dus ik heb ook tegen mijn vent gezegd de echo's zijn het belangrijkste en die mist hij voor geen goud hoor
Sam, nog 1 nachtje slapen! Tip: Geniet ervan! Het gaat echt heel snel voorbij. Sta tussendoor even stil bij wat er allemaal gebeurd is, dan beleef je alles bewuster. Succes morgen, je bent vast een hele mooie bruid!
Morgen heb ik weer een echo. Ik ben nog steeds bang dat het niet goed is. Ook blijf ik elk wc-papiertje checken op bloed. Dat zal wel niet overgaan denk ik... Maar ik ben erg misselijk, dus hopelijk een goed teken!
Ik duim voor je Linda! Nee hubby is gister ook meegeweest hoor naar de echo.. logisch dat ze dat niet willen missen..
Lindada, dat gaat morgen wel goed meid! we duimen allemaal voor je hoor! hoe laat moet je er naartoe dan?
Morgen wordt een mooie dag.. En vast ook voor jou Lindada ! Dank je wel! Kregen net 2 hele mooie orchideën thuisgestuurd. van onze buurvrouw HAHA.. Erg lief Ik heb vandaag ook weer even een onzeker dagje (qua beebje dan) .. Maar zal wel weer over gaan... Hoe kan het toch dat ik me de ene dag zo zeker voel en de andere dag weer even wat minder? Hmmm ..
Zaterdag uit eten omdat opa jarig geweest is. Als de echo vrijdag goed is ga ik het denk ik aan mijn opa en oma vertellen, lijkt me leuk verjaardagscadeautje.
Sam ook ik wil je voor morgen een hele mooie dag wensen, geniet ervan.. verder heb ik vandaag een echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen 5 maart mogen we weer terug
Hey, ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger maar m'n symptomen nemen af... Ben nog wel moe, heb een beetje pijnlijke borsten, veel honger (maar ben altijd al een grote eter geweest, heb dus altijd veel honger gehad) maar ben al 2 weken niet meer misselijk? Vind het maar raar? Wie herkent dit? Kan iemand me helpen?
kwaaltjes nemen op een gegeven moment af, bij de een is dat met 10 weken en bij de ander pas met 14 weken en weer een ander helemaal niet probeer je niet al te druk te maken meid!