Sam: je moet wel een beetje uitgerust zijn voor je bruiloft! Leuke foto's zag ik trouwens ergens anders van je. Ischa, jouw vraag is erg herkenbaar. Ik heb me door de eerste weken heengesleept door mezelf streng toe te spreken dat het vruchtje er nog zit en het uitblijven van de ongesteldheid het grootste symptoom is! na elk tastbaar signaal van je kindje zal de onzekerheid steeds wat meer afnemen.
goedemorgen dames, jeetje wat wordt het druk hier, het bijlezen is 's morgens haast niet meer te doen zeg sam nog 2 daagjes en dan is het zover meid!
Hi ladies, even een kort berichtje van mij over mijn bezoek aan de VK. Er is eigenlijk niet zo veel bijzonders gezegd. Ik heb een intake gehad en natuurlijk heeft ze mn echo even bekeken. Ze kon er nog erg weinig over zeggen zei ze. Voor de rest geen gekke dingen... nu maar weer afwachten tot maandag...
Sam, ik voel me plaatsvervangend zenuwachtig voor je bruiloft... het laat me denken aan alles wat ik nog moet doen enzo... haha en hoe zenuwachtig ik nu al ben voor mijn bruiloft.... vooral nadat mijn aanstaande gedroomd heeft dat hij te laat zal komen op onze bruiloft. haha
Basmalah, ik had ook niet verwacht dat je gisteren duidelijkheid zou krijgen over je kindje. Jammer dat je nog moet wachten tot maandag meid! maar we hopen hier allemaal op het beste!
Dank je wel Liesje, Ik probeer het nu echt zoveel mogelijk van me af te zetten. Mijn gevoel begint steeds meer te zeggen dat het goed zit... maar van het een op het andere moment kan dat gevoel weer wisselen... Geduld is een schone zaak
Goedemorgen meiden! Basmalah.. even spannend nog! Ik duim voor je.. Sam.. nog 2 nachtjes meis.. hopenlijk zit het weer een beetje mee! Hier alles goed vanochtend de echo gehad, was weer super! Kindje is zover ze kunnen beoordelen harstikke gezond.. het is ong 25 cm en weegt 367 gram ongeveer.. En.. het is nog steeds een ventje!
Ik was helemaal niet zenuwachtig, maar toen ik daar lag toch weer wel.. Stel je voor dat ze wat afwijkends vinden.. maar pfff... gelukkig alles goed! Heb al geprobeerd mn echo erin te zetten.. maar lukt niet...Nog even en dan mag jij ook!
dat duurt inderdaad lang maar je moet maar zo denken je bent al over de helft kan je de beeb nu duidelijk voelen?
Dat wel maar toch.. Ja ik voel het wel regelmatig, alleen je zag m op de echo schoppen en dat voelde ik dan weer niet op dat moment.. dus blijkbaar nog lang niet altijd..
Ja ik ook wel hoor, maar toen ik dat zo op de echo zag.. dacht ik raar dat ik dat niet voel.. HIj ging echt tekeer.. Ben ook wel blij Anoul!
Hey dames, ik ben net terug van de gyn en heb voor het eerst ons "kindje" mogen zien. Er was nog geen hartactie, maar de grootte van het vruchtje klopt met de termijn die ik in mn hoofd heb. Zelf dacht ik 5w5d met mogelijkheid tot 5w3d vandaag en dat is precies wat de gyn zei. Dinsdag gaan we weer en dan hopen we op hartactie. Ik ben zó ontzettend opgelucht. Zo ver ben ik nog nooit gekomen. Eerdere zwangerschappen was er nooit wat te zien en nu dus wel. Geweldig De bloeduistlagen nav de eerdere mk's waren ook allemaal goed. Alleen chromosomenonderzoek hebben we nog niet. Bruidje, fijn dat jouw kindje nog steeds een jongetje is. Je zou toch raar kijken als t ineens aanders is! Hahaha! En natuurlijk fijn dat alles er goed uitzag!