Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ok dan ;) dat is lief van je dat je op me zat te wachten ...en hier ben ik dan :)

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jajajaja....

wanneer ben je van plan de vk te bellen?

3. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik val niet meer onder de vk, maar onder de gyn :) Ik ga zondag ff met een cb testen ;) en als die dan ook posi is, dan bel ik maandag ff naar de gyn...want ik mag al vroeg een echo laten maken gelukkig..

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ach tuurlijk.....sorry niet aan gedacht

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoe vroeg mag je komen dan bij de gyn?

6. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Geen id eigenlijk, ik moest meteen bellen als ik weer zwanger was...dus denk dat ik dan rond de 6 weken ofzo mag, hoop ik eigenlijk :)

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    aan de ene kant wel maar aan de andere kant moet je hopen dat je net zoals ik met 7 weken mag dan zie je een hartje kloppen....

8. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ze zeggen dat je ook al met 6 weken kan zien of er een hartje klopt :) maar we zullen wel zien...brrrrr, heb het zo koud en het is hier zo rustig..hoe kan dat?

9. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik ga maar ff offie..heb het zo koud, dat ik maar ff bij de verwarming ga zitten :) spreek jullie later weer..En Liesje, als ik je niet spreek...een fijn weekend alvast!

Liefs

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja jij ook meid, ga maar lekker bij de verwarming zitten, ik moet nog even doorwerken helaas!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi latoya,
    gefeliciteerd, had je nog een keer getest?
    gemiddeld is een hartje te zien vanaf 6 weken en 4 dagen. bij de een wat sneller dan de ander.

Verder wat je wel of niet mag eten hou ik de lijst aan van het voedingscentrum (op www.voedingscentrum.nl) Staat ook een korte uitleg waarom je dingen niet mag. En kaneel staat daar niet bij, wel in het nieuws, dus ik heb het gevoel dat ze daar nog niet helemaal uit zijn, wel mag je niet teveel anijs, wat ik erg jammer vind want ik heb zoveel zin in anijsmelk.....

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hey Mone

hoe is ie meid?

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    goed hoor!
    heb een datum voor m'n promotie! 7 mei, was ook de uitgerekende datum van onze miskraam. vind het wel heel gaaf, gebeurd er iets leuks op die dag.

En hoe is het met jou? Nog heel misselijk? Heb je al iets gekregen daarvoor?
    heb gehoord dat een pepermuntje goed kan helpen...

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wel leuk dat er op die datum wat leuks gebeurd....ik kan nog wel opzien tegen onze datum 16 januari...maar goed

met mij gaat het wel, ben de hele week al grieperig en of de misselijkheid nou helemaal daarvan komt of van de zw weet ik niet...
    ik ben al wel 4,5 kilo afgevallen....
    ik kon wel medicijnen krijgen voor de misselijkheid maar dan moest ik naar de ha en liever neem ik natuurlijk niks

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nou pas maar op! Ik heb gehoord dat als je veel afvalt, er een grote placenta aangemaakt wordt en het kindje ook groot wordt ;)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik was ook niet van plan om nog veel meer af te vallen hoor, en daarbij heb ik genoeg (!) reserves hoor!

ik begin al wel ietsje beter te eten alleen 's avonds zit ik zo gauw vol!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ach als je lichaam dat voor elkaar krijgt, ik kom alleen maar aan...komt omdat ik bijna continue honger heb...kan ook niet goed zijn wel...

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou dat begint nou ook een beetje bij mij te komen hoor....
    om half een had ik al een mueslireep, 2 boterhammen, 3 mandarijnen en verschillende koppen thee op....en toen had ik nog honger

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Helemaal geweldig Latoya, welkom hier! \:D/

Ik heb express gevraagd om een echodatum rond de 7 weken en niet eerder.
    Ik moet er niet aan denken daar te liggen met 6 weken en een paar dagen, als gemiddeld het hartje zou moeten kloppen, maar dat dit frutseltje net ff een paar dagen later is. Daar zou ik mee aan de haal gaan in mijn hoofd tot aan de volgende echo.

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat is toch niet buitensporig veel eten Liesje?

Om half 1 had ik een hele grote bak yoghurt met vezels Allbran op, 2 mandarijnen, een kop soep, 2 boterhammen, een tomaat en een kiwi.
    Dat is mijn normale hoeveelheid..... en nu ga ik een peer eten. :D

Deel Deze Pagina