Oh Basmalah, wat een verschrikkelijk nieuws. Je gaat in de hoop een mooie echo te krijgen en krijg je een heel onzeker bericht. Ik wens je heel erg veel sterkte.
Ik ben wat minder onegrust over die krampen in mijn buik. Hoe vaker ik het voel, hoe beter ik het kan plaatsen. Ik heb het vooral 's avonds of als ik me heel erg inspan. 's Nachts heb ik het veel, wordt er wakker van. Maar ik kan het voor mijn gevoel wel verklaren. Morgen ben ik 12 weken, mooie mijlpaal. Het lastige blijft dat er nog niet echt iets te zien is. Wie van jullie groeit echt al en dan bedoel ik niet alleen van de opgezette darmen? Alle nieuwe zwangeren: super gefeliciteerd!
Ik mag me ook bij jullie toevoegen. Heb vanmorgen 2 positieve testen gehad. De 2e lijn is niet super duidelijk maar hij staat er en is voor ons duidelijk te zien.
meiden ik heb nog een vraag, ben namelijk wat ongerust... ik heb sinds een dag of 2 last van eenn wat trekkend gevoel, steken in mijn onderbuik, het is als ik (te snel) opsta of moet niezen ofzo... zouden dit mijn banden kunnen zijn of moet ik me zorgen maken? liefs rebbel
Nou Rebbel.. Volgens mij zijn dit je banden.. Voor zover ik daarover gelezen heb ... nog geen ervaring mee
Volgens mij heeft het er gewoon mee te maken dat je baarmoeder aan het groeien is Rebbel, ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook.
Ischa, welkom hier en van harte gefeliciteerd! Rebbel, dat zijn inderdaad je banden. Kan soms wat vervelend aanvoelen, maar het hoort erbij.
He Anoul ken dat gevoel ook helemaal, heb van de week 12 weken mijlpaal gehaald, maar verder is er nog weinig te zien, mijn borsten zijn met name de eerste 2 maanden gegroeid en blijven nu (gelukkig!) stabiel en broeken die ik eerder niet aankon ivm opgezette darmen gaan nu weer omdat ik ze wat beter onder controle heb... Mijn taille ben ik wel volledig kwijt en mijn buik voelt wat harder dan gewoon... nog een maand denk ik voor er echt wat zichtbaar wordt ... Rebbel ik heb ook vaak van die zeurende steken (soms blijft het best even hangen) trekt een beetje naar de zijkant van je onderbuik... zijn banden heb ik me laten vertellen. Basmallah ik hoop dat alles toch goed mag komen voor je, sterkte. Dag nieuwe meiden! welkom en gefeliciteerd!
heey meiden! ik krijg steeds geen mails meer over dit topic! snap er niks van! Hoe gaat het hier verder? nog nieuws?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ischa welkom welkom welkom meid! Wát ben ík blij voor je! Oh wauw man, super! We hadden het er gister avond nog zo over he.... Ik zei toch die test wil nog niks zeggen en jaaaaaaaaaaaa ze is zwangerrrr! Kei super gefeliciteerd, kun je je ouders goed nieuws vertellen op je vaders verjaardag Oh meid ben zooo blij voor je!
Wij zijn super blij maar ook zo ontzettend onzeker, had het eigenlijk zelf helemaal niet verwacht Jill. En rond mijn verjaardag ben ik 8 weken dus hoop dat we dan een mooi kloppend hartje te zien krijgen. Carnaval ze he
hey meiden zijn jullie ook zo onzeker want ik voel me namelijk eingelijk goed heb als ik me borsten aan raak dan voelen ze beetje pijnlijk maar veder nergens last van? moet ik me zorgen maken of hebben sommige van jullie dat ook. in november kwam ik via de gyn er achter dat ik wel zwanger was maar de hsg niet voldoende steeg is het mis gegaan. had toen ook nooit een positieve zwangerschapstest . en die had ik afgelopen donderdag voor het eerst wel 2 positieve en vrijdag bij de dokter een dun streepje. kortom de dokter zij je bent zwanger extra bevestigt. en nu ja voel nog niets eingelijk
Ischa, die onzekerheid is zo herkenbaar. Na een MK is het moeilijk om vertrouwen te krijgen in een nieuwe zwangerschap, maar echt, het gaat komen. Nu lijken de dagen voorbij te kruipen, maar achteraf zijn ze toch nog voorbij gevlogen. Sam, veel plezier op je vrijgezellenfeestje.