als het slecht nieuws was dan belde ik mijn werk gewoon af hoor. ik weet niet of dat bij jou oook zo gemakkelijk kan maar dat deed ik dat wel. maar dat plannen aan het einde van de dag doe ik ook altijd als mijn vent graag mee wil. behalve de 20w echo die heb ik over 3 weken om 9.15 uur dus lekker vroeg en dan weten we hopelijk ook wat het wordt
Zie je nou wel Luna.. fijn hoor meid! Liesje@ ik heb 3 hydrofielwashandjes voor 2,49 (met het draakje erop) witte waren 1,99 geloof ik.. En ik heb het lijstje gekregen van MVM inmiddels.. vorige week ergens.. Bij mij gingen ze het hartje ook pas met 11 weken voor het eerst luisteren.. (toen zelfs nog niet te horen) daarom doen ze het bij ons in principe pas vanaf 12 weken
Omdat mijn echo met 7wk3dg uitwendig al gelukt was durfde de VK het wel aan om met 8wk2dg te luisteren, heb toen het hartje ook al gehoord. Schijnt er ook mee te maken te hebben of je slank bent geloof ik.
nou dan krijg ik hem vanzelf nog wel dat lijstje ik was gewoon even benieuwd wat het kostte want dat moeten wij ook nog hebben. Ik had in de vorige zw al een paar hydrofiel luiers gekocht dus daar heb ik er al 6 van. maar binnenkort gaan we een keer naar Prenatal....heb ik nu al zin in
joepie! Jullie zijn bij mij ook de enige die het weten .. Kun je het toch ergens kwijt.. Ja leuk he al dat kopen! Fijne avond allemaal!
HIHI hier de afspraak pas om 19.00 uur.. Maar goed.. Kan mannetje lekker mee ! Anders kan hij helemaal nooit mee, als dat avondspreekuur er niet was! Leuk dat wij het mogen weten.. Nou heb slecht nieuws.. Denk niet dat wij het willen weten, dus kan het jullie ook niet vertellen
@inez: dank je meid, we zijn er ook erg blij mee! @natas: dank je! jammer nog even wachten voor de 20 weken echo... ik kan bij 15 weken bellen voor een afspraak! @luna: fijn dat alles weer goed was! liefs rebbel