Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden,
    kwam ff gedag zeggen! Gaat alles goed hier?
    Met mij niet zo super! Mijn opa is ernstig ziek!
    Ambulance is giser geweest en beweerde dat er nks aan de hand was, terwijl me opa aan het koorts ijlen was/is en heel erg rilde zonder het koud te hebben...
    Midden in de nacht is er een HA langs geweest omdat me opa nog erger begon te ijlen en te rillen.. Blijkt nu dus dat hij een dubbele lonontsteking heeft en dat zijn suikergehalte boven 10.9 is! Ondanks bovenstaande ligt hij nog steeds thuis en niet op de longafdeling waar hij naar mijn mening nu wel hoort te liggen!
    BAH die dokters van tegenwoordig! Ik zal nu even voor hem naar de eerste hulp om zware prednisolon van 30 mg te halen! Hoop dat ze snel aanslaan vandaag en vannacht anders zorg ik er hoe dan ook voor dat hij morgen alsnog in het ziekenhuis terecht kom! Hij heeft ook koorts van 40.1 gr. en ik vind dat toch zrgwekkend.. beetje vreemd dat de HA dat niet vind! :(

Nou meiden fijne dag!

Dikke knuffel

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    He Lindaa, wanneer heb jij je eerste echo precies gehad? Hoe ver was je toen?

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een vroege of iets latere echo wil nl. Gewoon uit onzekerheid denk ik :oops:

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik heb mijn echo met 6 wkn en 2 dagen gehad!
    Iedereen denkt er anders over om een vroege echo te nemen, maar het was voor mijn gevoel wel beter om eerder een echo te doen! en toen ik het mooie hartje hoorde, voelde ik me toch iets beter!

Maar ja dat is voor iedereen anders!
    As woensdag heb ik mijn 2e echo :whistle:

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Linda wat raar inderdaad dat ze je opa niet opgenomen hebben. Ik zou echt als er geen verbetering in zit nog een keer bellen hoor. Hoe oud is je opa? Veel sterkte meid.

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey Ischa!
    Mijn opa is 67, heeft last van COPD (is een longziekte) heeft de rek uit de longen en is hiernaast ook nog hartpatient.. uiteindelijk is hij dus gewoon een risico patient.,. hij staat ook aangegeven in de comp van de ZH dat als hij belt om hulp, dat hij die dan ook echt nodig heeft.. want 9 van de 10 x wil me opa niet naar het ZH...mijn moeder blijft vannacht nog ff bij hem om te zien hoe het loopt verder vandaag en vannacht.. en morgen om 8 uur zijn we de eersten bij de HA.. tis nog ff afwachten :( maar tot nog toe niet veel verbetering.. hij rilt alleen niet meer zo erg! gelukkig!

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hou het inderdaad maar goed in de gaten meid.

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Komt goed ischa! thnx iig!

Knuffel

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Pfff ik ben me toch zenusachtig. Ik moet vanmiddag naar de vlk en het werkt me nu al flink op de darmen. Ik ben zooooo bang dat ze geen hartje horen. :cry:
    Adem in adem uit.....

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Heb nog niets bijgelezen.. sorry daarvoor..

Maar Luna (die zag ik dan toevallig wel..) het komt helemaal goed meid!

En voor de rest.. ik ben op de helft, joepie!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden! Het wordt gezellig druk hier..

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Luna, dat komt hartstikke goed meid, rustig aan! Succes vandaag!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    bruidje super joh! Voel je de kleine ook al lekker schoppen?

daar zit dus vooral mijn frustratie omdat ik nog niets voel, terwijl ik mijn nu nog jongste met 13 weken al voelde. En dan, tja, dan gaan mijn gedachten met me aan de haal. maar goed, de groeiende buik verteld me dat het eigenlijk wel goed zit. Ben afgelopen week enorm gegroeid. ZAl wel een foto plaatsen in het album.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Haha Luna, begrijp het hoor.. Wie weet ligt je placenta nu wel voor? En verders gewoon vertrouwen op die mooie groeiende buik van je! Hoe laat moet je vanmiddag?

Ik voel de kleine regelmatig.. nu sinds kort wat van die pokjes.. dus dat zijn dan de schopjes denk ik? Maar die voel ik nog niet zo vaak..

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

we hebben weer de maandagmorgenvergadering overleefd...pfffff
    alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom.

ik heb verder niet bijgelezen, maar ik heb wel zo gauw gezien dat Luna vanmiddag lekker een hartje gaat horen!
    en dat Bruidje al de helft is! gefeliciteerd...

zal ik jullie ook nog even leuk nieuws vertellen, ik voel de kleine al regelmatig, duidelijke pokjes tegen mijn buik als ik rustig onderuit zit of als ik in bed lig....is zoooooo'n heerlijk gevoel!

15. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Liesje!

Wat leuk! heb je lekker lang weekend gehad?

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja was wel lekker ja, vrijdag nog wel druk geweest en zaterdag grotendeels op schiphol doorgebracht om mijn ouders op te halen en gisteren heb ik lekker rustig aan gedaan!

en jouw weekend?

17. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Vrijdag rustig gedaan, zaterdagmiddag lekker wezen shoppen, zaterdagavond bij een vriendin en gister aan de schoonmaak etc..

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en dan zijn we alweer beland aan het begin van een nieuwe werkweek...pffffff

nog ietsje meer als 4 maand en dan heb ik alweer verlof jippieee :)

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja time flies!

Volgens mij is het zo voorbij.. mijn verlof gaat op 27 mei in..

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jij hebt 2,5 week eerder als ik

nog 2 daagjes en dan heb je je 20w echo meid!

Deel Deze Pagina