Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, geweldig hoor, dat je het hartje zo mooi hebt horen kloppen. Wat kunnen we ons toch druk maken he? En achteraf valt het toch steeds weer mee.

Zou dat nog minder worden, dat we ons steeds om zulke dingen druk maken?

Basmalah, succes morgen bij de VK.

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Zo heb gister vanaf 6 uur geslapen zo moe dat ik was! Mijn heupen.liezen en bovenbenen beginnen echt al zeer te doen.. als een soort van spierpijn zeg maar! Beetje appart!Ondanks dat ik vanaf 6 uur heb geslapen, ben ik nog net zo min als gister :( en dan moeten we ook nog eens werken :( HIHI
    Met mijn opa gaat het gelukkig weer beter! :whistle: hi jis nog wel ziek,maar de kuur slaat aan en dat vind ik wel positief :whistle:

Meiden fijne dag en zal "proberen" om later weer even aan te komen.. hangt er va naf hoe ik moe ik weer word!

Knuffels

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen meiden,

daar zijn we weer een nieuwe dag en heel veel regen bah!
    hierdoor was ik dus 15-20 min te laat op mijn werk grrrrrrrrr

verder weinig nieuws hier, ik voel me aardig goed en de misselijkheid is voor het grootste deel helemaal weg. Alleen als ik in het weekend een beetje uitslaap bijv tot half 10 ofzo dan wordt ik misselijk omdat mijn maag leeg is...

nou ik ga eens even wat doen

tot later dames

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat fijn dat het beter gaat met je opa Linda, en die spierpijn heb ik ook gehad in het begin gek he..

Had je bijna niet meer durven hopen he Liesje dat je misselijkheid nog eens weg zou gaan.. Hier ook alles goed, gister spinning gedaan weer sinds een maand.. best zwaar.. maar toch ook wel weer lekker!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee ik was er heel bang voor dat ik een van de vrouwen zou zijn waarbij het de hele zwangerschap zou blijven, gelukkig is dat niet zo!

heb je altijd spinning gedaan?

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja precies, nou wees maar blij dat dat gelukkig niet zo is!

Ja ik heb altijd spinning gedaan, 1 van de weinige dingen die ik echt leuk vind. Ga altijd samen met een vriendin..

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we zijn ook erg blij dat het nu (bijna) weg is

ik heb ook altijd verschillende sporten gedaan totdat ik verschillende blessures heb opgelopen waardoor ik eigenlijk niet meer sporten mag.
    Ik heb vorig jaar bij de Aldi een crosstrainer gekocht en daar ging ik regelmatig op.
    heerlijk zo'n ding!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames..

Pfff, hier ben ik weer.. Heb vannacht een uur wakker gelegen van soort kramp, trekkerig gevoel in m'n liezen. Iemand van jullie dat ook wel eens gehad? Heb nu nog zo nu en dan steken in m'n liezen...

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Sam, dat is waarschijnlijk je baarmoeder die groeit..

Da's balen Liesje dat je bijna niets meer mag, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet supersportief ben hoor.. maar 1x per week spinnen probeer ik dan wel vol te houden

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat dacht ik al.. Maar maakte me toch weer ongerust natuurlijk...

Dank je wel Bruidje :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat gevoel heb ik ook wel gehad hoor alleen heb ik er niet wakker van gelegen maar nou kan je bij mij een kanon naast het bed afschieten en dan wordt ik nog niet wakker

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik heb het zelf ook gehad, die steken in de lies in een latere fase ook nog wel eens.. dus heb dat wel eens nagevraagd.. zo zie je maar.. waar zo'n forum weer niet goed voor is haha

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    alleen zwemmen mag ik ook nog ongestoord doen, maar verder eigenlijk niks meer.
    versleten knieen, enkels polsen...noem maar op

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ben al ff wat aan t googlen en lees idd dat je dat veel hebt als de spieren 'goed' gevormd zijn zeg maar.. dat zou dan wel weer aardig kloppen. Heb hele sterke spieren daar door het paardrijden.. Duwde bij fitness met gemak 35/ 40 kilo weg met mn liezen :p
    Nou was meer wakker omdat ik ook naar de wc moest, maar dat weer eens niet lukte.. HAHA eerst ga ik 30x op een dag een beetje en nu wil t weer niet :p Fijn....

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maar nog 3 dagen :) en dan is de grote dag.. En vandaag over 2 weken de andere grote dag.. Maar heb er vandaag een heel goed gevoel over dat het helemaal goed zit deze keer ! En m'n mannetje deze keer ook !

Nou ik ga even met m'n moeder winkelen, want die heeft deze week ook bijna hele week vrij :D !
    Tot straks.

Liefs SAM

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lekker winkelen...nou veel plezier hoor!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goede morgen allemaal!

Bij m'n eerste zwangerschap had ik ook heel veel last van bandenpijn. Toen reed ik voor m'n zwangerschap ook veel paard en was ik lichamelijker een stuk actiever dan nu. En nu heb ik bijna geen last van die banden. Dat verhaal zou dus wel eens heel goed kunnen kloppen. Ik vond het eigenlijk al zo gek, dat ik er nu veel minder last van heb.

Lindaa, allereerst nog heel veel sterkte met je opa. Fijn om te horen dat hij al weer aan het opknappen is. Hopelijk is hij snel weer beter.

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, kan nog net!

He Sam, wel herkenbaar hoor dat wakker liggen om "bijna"niets, vorige week had ik het steeds als ik naar de wc was geweest, zat in de nachtdienst en het enige wat ik kon denken was ik moet slapen, want ik kom al zo veel slaap tekort en dan lig je zo 1-2 uur wakker.....

Hoe meer ik iets in mijn hoofd heb hoe moeilijker het gaat, en hoe meer ik ga voelen overal.

Shop ze en lekker genieten hoor! Mijn vent wist deze keer ook helemaal zeker dat het goed kwam, misschien dat er ook zo iets als vader-instinct is?

19. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Shop ze Sam! Ik had pas aan de zijkant van mn buik pijn.. volgens mij zitten daar ook banden toch?

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat had ik laatst dus ook aan de zijkant maar dan felle steken....waren ook mijn banden

Deel Deze Pagina