Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja het gaat echt snel nu. De eerste weken leken voorbij te kruipen en achteraf gezien is het allemaal best nog wel snel gegaan.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb nl. eigenlijk nog helemaal niet het gevoel dat ik al op 17w zit....zo snel vind ik het gegaan

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Meiden.. vanaf wanneer deden jullie zo'n band om of iets anders ter ondersteuning?
    Klinkt misschien raar, maar ik heb nu al erg veel last van mijn banden met opstaan en voorover zitten.
    (Misschien omdat ik zelf niet dun ben, heb ik er meer last van)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik gebruik het (nog) niet.....

ik kan je daar verder niet mee helpen..sorry

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    he bruidje,

wat dacht je trouwens van de naam Stijn?

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Stijn vinden we ook leuk! Alleen weer dat we denken komt het niet te vaak voor.. maar staat wel op het lijstje..

Ik gebruik ook geen band.. sorry.. missy..

Vind het nu ook hard gaan hoor.. voordat je het weet is het weer zover!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zal ik je eens heel iets stoms zeggen waar ik bang voor ben bij de bevalling?

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    nou...

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben (nog) niet eens bang voor de bevalling zelf maar ik ben heel bang dat ik tijdens het persen ontlasting zal laten gaan... :oops: :oops:

stom he

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    dat heb ik al meer gelezen hier op het forum.. het schijnt vaak te gebeuren maar je merkt er niets van zeggen ze.. en vk's zijn het gewend..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zou me rot schamen echt waar....daar ben ik echt heel benauwd voor

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Liesje,

Ja daar zie ik ook een beetje tegenop, maar het schijnt te betekenen dat je dan juist op de juiste manier perst.

Alle meiden met een echo, heel veel succes

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat dat soort dingen betreft schaam ik me heel erg snel....moet er niet aan denken

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hahaha herkenbaar. Iklaxeer gelukkig goed aan het begin van de bevalling en at ook weinig dus dat scheelde. Overigens had ik die genene meer tov mijn man dan tov de vlk. maar goed, inmiddels hebben manlief al genoeg meegemaakt en is die genene ook wel weg.
    Overigens dacht ik dat bij de bevalling van ruben dat er ontlastig kwam, want het begon te ruiken, maar volgens mijn man was er niets. Dus toen geneerde ik me weer vanwege de stinkwind (ik ga er maar vanuit dat ik dat was).

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi de halve school heet hier Stijn (steijn)

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Lijkt me inderdaad erg genant, maar ik denk dat je op het moment zelf er niet zo over nadenkt. (Hoop ik).
    Even een vraagje: Ik heb de hele tijd een soort van zeurende "pijn"(is niet echt pijn, meer soort spierpijn gevoel) rondom mn navel. Komt dit van het zwanger zijn?

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    een buikband geeft niet echt steun maar is meer om de kleding fatsoenlijk te krijgen. De bekkenband is bedoeld bij bekkenklachten maar moet je pas zo laat mogelijk gebruiken omdat de spieren daar nog slapper van worden, dus de bekkenklachten ook. Vaak proberen ze eerst met fysio de boel weer wat steviger te krijgen.
    Wat jij nu voelt is de verandering in je lijf door de hormonen. Daar kan geen band tegen op. Wees voorzichtig in je bewegingen, het zal tzt wel beter gaan.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb die gene sowieso, maar niet tegenover mijn vent
    hij is er toen ook bijgeweest met de mk en dat vond ik toch veel 'smeriger'

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bij m'n eerste zwangerschap heb ik er wel een gebruikt, maar ik weet niet meer precies vanaf wanneer. Ik heb hem alleen gebruikt met het wandelen, ondanks dat ik er gewoon thuis ook veel last van had, omdat het nadeel van die ondersteunende banden is, dat je banden en spieren ervan verslappen. Ik zou daarom wel even overleggen met een verloskundige voor je zo'n band omdoet.
    Zelf heb ik zo'n band van het merk Anita, o.a. verkrijgbaar bij Prenatal. Gewoon zo'n sierbuikband heeft uiteraard geen ondersteunende functie en werking.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ik had al eens ergens gelezen dat je bij een bevalling meteen van alles laat lopen, maar van gene heb ik wat dat betreft naar mijn man toe gelukkig geen last. Eerst maar eens afwachten of ik deze keer wel vaginaal zal kunnen bevallen of dat het weer een keizersnee wordt.

Deel Deze Pagina