WOEHOE! Van harte Sam, gaaf meis! Liesje ik deed dat vroeger ook altijd maar manlief interesseert het geen klap dus dan ben je snel klaar hahhaa... Leuke link ktje.. toch makkelijk als je twijfelt.. Geniet er lekker van dat je weinig klachten hebt, heerlijk toch!
Ja hoor Rebbel hier alles goed, morgen 20 weken echo.. spannend! Vorig jaar hadden we een dinercheque en nu dit.. echt gaaf..
tja hij vind het wel leuk maar ik weet ook niet of het er dit jaar wel van komt.... wel een leuk excuus om het laatste boek van harry potter te kopen, die hebben we nog niet
Jaaa, Sam gaat verhuizen. Geweldig meid, gefeliciteerd. Lindaa, het is echt niet gek hoor, dat je met een dubbel gevoel naar de echo gaat. Ik heb het nu zelfs nog steeds. Wordt trouwens wel minder hoor! Bruidje, leuk cadeautje van je werk. Zeker iets wat ze vaker mogen doen. En spannend hoor, morgen de 20-weken echo.
Sam gefeliciteerd! Wat leuk. Wel een drukke tijd voor jullie zeg, zwanger, trouwen, verhuizen. Allemaal leuke dingen. Super! Bruidje, wat een leuk cadeau zeg! Super! Even lekker samen weg op kosten van de baas. Justitie doet daar helaas niet aan:S Morgen naar de gyn, ik ben helemaal nerveus zeg! Bah wat naar is dit! Zo bang dat er weer niets te zien is. Maar goed, voor t zelfde geld is er wel wat te zien (vast nog geen hartje)en dan ben ik wel wat geruster. Duimen jullie voor me? Lindaa...jij ook succes morgen. Komt vast helemaal goed!
Ik duim voor iedereen hier... hoop zo dat het nu bij iedereen alleen nog maar leuke berichten worden!
wie heeft er ook een echo gehad met 4 week en 5 dagen ? en was er ook nog niets te zien? want volgens mij berekening en de tempkaartje heb ik op dag 18 van me cyclus me eisprong gehad en ga uit van een cyclus van 33 dagen dan zou ik nu dus 4 week en 5 dagen zijn ben heen gegaan vanwege genoeg bruinverlies maar er was geen tekenen van zweangerschap te zien. bij wie was dat nog meer zo toen ze zover zwanger waren de testen waren positief hde gyn had ze ook gezien heb bloed laten prikken en nu moet ik vrijdag alweer terug om te kijken of er iets veranderd is maar dan zou ik dus 5 week en 1 dag zijn de kans dat er dan wat te zien was was klein mja hij wilde me toch voor het weekend laten komen ook voor de bloeduitslag. wat denke jullie
He Sam goed zeg! Als je een beetje bij bent gekomen van de bruiloft kan je direct door met het regelen van de rest! En niet de babykamer als 1e gaan schilderen he! die heeft nog wel wat tijd! Lindada zelfs met alleen maar goede echo's blijft het doodeng, laat staan als je zo'n hel hebt gehad! Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie! Bengeltje echt geen idee, maar de uitslag van je bloed zal vast ook al heel veel zeggen toch?
Bengeltje, ik weet het ook niet! HIHI neej, eerst de rest, maar we kunnen hem straks wel meteen meenemen Das wel super !
Bengeltje, mijn vroegste echo had ik bij m'n eerste zwangerschap met 5 weken, 6 dagen, ruim een week later dan jij nu. Er waren toen al wel tekenen van zwangerschap zichtbaar. Succes vrijdag en hopelijk is er dan al wel meer te zien.