Nou Mone, geweldig hoor en een mooie echo hoor. Moet toch wel een fijn gevoel weten. Natas, dat klinkt goed van de prikkert. Vooral dat laatste, een geboortekaartje sturen na de geboorte. Ga daarvoor meid. Enne, een mooie derde test meid, Ze worden steeds duidelijker.. Luna, ga maar lekker even een avondje 'bankwerken' en zappen. Kun je lekker even bijkomen. Lekker he? Die hormoontjes. Heb daar zelf nu ook wel last van. Rebbel, fijn hoor, dat je vandaag nergens meer last van hebt gehad. Houden zo meid!
Ook goedemorgen. Ook al geen zin om te werken vandaag? Kan ik me helemaal bij aansluiten. Maar helaas, toch zal er wat moeten gebeuren. Maar ik ga zo eerst even met dochtertjelief shoppen voor Sinterklaascadeautjes, aangezien we zondag met m'n broertje en schoonzusje Sint gaan vieren en volgende week woensdag met de opa en oma's.
ik heb gisteren moeite gedaan om alles binnen te krijgen maar helaas het is niet gelukt dus mag ik vanavond weer..pfffffff nou ja anders kom ik er niet meer aan toe!
We zijn hier gisteren heel vroeg naar bed gegaan en gelukkig hebben de kinderen ons ook echt laten slapen. gelukkig maar want we waren beide even helemaal op. Vandaag voel ik me wat de slaap wel beter, maar verder merk ik echt dat het zwangeren is begonnen. Alles voelt me nu week, ik slaap heel licht en onrustig, ik droom vervelend, ik voel me bekken en heb nu last van mijn rug. Ik voel me niet echt geweldig dus. Ik hoop dat het snel bij draait want morgen komen opa en oma oppassen en hebben wij 2 dagen een bruiloftsfeest. We slapen dan ook lekker in een hotel enzo. Kids zijn nu op school dus ik neem nu even mijn rust.
doe maar lekker rustig aan Luna.... ik heb trouwens helemaal geen last met slapen, ik slaap 's avonds heerlijk en 's nachts helemaal door totdat de volgende ochtend de wekker gaat
eten jullie gewoon pepernoten, peculaas en dat soort gein? (zit met iemand in een verhitte discussie of we dat nou wel of niet mogen ivm met de kaneel). en welke ik nooit weet: de zalm die ik in een restarantje op mijn broodje krijg, is die nou rauw of gerookt? Mag dat nou wel of niet? suf he na zoveel zwangerschappen weet ik het nou nog niet. alhoewel, kaneel is een bevinding van de laatste tijd. dat kwam in het nieuws toen ik hoog zwanger van ruben was. iets anders dan, zoetstof. ik heb ook gehoord dat dat niet zou mogen. Nou neem ik elke dag een bak yoghurt met zoetstof.
google is mijn vriend! zalm NIET doen ivm listeriabacterie. carpaccio NIET doen idem kaneel met mate (welke mate?) mn de eerste drie maanden zoetstof geen probleem
kaneel had ik inderdaad gehoord dat je daar niet teveel van mag hebben.... maar pepernoten mag je gewoon hebben hoor tenzij je meer dan 3 zakken per dag weg eet, dan zou het volgens mij niet goed meer zijn!
Lekker Luna, even eruit en een leuk feestje. De afleiding zal je goed doen. Gerookte zalm wordt idd afgeraden. Ik moest gister ook even goed nadenken, had bijna een medium gebakken tartaartje op m'n bord geschoven. Die van Chris uit de pan gehaald en de mijne als een schoenzooltje gebakken
nou ik eet er ook niet veel van maar mede omdat ik er niet zoveel zin in heb...ik ben alleen nog maar afgevallen sinds ik zw ben. ben nu al 4,5 kilo kwijt
Dames, ik hoef me natuurlijk niet voor te stellen he jullie kennen me al...maar kom hier nu ook af en toe ben weer zwanger en hoop dat alles nu goed gaat!
Latoya, meid welkom hier en van harte gefeliciteerd. Wij hopen met je mee dat het ook bij jou deze keer allemaal helemaal goed mag gaan.
Dank je Inez Hopelijk mogen we dan over 8 maand ongeveer onder het topic bevallen babbelen dat zou leuk zijn! We duimen voor elkaar...
Thnx Liesje..plaatsgenootje zullen we Enschede eens ff onveilig maken over 8/7 maand ongeveer met ons wondertje!