ach ik eet anders nooit zoveel hoor....en nu begint echt de honger te komen dat had ik bij mijn vorige zw ook, als ik elk uur niet wat at dan werd ik zo beroerd
6w is tevroeg! Gemiddeld gaat het hartje met 6w en 4d kloppen! Sterker nog ik heb ooit met 6w en 1d te horen gekregen nav de echo dat ik een miskraam had gehad want ze konden het vruchtje niet vinden in de baarmoeder. dus 3 dagen later naar de gyn voor curetage maar mooi dat er dus toch nog een kindje zat! (mijn boef is nu bijna 3 en nog steeds doen we hier dagelijks verstoppertje (meestal onder de dekens of achter het gordijn).
hou het er maar op dat ik weinig eet.....ik snaai te veel! heb mij gisteren een partybag XXL gehaald met kitkatjes mjamjam
Maar ik vind dit, serieus, helemaal niet veel...... ligt dat dan aan mij? Ik ben niet dik of zo (NOG niet )
Ik eet nu: bak magere yoghurt met cruelsi en zoetstof iets lekkers tussendoor (ontbijtkoek, of pepernoten, plakje cake, fruit) thee fruit 4 bruine boterhammen waarvan zeker 2 met zoet soms 3 met zoet melk tussendoor zie ochtend flink bord warme maaltijd soms toetje na bij de koffie/thee meestal ook wel wat lekkers en soms voor het slapen ook nog. (het is een winder dat ik niet aan kom haha. Oke oke, ik beweeg veel, ook op mijn werk en moet natuurlijk ook 4x per dag naar school jakkeren.)
oja ik eet nu soms tussen de middag een broodje minder want ik zit sneller vol en heb minder trek in zoet en meer in frisse dingen zoals fruit. maar mijn bloeddruk is vrij laag (70/120) en aangezien ik snel duizelig ben tijdens de zwangerschap neem ik nu soms een schaaltje chips of dropjes. Maar de chocolade daarentegen kan me nu niet boeien.
Ik vind dat normale hoeveelheden hoor Luna, iets in die richting eet ik ook alleen wat minder brood, met als tussendoor alleen fruit of nog wat yoghurt (op verjaardagen etc. na dan hè, hahaha).
Thnx dames voor jullie lieve berichtjes hoop ook echt dat het goed blijft gaan...maar we blijven positief he!
pfff ik weet het weer. Zwanger zijn is zwaar. Ik sleep mezelf weer de dag door. Ga straks eerst vitB6 kopen. Ze zeggen dat dat ook helpt bij misselijkheid. We zullen zien.
Balen meid, dat je misselijk bent. Heb je daar bij je andere zwangerschappen ook last van gehad? Ik ben niet echt misselijk, maar heb wel steeds zo'n weeïg gevoel de hele dag door.
Daar ben ik weer. Het is rustig hier! Ik ben nu de gehele dag misselijk. niet zo erg dat ik moet spugen maar wel om me hangerig en loom t evoelen. Opstaan voor de kids om hen te helpen met iets is me al te veel. Ik eet nu de hele dag kleine beetjes en dan vooral hartig en fruit. Bij Ruben heb ik er erg veel last van gehad. Toen is timo wekenlang bij mijn ouders geweest en kwam hij alleen in de weekenden hier. Nu is dat allemaal lastiger omdat hij natuurlijk naar school moet en we inmiddels 2 kids hebben die ondergebracht moeten worden. voorlopig proberen we het zelf op te lossen, want de vorige keer ging het pas met 14 weken dus dat is nog een lang end! Ik hoop ook echt dat het werken me nog even blijft lukken. De vorige keer heb ik 6 weken thuis gezeten + 3 weken vakanatie er achteraan. Gisteren hebben we een bruiloft gehad en vandaag hadden we dan nog een after party. Het was wel even zweten tijdens het diner want er kwam van alles wat ik niet hebben mocht. Hoe ga ik dat nou weer subtiel aanpassen. Dus toen onze tafelgenoten flink met elkaar aan het praten waren hebben mijn man en ik snel van bord gewisseld. Zo leek het net of ik toch nog de helft opgegeten had. Verder heb ik telkens een banaan en iets van koek in mijn tas. Hihi zelfs vanmmorgen in de kerk maar snel even iets gegeten. Lastig hoor als je dan een geheimpje hebt.
Bah Luna, niet fijn voor je dat je je zo beroerd voelt. Bij mij weet iedereen het al, sinds miskraam wist men toch dat we bezig waren. En iedereen leefde zo mee, ik kon nu niet gaan zeggen dat 'het wel gaat' als iemand weer zou vragen hoe het met me gaat. Maar ik herken dat lastige met eten omdat ik een aantal dingen niet kan eten (gebitstoestanden). Als ik ergens naar toe ga heb ik ook altijd een banaantje of zo bij me. Mijn updeet : ik heb het even een paar dagen afgewacht maar nu, een week na de 1ste posi test op NOD, moet ik concluderen dat ik van deze zwangerschap minder merk dan de vorige. Vorige keer deden mijn borsten bijvoorbeeld echt zeer, nu zijn ze alleen wat gevoelig. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn en dat weinig symptomen hebben niet negatief hoeft te zijn. Maar gevoelsmatig zint het me voor geen meter.
dat gevoel herken ik natas! Ik was nota bene woensdag bij de huisarts (voor de oudste) en toen zei ik dat ik zo onzeker was omdat ik niets voelde. Morgen ga ik haar bellen voor medicijnen. Sinds donderdag is het helemaal mis. Ik heb het de hele dag steenkoud. Alleen in bed is het een beetje te doen. Ik ben er nu even uit om wat fruit te eten maar ga zo lekker slapen. Ik ben echt op en kan wel janken als ik aan werken denk (gelukkig hoef ik donderdag pas weer).
oja bij ons weet bijna niemand dat ik een miskraam heb gehad. Sommigen verwachten zelfs niet eens dat wij voor een derde gaan! Een paar vriendinnen weten het wel en dat is voor nu even genoeg. (bleeeh appeltje gaat er nu kokhalzend in. Ik heb gelukkig een goede medicijntip gekregen en daar is al mijn hoop op gevestigd! Bij de jongste was ik dus ook zo ziek (nee zieker) en toen kreeg ik emefasene maar dat hielp niet. Nu heb ik deze tip gekregen : Pyridoxine (=vitB6) 2x daags 100 mg
goeiemorgen dames.... wat is het hier toch rustig.... hier zijn we nog steeds misselijk, ik hoop dat dat gauw een keer wegtrekt. Ik krijg overdag wel steeds meer honger maar ik zit zo gauw vol. Gisteravond met avondeten ook, zo'n heerlijke overschotel en na 1 klein bordje zit ik al vol....
He Liesje! Hoe is het verder met je? Bij mij trok de misselijkheid met een week of 8/9 weg dus er is nog hoop voor je Nou hier ben ik dan ook eindelijk weer zeg.. manlief had de pc ingepikt het weekend! Ik ben net bij de verloskundige geweest, alles was helemaal perfect. Ze konden het hartje nog niet horen dus even snel een echo en het beebje sprong op en neer in de baarmoeder.. echt zo leuk! Mijn uitgerekende datum is 23/6 dus moet ik nog even aanpassen!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk laatste in jun, uitgerekend 14 juli Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend juli Luna, 33 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25-27 juli Inez, 38 jaar, 2e kindje, 4 mk laatste in sept, uitgerekend 29 juli Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 augustus Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003, uitgerekend 6 juli afspraken: 4 dec Liesje76 vk 7 dec Inez 1e echo bij gyn 10 dec Willeke laatste echo ziekenhuis bij een goede echo mag ik naar vk. 13 dec Zena eerste echo 13 dec Mone derde echo 17 dec Zena eerste keer verloskundige 17 dec Mandje 1e echo 18 dec Rebbel 1e echo 20 dec Natas 1ste echo in ZH 27 dec Rebbel vk 27 dec Natas VK 9 jan Bruidje VK