kan hij niets betekenen, hij kan alleen prikken op zo gunstig mogelijke omstandigheden en omgeving ervoor. Heb daar een half uurtje gelegen met 4 naaldjes in een oor. Tot week 8 mag ik elke week terug komen, daarna tot week 14 om de week, daarna mag ik hem rond week 40 een geboortekaartje sturen...... I hope! [-o< En ik heb vanmorgen de 3de test gedaan (zie album). Gewoon voor de leuk want aanwezigheid hcg wil, zoals hier helaas reeds geconstateerd, en de streep is weer dikker dan de 2de test. Heb nog 1 test in huis, daarna hou ik ermee op.
dat komt wel goed meid! nog eventje geduld en dan zie jij het ook! ik moet ongeveer nog 2.5 week wachten tot mijn volgende echo...pffff
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 24 juni Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003, uitgerekend 6 juli afspraken: 3 dec bruidje intake vlk 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 13 dec Zena eerste echo 13 dec Mone derde echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK
@natas: dank je meid! vandaag nergens meer last van gehad, dus ik hoop dat het goed zit! liefs rebbel
Ik ga later wel eens bijlezen. Ik heb de hele week gewerkt en dat ben ik geloof ik niet gewend. Nou ja normaal werk ik onregelmatig en ondanks dat men zegt dat dat vermoeiender is dan overdag werken, vind ik het mega zwaar zo'n weekje alleen maar overdag (oja en gisteravond).Ondertussen de oudste thuis met een dubbele oorontsteking. Sinds de zwangerschap slaap ik heel onrustig en de hormonen vieren hoogtij dus ik ben nu echt kapot! Ben nu net een kwartier thuis en opeens word ik misselijk en krijg knallende koppijn. Volgens mij heb ik dat de hele dag opgespaard ofzo. Nou ik hoop maar dat mnlief zo gaat koken en dan ga ik vanavond lekker op de bank met de zapper liggen. zo ondertussen wat yoghurt gegeten en de misselijkheid zakt weer wat. Goh typisch vanmiddag bedacht ik me nog dat ik nog totaal niet misselijk was geweest. Voila.....