Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, ? mk laatste in ?, uitgerekend ? oktober afspraken: 5 febr Basmalah vk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho), Zena Gyn, Treintje VK 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo, Treintje uitslag combitest 11 feb Croky VK, Pippo echo Basmalah 2e echo 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 18 feb Roshi VK 19 feb Sam VK + echo 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 4 mrt Mone 20 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 17 mrt Inez pretecho Heb even m'n pretecho erbij gezet.
Basmalah, hoe was het vandaag bij de VK? Bruidje, succes en veel plezier morgen met je 20-wekenecho! Lindaa, veel plezier en succes morgen met je tweede echo! Zena, succes morgen bij de gyn! Treintje, succes morgen bij de VK! Wat een afspraken weer morgen! Allemaal nogmaals veel plezier en succes!
ja ik moet terug komen met 5 weken en 1 dag ook stom hoor vrijdag dus al maar goed hij zij sommige mensen duurt het altijd langer dan bij andere omdat ik nu denk nog 4 week en 5 dagen ben en er geen tekenen zijn van zwangerschap via de echo maar de kans dat het vrijdag zo is ook klein is omdat bij sommige idd later begin. de bloedonderzoek moet ik ook afwachten pff erg dat wachte
Goedeavond dames, Zo jullie hebben gekletst.... eigen schuld natuurlijk, te druk met m'n proefschrift bezig..... Maarre wat heb ik allemaal gemist? Bengeltje, ik heb met 4 weken een echo gehad, en toen was er een hele dikke slijmlaag te "zien" maar ik kon bellen voor de hCG uitslag en 2 weken later kreeg ik pas weer een echo....
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 8 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober afspraken: 5 febr Basmalah vk 6 feb Bruidje 20 weken echo, Lindaa (2e termijnecho), Zena Gyn, Treintje VK 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo, Treintje uitslag combitest 11 feb Croky VK, Pippo echo Basmalah 2e echo 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 18 feb Roshi VK 19 feb Sam VK + echo 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 4 mrt Mone 20 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 17 mrt Inez pretecho Ik heb even wat gegevens toegevoegd.
Hebben jullie dat ook dat je in het begin van je zwangerschap helemaal niet blij kon zijn waarschijnlijk om jezelf te beschermen? Bij mijn zwangerschap in augustus kon ik het wel van de daken schreeuwen heb het ook tegen iedereen verteld na de 1e echo. Maar heb nu helemaal niet de drang om het tegen iemand te vertellen. Ik hoop maar dat ik na de 12 weken echo kan gaan genieten. Iedereen die morgen een echo heeft veel succes.
leuke is hij heb daar volgens mij niet eens na gekeken en nix over gezegt ja dit is niet me eigen gyn was vervanger nmaar de hcg heb ik zoiezo wel anders test je niet positief . we wachten af helaas duurt dat lang ja ik vind het ook stom wrom ik zo snel een 2de echo krijg maar goed ben overigens 4 week en 5 dagen morgen pas 4 week en 6 dagen
@ Ischa: Ik herken t wel wat hoor.. Ik had het in het begin ook. Moet zeggen dat ik er steeds meer vertrouwen in krijg...
Heel herkenbaar Ischa! Ik heb zelfs al een hartje gezien en ik ben nog erg ongerust. Vrijdag weer een echo, en ik ben steeds bang dat het niet meer klopt. Zonder mk heb je al die stress veel minder.
hoi meiden! @bengeltje: ik heb een echo gehad bij 5 weken, er was toen alleen een vruchtzakje te zien! @bruidje: succes morgen bij de 20 weken echo! @zena: succes morgen bij de gyn! liefs rebbel
nou rebbel mischien is het bij mij dus 2 dagen te vroeg de echo maar zoals hij zij bij sommige vrouwen die hebben pas een vruchtzakje met 6 week of idd met 5 week of met 5 enhalve week zo zij hij dat
Bengeltje, het gaat niet alleen om of je hCG hebt, maar ook hoeveel, bij mij werd dit gechecked omdat ik na m'n miskraam niet meer ongi was geworden en ik dus theoretisch 7 weken zwanger had kunnen zijn op dat moment, en aangezien er niets te zien was in de baarmoeder behalve het slijm, wilde ze de hcg waarde weten om een eventuele bbz uit te kunnen sluiten.
ja daar heeft hij niets van gezegt hij wilde weten of de hcg dus in verhouding zou zijn met het aantal weken zoals hij dat zij na mijn miskraam begin november was dat gelukkig al erg snel uit me lichaam nu hopen dat alles goed is en er straks dus wel een vruchtzakje te zien is
Goedemorgen dames. Sam is ook weer opgestaan, maar vraag niet hoe. Shit wat slaap ik de laatste dagen steeds slecht. Bah.. En het enige waar ik niet mee bezig ben is het trouwen.. HAHA, Heb vannacht al heel wat echo's weer gehad en zijn ook al lekker aan t verhuizen geweest .. Nou ja.. Het is niet anders.. Hoop dat ik vandaag een beetje volhoud. Dames die vandaag echo's en controles hebben.. SUCCES! Nou ik wens iedereen een fijne dag en tot vanmiddag ofzo ergens tussendoor Liefs SAM
goedemorgen meiden! @sam: haha, een druk nachtje gehad dus! ik ga ook weer werken vandaag, helemaal geen zin in en het blijft hier maar regenen! fijne dag allemaal! liefs rebbel