ja is ook wel zo.. ik heb zelf best veel gekocht maar dat is meer omdat ik er niet altijd hetzelfde wil uitzien.. en de meiden in onze omgeving hebben de kleding en zo allemaal zelf nodig.. dus kan ook weinig lenen..
ik wil ook niet altijd hetzelfde aanhebben maar ik denk dat ik 2 broeken haal met gewoon wat verschillende shirtjes erop...dan lijkt het al gauw weer anders he
ja is ook alleen ik vind dat zelf te weinig 2 broeken.. maar ja ach dat is ieder persoonlijk. Ik heb er 4 nu geloof ik
kan best zijn dat ik meer haal hoor, alleen ben ik niet van plan om 70 euro voor een broek te betalen waar heb jij ze gehaald?
verschillend bij Miss Etam/ H&M/ Noppies (was een hele dure, van hubby gehad, maar moet zeggen dat tie geweldig zit.. )
zo eentje van Noppies heb ik ook gezien, gewoon 70 euro pffff vind ik iets teveel van het goede ik wou je net nog wat vragen maar ik weet het niet meer, lang leve zwangerschapsdementie
haha zo loop ik dus iedere keer in de supermarkt.. dan ga ik bv een pak melk pakken en onderweg ben ik alweer vergeten wat ik moet hebben en vergeet ik dus de melk...zucht..
gebeurt mij echt heel vaak hoor en weet je wat het stomste is met boodschappen doen maak ik altijd een lijstje he en daar straks het goed op en dan vergeet ik het nog
Dag dames.. ben ik weer ! ZO heb even dutje gedaan op de bank, al wilde dat eerst niet zo goed En net de hondjes uitgelaten en het konijnenhok schoongemaakt. Ook weer klaar dus.. Inez ja 40 km rijden daar wordt het ook niet makkelijker van nee ... Ik moet 15 minuutjes rijden met de auto. Dat vind ik al ver genoeg eigenlijk.. Vriendin van mij heeft bij de eerste nog tot 22 weken gereden, nu is ze zwanger van de 2e en is ze met 18 weken gestopt. We zien wel hoelang ik het volhoud.. Ooh Bruidje.. Dat wil ik ook
leukkkkkkkk dat wil ik ook zijn die hydrofielwashandjes nog duur? ik weet al wat ik je vragen wou heb jij dat fotolijstje al van MvM?