Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Meiden,
    Wat een geklets...
    Ik sla waarschijnlijk heel veel over, maar...

Lindada, wat geweldig! Zeker wel wat kinderchampagne gehaald?

Maris, gefeli met je echo

Natas, wens chris ook vanuit hier heel veel beterschap!

2. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik kom even mijn hart luchten. Ik maak mij vandaag en gisteren erge zorgen. Ik heb zo'n buikpijn. Ik zeg telkens tegen mijzelf dat het mijn darmen zijn maar soms komt er onverwacht een hele heftige kramp. Ik vraag me dan of of het wel mijn darmen waren en niet mijn baarmoeder. Ik voel ook echt pijn als ik bijvoorbeeld ga zitten. Vanmiddag voelde ik na een hele heftige kramp ineens veel lopen (van onder zeg maar). Ik ben toen heel snel een wc ingedoken en het was alleen maar afscheiding. Ik zal mezelf wel helemaal gek maken, maar het lukt even niet om te ontspannen. Wie herkent dit?

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Anoul, je hebt geen bloedverlies, dat is een goed teken. En als je ongerustheid aan blijft houden gewoon de verloskundige bellen. Desnoods vind ze je een zeikwijf, maakt niet uit. Wie weet kan je een extra echo krijgen ter controle en geruststelling.
    Als de vk de 1e keer zegt: is niets. Maar het blijft door gaan en jij blijft ongerust, gewoon weer bellen.. doen hoor, ze zullen je op een zeker moment gerust willen stellen met een echo.
    Verder.. heel veel sterkte. Ik beging zowat van de zenuwen mijn 2e zwangerschap, dus kan me de ongerustheid goed voorstellen. Klinkt misschien wat makkelijk, maar uh.. probeer goed te ontspannen. Afscheiding kan juist door de zw komen en nu let je op alles wat je voelt.. wie weet zijn het idd gewoon je darmen. Houdt de moed er in he!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

*****************inbraak******************

Berichtje voor Liesje:
    Helaas nog geen ooievaar gesignaleerd. Maar aan mijn pendels kan het niet liggen!
    Ik hoop echt dat ik snel hier kan melden...

dag dag lieve andere zwangeren ik hoop tot snel

******************uitbraak*****************

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Anoul, ik heb het ondertussen al regelmatig gehad, dat ik het gevoel had dat ik wat verloor...eerste gedacht o jee ongi, bleek het afscheiding te zijn.

En ellenk er staat een stoel voor je klaar hoor! kom maar snel!

6. jerl74

jerl74 Lid

30 dec 2007
    31
    0
    0

LUNA! Je hebt onze namen ingepikt! Nu moeten we wel gaan voor BEP en KLAAS!
    Je wordt bedankt. ;)

Heel veel plezier in ieder geval in april, maar we zien elkaar van te voren nog wel. Gelukkig eindelijk toch die reis kunnen plannen dus!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY Anoul,

Idd als je je zorgen maakt altijd de vk bellen! Zij kunnen je vaak wel geruststellen..
    Pff ik kom net onder de douche vandaan, normaal lijk ik dan wel aardig wakker, maar nu echt nog niet :( ...Zie eruit als een zombie :( .. Nou ja, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen... Als alles daarbinnen maar goed is ;)

Nou fijne dag allemaal...

Liefs SAM

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh ja.. ELLEN KOM OP .. Je zou samen met mij hier komen :D !

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Dames helpen jullie mij de dag door? Ik moet om 16.00 u. naar de vk, ben zooooo zenuwachtig!

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden,

Sorry dat ik nu pas wat van me laat horen. Beetje druk geweest. Net even bijgelezen, wat is er een hoop geschreven.

Nekplooimeting was prima. Ik mocht wel 3 kwartier kijken omdat de uk niet goed lag. Eerst stond hij rechtop en daarna stond hij op zijn kop! Hij was ook met z'n handje tegen de baarmoederwand aan het kloppen, hihi

De nekplooi was 1.6mm en dat is binnen het gemiddelde geloof ik. Ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken. Voor de kansberekening mag ik komende donderdag bellen want het bloed is dinsdag pas afgenomen.

Lindada, ik ben een sentimentele muts want ik zat net bijna te huilen van je nieuws en dat is op je werk best lastig. Wat een geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor je

Allemaal een hele fijne dag
    Liefs van Treintje

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik vermoed dat je het oprekken van de banden voelt, maar als je je erg zorgen maakt, bel de vlk dan!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    treintje dat klinkt goed zeg!

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Fijn Treintje dat alles goed was, we waren al zo benieuwd..

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, fijn te horen dat alles goed is met de kleine.

Anoul, bij m'n eerste zwangerschap heb ik de eerste 6 weken ook steeds vreselijk last van m'n buik gehad. Dat kwam van het oprekken van m'n banden. Toen en nu ook had en heb ik veel last van afscheiding. Soms schrik ik daar nog wel eens van. Maar zolang het geen bloed is, lijkt me, dat het wel goed zit.
    Meid, bij twijfel gewoon de VK bellen hoor. Ze hebben liever dat je een keer te vaak belt dan een keer te laat.

Basmalah veel succes vanmiddag met je eerste echo.

Natas, veel plezier vanmiddag bij de VK.

Zelf ben ik vanochtend weer bij de VK geweest en we hebben nog even heerlijk mogen loeren naar de kleine. Hij was weer flink gegroeid. Al weer ruim 9 cm en dat kwam overeen met de duur van de zwangerschap. We hebben het hartje ook zien kloppen. Het was weer geweldig.

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Wat leuk Inez! En nu.. weer een echo met de 20 weken? Enne.. hebben ze al wat van het geslacht kunnen zien..?

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Binnen 2 weken kunnen we al weer loeren. Dan heb ik de VP en een paar dagen later nog een controle bij m'n eigen gyn en daar krijg ik hoogstwaarschijnlijk ook nog wel een echo om te zien of alles nog goed is met de kleine na de VP.
    En dan met 20 weken inderdaad weer een echo.

Naar het geslacht is verder niet gekeken. Ik denk dat het met 14 weken ook nog niet zichtbaar is. Maar dat laten we wel onderzoeken met de VP, want we willen het allebei graag weten.

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gaaf zeg! Leuk hoor zo vaak even door het luikje in je buik koekeloeren.. wij mogen ook alweer bijna... (woensdag) en dan is het nog 20 weken wachten... da's wel lang.. maar ja..

14 weken is idd wel beetje vroeg.. nou ja je weet het nu al snel genoeg!

18. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de volgende keer dat ik het weer voel, ga bellen met de VK. We hebben volgende week alweer een echo dus ik denk dat ik die dagen gewoon moet uitzingen!

Succes vandaag Basmalah! Vanavond verras je ons met mooi nieuws!

En alle anderen natuurlijk ook.

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gewoon bellen hoor Anoul.. Ik had toevallig van de week aan de zijkant pijn in mn buik.. volgens mij zijn dat ook je banden.. is nu ook weer weg.. en ik word steeds ronder..

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee meiden,

Als het mag, kom ik hier ook meekletsen.

Ik ben Nathalie, 35 jaar en ik was in de 3de ronde zwanger.
    Heb 18 december helaas een mk gehad. Daarna had ik mooi weer een eisprong na 16 dagen (op 2 jan). 13 dagen daarna werd ik ongi. Maar blijkbaar was het geen echte ongi.
    Ik deed maandag een ovutest, omdat mijn lijf en temp zo raar deden. Die was donkerpaars, terwijl mijn temp hoog was. Dinsdagochtend een zw test gedaan, die ik nog had liggen, knalpositief.
    Ik was kompleet in shock. En nog dringt het niet tot me door hoor.

Mijn rare kaartje is hier te zien:
    Heb van de ongi spotting gemaakt, anders loopt hij niet door.

http://www.geocities.com/starstof/namk.jpg

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Ik zie een paar bekende namen hier, gezellig :D

Deel Deze Pagina