Morgen eerste keer vk, best wel spannend. Niet dat bezoekje, maar hoop gewoon zo dat ik gauw een echo krijg ingepland. Ik laat denk ik geen bloedprikken, wacht eerst de echo wel af, straks weer allemaal bloed voor niks afgegeven.
Ja ikke! ik heb ongeveer 2 weken geleden precies hetzelfde gehad! In paniek naar de wc rennen om te kijken blijkt het gewoon hele dunne afscheiding te zijn! bleh maar het hoort er helaas bij! maar je hoeft je niet druk te maken hoor meid
Hallo Nathalie, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat geweldig, meteen weer zwanger! Bruidje, een prettige bijkomstigheid van controle en moeten bevallen in het ziekenhuis is inderdaad dat je vrij regelmatig een echo krijgt. Ik weet niet of ik nu echt standaard bij iedere controle een echo ga krijgen, maar ik weet wel, dat ik ze met name gedurende de laatste 6 weken in ieder geval wel weer vaak ga krijgen, omdat ze de groei van de kleine nauwlettend in de gaten willen houden. Onze dochter is als dismatuurtje (te klein en te licht voor de duur van de zwangerschap) op de wereld is gekomen en ze had een matige tot slechte agparscore. Verder werd een lichte chronische ontsteking aan de placenta geconstateerd. Dat betekent niet automatisch dat de placenta ook nu ontstoken zal zijn, maar ze willen de baby en mij gewoon goed in de gaten houden. Ook omdat ik bloeddrukverlagers gebruik.
Ja dat snap ik Inez, fijn dat ze je zo goed in de gaten houden is voor jezelf ook wel een hele geruststelling lijkt me.. en die echo's zijn dan idd een prettige bijkomstigheid..Is alles wel goedgekomen met je dochtertje? Ja jij bent lekker vrij he Liesje morgen, ga je nog wat doen?
nou we zijn druk met klussen in huis, dus troep genoeg om op te ruimen en morgen ga ik alvast boodschapjes doen, want normaal gesproken moet ik die altijd op zaterdag in de drukte doen, dus wel lekker dat dat nou op vrijdag kan.
Met onze dochter is alles helemaal goed gekomen, al ben ik het eerste jaar nog wel erg bang geweest dat ze een geestelijke achterstand had opgelopen vanwege zuurstofgebrek wat ze had. Maar we mogen onze handen echt in elkaar knijpen wat dat betreft. Het gaat echt heel goed met haar. Een kennis had hetzelfde met haar dochter, ook zuurstofgebrek en zij heeft daar echt een behoorlijke geestelijke achterstand door opgelopen.
bij het zoontje van mijn vriendin zagen ze het bij 13 weken, maar dat is wel heel uitzonderlijk. Waarom laten jullie overigens een VP doen?
welkom! Kan me voorstellen dat je even in shock bent. Maar wel een aangename verrassing dus! Van harte!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september afspraken: 31 jan Inez echo/VK, Pippo consultatie gyn, Natas VK, Jill l echo 4 febr Luna vlk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho) 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo 11 feb Croky VK 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 19 feb Sam vk + echo 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo
Gelukkig zeg Inez dat het helemaal goed is gekomen.. je hoort idd wel eens anders.. Ik heb pas ook iemand zitten te lezen die het al zo vroeg wist Luna vandaar dat ik het vroeg Van harte Freesia, wat een shock! Maar wel een mooie..
Met alle respect voor mensen die het niks uitmaakt, maar wij willen graag met zekerheid een en ander hebben uitgesloten.