dat willen wij ook nog voordat de beeb komt, maar dan wel in een huisje waar 2 honden zijn toegestaan en ergens waar we binnen 1 dag rijden weer thuis kunnen zijn mocht er iets aan de hand zijn
Dat is dus het nadeel van een vriend in de bouw.. We kunnen alleen maar in de kerst en bouwvakantie ..
wij gaan in mei. wij kunnen juist nooit in de zomer weg, ook wel jammer, moeten nog even zien hoe we dat volgend jaar gaan doen met vakanties als we ook met school zitten.
He lieverd! Ik kreeg dat bij Ruben ook niet maar sinds (? 2006 ofzo?) wordt iedereen de screening aangeboden. Onder de 36 moet j ehet wel zelf betalen en daarboven is het 'gratis' 9betaald de zorgverzekeraar). Vroeger als je onder de 36 was en je wild ehet graag, dan pieste je naast de pot want dan kreeg je het domweg niet. Dus no worry's meid! Iedereen krijgt die vraag dus.
Wij hebben een reis gewonnen naar Legoland. Zoals het er nu uit ziet vliegen wij in april naar legloand. Hebben daar 2 nachtjes een hotel en 2 dagen entree. Oh de jongens gaan het te gek vinden!
@Lindada geweldig nieuws meid! wat een contrast, ik hoop dat je nu eindelijk een beetje rust krijgt en mag gaan genieten! Gisteren echo gehad ivm nekplooimeting en was vooraf zo ongelofelijk gespannen. Vertel dat dus aan de vlk die daar zit (waren met zijn 2) snapten het helemaal... Zegt een na een tijdje ja ik laat mensen altijd vooraf betalen, daar vraag je toch wat moeilijker om als het hartje niet klopt.....Nu snap ik best dat het hun werk is en zij er dagelijks mee te maken hebben, maar zoiets zeg je gewoon niet, zeker niet na het hele verhaal ervoor! Maar onze kleine heeft het dubbel en dwars goed gemaakt! wat een spring in het veld! het bleef maar draaien en springen fantastisch! Ze waren met zijn 2 omdat ze wat nieuwe dingen van het echo apparaat wilden uitproberen. Ze hebben een kleine 20 min gekeken, en je zag zelfs al het maagje de blaas, 10 vingertjes, en de hersentjes in het hoofdje! O ja en ook niet onbelangrijk combitest helemaal oke! Geloof nu echt dat het wel goed zal komen! Jippie!
Dank jullie allemaal voor de goede wensen richting Chris! Bij de controle vandaag bleek dat technisch gezien de operatie gelukkig goed is gegaan! De arts legde uit dat de scheur van de loslating 3/kwart van zijn oog besloeg maar nu mooi vast zit. Over hoeveel zicht er terug zou komen kon hij nog steeds niet veel zeggen, kan tussen 10% en 80% liggen van het oude zichtvermogen. Van de 5 dagen op z'n rechterzij liggen is nu 6 dagen gemaakt, helaas. En daarna heel rustig weer beginnen, zeker nog een week ontzettend z'n gemak houden. Zit Chris vreselijk mee in z'n maag vanwege z'n werk, maar tis niet anders. Hij voelt zich nog steeds ontzettend klote. De hoofdpijn staat in verband met een verhoogde oogdruk. Die is vanmorgen gemeten en iets te hoog, daar krijg je hoofdpijn van en word je wat misselijk. De hoofdpijn is nu iets minder, beetje misselijk is ie ook nog. Hij moet 6x per dag druppelen in het oog, met een antibioticum en met iets om die oogdruk te verlagen. Hij moet gaan leren dat zelf te doen want ik kan niet 4 weken naast hem blijven zitten, maar dat is nu nog niet haalbaar. De arme, als ik de druppel erin heb weten te krijgen springt veert hij helemaal op van de schrik. Hij is echt heel zielig! Morgenochtend mag ik naar de VK, hartje luisteren....... weer eens iets leuks! En om zelf weer es wat te z**ken te hebben : ik ben verkouden geworden en voel me behoorlijk gammel. Basmalah, Chris z'n netvlies is spontaan gescheurd en al heel snel had hij geen zicht meer in dat oog. Veel plezier met je echo morgen! Luna, ik 'durf' geen zorgverlof aan te vragen hoor. Ik heb net al 3 dagen buitengewoon verlof gehad ivm mijn tante en daar maar 1 vrije dag voor hoeven opnemen. Ik barst van de vrije dagen, ben vorig jaar heel zuinig geweest, en zal dit jaar ook al op zwangerschapsverlof gaan. Ik voel me er niet zo prettig bij om weer een soort uitzonderingspositie te vragen. Hahaha, Liesje schrijft dat zo op het werk "wat tijd heeft" om hier te schrijven Maris, gefeliciteerd met je goede echo!
He Natas, gelukkig een goed begin voor jullie dat de operatie in ieder geval goed gegaan is! Sterkte de komende dagen met name voor je ventje en gelukkig morgen weer wat leuks inderdaad, dat hebben jullie wel verdiend!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september afspraken: 31 jan Inez echo/VK, Pippo consultatie gyn, Natas VK 4 febr Luna vlk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 19 feb Sam vk + echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo Treintje, je hebt meldplicht!
Maris, van harte met je mooie echo. Jammer van die lullige opmerking, maar geweldig dat je extra lang kon loeren naar de kleine. Natas, fijn dat de operatie geslaagd is. Voor Chris is het natuurlijk minder geslaagd dat hij rust moet houden, maar helaas heeft hij geen keuze. Veel plezier morgen bij de vk en beterschap met je verkoudheid. Luna, Legoland ... wauw. Dat was toch wat je vorig jaar gewonnen had he? Ik denk zeker dat de jongens ontzettend zullen gaan genieten. En jullie ook.