Hier ook niet hoor.. Ik geef ook niet zo snel over .. dat scheelt Nou het is binnen HAHA.. Maar hoef nu ook niets meer ... Zo eerst maar weer naar de wc.. fijne darmen ...
Fijn he allemaal.. nou ik eet weer prima moet ik zeggen... Probeer juist wat te minderen voor het allemaal uit de klauwen loopt
Nou Liesje, dit is ook niet alles hoor.. Elke keer een klein beetje ..bah.. heb ook wel dagen dat ik weer niet kan.. Maar daar word ik ook niet vrolijk van.. Hoop dat ik me over dik 10 weken ook zo voel Bruidje
het gaat allemaal wel makkelijk naar binnen nu en ik heb nu echt een zoete tik, dus zoals gisteravond een hele zak zoete popcorn, maar dat wil ik ook niet te vaak doen voor dat het uit de hand loopt
jij hebt nog wat in te halen Liesje dat scheelt hhahaha.. Komt vanzelf weer Sam, het hoort er allemaal bij.. leuk he zwanger zijn
ik wil niet zoveel inhalen hoor! ik was zondag alweer een halve kilo kwijt, maar ja door die popcorn zal het er wel weer bij zitten
JA zwanger zijn is leuk, maar onzekerheid niet Maar komt vast goed. Ik ga even op de bank liggen.. Kijken of ik even wat kan slapen... Tot straks.. Liefs SAM
pffff ik ga de kids naar school brengen en dan naar de vlk. Ik heb me toch een kriebel in de buik! mén dit voelt net zo spannend als die eerste echo!
Spannend Luna! Bij mij scheelt mn gewicht ook zomaar 8 ons per dag.. weet het ook niet.. ik schommel altijd wel een beetje..
Rebbel, meid van harte met die geweldige uitslag. Nu kan het echte genieten beginnen! Sam, klinkt leuk, je vrijgezellenfeestje. Nu nog een geweldige bruiloft, daarna een mooie echo, wat wil een mens nog meer! Ik heb zelf voor m'n eerste zwangerschap ook gereden. Ik ging 3x in de week, meer was helaas niet mogelijk in combi met m'n werk, zeker omdat de haflinger waar ik op reed 40 km hier vandaan staat. Al snel toen ik voor de eerste keer zwanger bleek kon ik helaas niet meer rijden. Ik kwam gewoon ziek van het paard af. Toen heb ik het maar opgegeven. Mijn tijd komt wel weer een keer. En dan hopelijk wat dichter in de buurt, wat in deze paardrijke omgeving niet moeilijk hoeft te zijn. Liesje, niks mis mee toch, met 2e hands zwangerschapskleding. Heb zelf ook wat tweedehandsbroeken gekocht. En vorige week had ik mazzel bij Miss Etam, waar ik een mooie broek voor maar EUR 20,-- op de kop heb getikt. Alleen truien en shirts heb ik liever nieuw.
Ik zeg ook zeker niet dat er wat mis is met 2e hands kleding hoor, maar ik was gewoon benieuwd wat jullie hiervan vinden. Volgens mij is Miss Etam niet zo duur toch?
ik wil er het liefst zo weinig mogelijk geld aan uitgeven omdat ik het eigenlijk gewoon zonde vind omdat je het maar zo kort aan hebt