dat gaat morgen helemaal goedkomen Sam! je moet je morgen niet druk maken en alles lekker door anderen laten doen en zelf alleen maar genieten!
Klinkt heerlijk zeg! Lekker genieten.. wij hadden ook een feest met 100 man ongeveer.. is een mooi aantal! Ik duim voor mooi weer voor je!
Sam, een hele fijne dag morgen! Geniet er lekker van en laat alles over je heen komen! Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hadden echt een fantastische dag, de enigste dag van de week dat het zonnetje scheen en heerlijk weer was. Heb echt volop genoten! De dag is voorbij voor je het weet! We willen uiteraard wel foto's zien he! Ik voel me ff wat minder, ben zo onzeker opeens...vandaag merkte ik dat mijn borsten zachter worden, terwijl ze juist harder en voller werden, dit maakt me zo bang... . Heb geen bloedverlies of gekleurde afscheiding, maar voel verder ook niet dat ik zwanger ben. Hè wou dat ik net zo optimistisch was als een paar dagen geleden...
Ja daarom.. wij trouwden in een week met slecht weer en gelukkig onze dag was het droog.. 's nachts tot 5 uur gestortregend.. en daarna klaarde het gelukkig op..
@bruidje, ik zal eens kijken of ik tijd heb vanavond om de foto's erop te zetten maar het komt er telkens niet van, ik had ze eerst gisteren erop willen zetten maar toen kregen we bezoek
Ik kom me ook melden, ben ZWANGER! Voel me goed beroerd, heel anders dan vorige keer.... Heb volgende week al een echo... en 10 maart eerste afspraak bij vk.... Vind het allemaal heel spannend LIEFS nony
He Nony, zat jij ook bij de maart mama's of niet? In ieder geval van harte meid! Ja zeker Liesje is echt lekker.. vanochtend even op de weegschaal 1,3 kilo in 4 weken erbij.. ben niet ontevreden
ah bruidje dat valt mee toch? ik heb nog niet weer gewogen...doet de vk dat bij jou? die van mij doet dat niet meer
Ja ze wegen wel bij ons, maar ik geef het altijd gewoon door.. weeg thuis... vind ik zelf betrouwbaarder omdat je dan gewoon naakt 's ochtends er even op ga staan.. Net als nu moet ik s'middags met een heel pak kleren aan.. geeft toch vertekend beeld.. Ik was hartstikke tevreden, die keer ervoor in 1 maand 2,5 kilo