vrijdag maar je kan mij niet vertellen dat het voor vrijdag tot normale waarde kan stijgen. in ocktober november had ik dit probleem ook de hcg wilde niet stijgen ja moeizaam ja toen kon ik geen positieve zwangerschapstesten krijggen omdat het te traag ging nu had ik wel positieve teesten maar weer stijgt het niet ik wil dat de artsen eerlijk tegen me zijn ja maar dat doen ze niet ik wil weten hoe dit kan en waarom de hcg niet stijgen wilt en waarom het zo traag stijgt dit is nu al de 2de keer. me schoonzusje is ook zwanger hiervoor al 2 keer mis gegaan en nu vandaag gehoort dat met 7 week zij een 2 ling krijg dus hakt er behoorlijk bij mij in als ik weet dat het weer mis gaat hier
Lieve bengel, ik hoop dat je van de week een goede hcg waarde hebt, maar ik snap je onzekereheid heel goed. Zeker omdat je schoonzus nu net gehoord heeft dat het er twee zijn. Meid, ik duim voor je en hoop dat alles goed gaat komen!
@bengeltje: ik duim voor je meid! sorry verder niet bijgelezen... ik ben vanmiddag naar de dokter geweest, ik ben zo ontzettend moe steeds en had ook echt het idee dat het alleen maar erger werd, dus mijn ijzer laten prikken en ik zit op t randje van bloedarmoede, net gek dus dat ik zo moe ben... we hebben gister de babykamer besteld! ik vond het wel wat vroeg, maar hij was nu in de aanbieding, scheelde 400 euro, dus toch maar vast gedaan! liefs rebbel
bengeltje wat een ontzettend rot bericht zeg. Ik blijf hoop houden voor je. Mijn duimen draaien. En dan een tweeling bij je schoonzus opkomst. oh wat is het zuur om dat uitgerekend nu te moeten horen. VEel sterkte
hihi vind je dat veel schelen? kijk eens op een lineaal! Het is echt milimeter werk dus je zit er zo een paar milimeter naast!
natas wat leuk dat jejezelf lekke rgaat verwennen met een echo! Heerlijk, dat is een datum waar tenminste naar toe af te tellen is. eind maart klinkt nog zoooo ver weg!
ja luna daarom is het een dubbele klap hier al voor de 2de keer mis bij haar 3de keer alles goed en gelijk 2ling ook al daar 2 ker mis gegaan. toch voel ik dat het nu weer neit goed zit met hcg van 143 pffffffffffffff
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli Nance , 29 jaar, 1e kindje, ? mk , uitgerekend 9 juli Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 10 augustus Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september Basmalah, 26 jaar, 1e kindje, mk in okt, uitgerekend 7 september Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 20 september Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje overleden bij 16weken zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september Ftje, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in 2005, uitgerekend 7 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 26 september Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 28 september Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d laatste in nov, uitgerekend 11 oktober afspraken: 7 feb Bruidje VK 8 feb Lindada 8 weken echo, Treintje uitslag combitest 11 feb Croky VK, Pippo echo, Basmalah 2e echo 12 feb Inez vruchtwaterpunctie, Jill Gyn 12 feb Liesje VK 13 feb Lindada VK 15 feb Inez gyn 18 feb Roshi VK 19 feb Sam VK + echo 21 feb Rebbel VK 25 feb Liesje 20 weken echo 26 feb Mone VK 27 feb Lindaa VK 28 feb Ischa gyn 1e echo 28 feb Natas VK 29 feb Natas pretecho 4 mrt Mone 20 weken echo 7 mrt Pippo Nekplooimeting 17 mrt Inez pretecho 27 mrt Natas 20 weken echo
Zena, ik heb met 6w2d een echo gehad en toen was ons ukkie 3,2 mm......enne gaat nog steeds goed hoor, dus laat je niet gek maken en heb vertrouwen!
goedemorgen dames, ik heb helaas nog geen tijd gehad om mijn buikfotootjes te uploaden in mijn album maar het buikie groeit gestaag... gisteren wel nieuwe foto's gemaakt maar mannetje vind ze niet mooi door het ondergoed wat ik aan heb. dus vanavond waarschijnlijk even opnieuw....en dan zal ik kijken of ik even tijd heb om ze in mijn album te zetten.
Goedemorgen dames! M'n laatste dagje als ongetrouwde vrouw Ben wel een beetje gespannen, ben bang dat ik iets vergeet. Moet vandaag toch nog het een en ander doen, maar komt vast goed Verder hier heerlijk geslapen.. Beetje vaag gedroomd maar goed, verder ok.. Ben benieuwd hoe ik vandaag de dag doorkom.. Werd net onder de douche erg misselijk, maar gelukkig is dat weer afgezakt. Zit nu ff aan een ontbijtje ! Fijne dag allemaal..
Goedemorgen allemaal! Ben benieuwd naar je buikie Liesje.. en wat een mooie echo Linda.. Spannend hoor Sam.. hoe laat gaat het gebeuren? En wordt het een groot feest?
kwart over 8 haar en foto's, 10 uur word ik opgehaald door m'n mannetje Foto's, 15 uur trouwen, en om 20.00 begint de receptie Feest een kleine honderd man uitgenodigd! Liesje ik ben ook benieuwd !