Zwanger na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tiruja, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jaaaaaaaaaaaa echt wel zeg...morgen nog maar eens naar de stad om te shoppen....en nog een paar truitjes ofzo erbij want de truitjes/shirtjes wat ik heb zijn eigenlijk te kort

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    HOERAAAAA, Sam gaat vandaag trouwen. Een heel fijne dag meid. Het weer werkt gelukkig prachtig mee!

Ktje, gefeliciteerd met je mooie echo!

Ftje, het is heel normaal dat je de ene dag wat meer kwaaltjes hebt dan de andere dag. Bij mij wisselde dat ook heel sterk af. Had zo een paar dagen dat ik eigenlijk amper het idee had dat ik zwanger was. Ook nemen op een gegeven moment de kwaaltjes sowieso af en bij de een is dat wat vroeger dan bij de ander. Probeer vertrouwen te houden meid Ftje! En ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar dat vertrouwen komt echt!

Anoul had ook al een mooie echo gehad, fijn hoor en lekker nagenieten.

Lindaa, wat een k*treactie van je collega's zeg, dat verwacht je toch niet? Je moet maar zo denken, het zegt meer over hun dan over jou dat er niet eens een felicitatie afkan!

Lindada, heel veel plezier met je echo meid. Enne dat broekloeren en papierloeren is er hier met ruim 15 weken ook nog niet echt af hoor.

Liesje, wat zit dat lekker he? Zo'n positiebroek. Al zal het straks na de bevalling ook wel weer fijn zijn om je eigen kleding weer aan te kunnen.

Treintje, gefeliciteerd met de goede uitslag!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey Inez,

ja ik ben echt verbaasd hoe lekker dat de broek zit, had ik echt niet verwacht.
    en ook nog gewoon zo'n leuke hippe spijkerbroek bij H&M. Ik had hiervoor alleen nog maar gekeken bij C&A en daar hadden ze alleen maar van die hobbezakken (sorry als ik iemand beledig die deze broeken wel heeft) dus ik was eigenlijk al bang dat er niks leuks was....

4. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Nee joh genoeg leuks te koop..! Ik ben trouwens in een week tijd een kilo afgevallen.. wel raar.. misschien hou ik minder vocht vast..

Kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment weer uitkijkt naar "normale" kleding..

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    afgevallen? ja dat kan ook gebeuren.
    maar hield je veel vocht vast dan?
    hier gelukkig (nog) niet...

heb vanmorgen nog wel weer even gewogen maar echt veel komt er nog niet bij, zit nog steeds 3 kilo onder mijn begingewicht...
    had ik nu al niet veel meer moeten aankomen?

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja hield vooral bij mn enkels wel veel vocht vast.. als ik mn sokken uitdeed s'avond leek ik wel een rollade hahhaa... nu is dat minder.. dus misschien daarvan..

Nee geloof niet dat dat erg is hoor, de 1 komt wat harder aan als de ander.. geniet er nog maar even van :)

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    gelukkig heb ik daar nog geen last van dat vocht, dat lijkt me toch echt niet fijn hoor...

ik had wel verwacht dat ik nou wat meer aangekomen zou zijn aangezien het buikje gestaag groeit....
    heb trouwens nog geen buikfoto's in mijn album staan, mijn ouders kwamen gisteravond onverwacht langs dus helaas geen tijd gehad aangezien ze pas na half 11 weggingen

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Heb er niet echt last van, ik houd altijd al makkelijk vocht vast met warm weer en zo.. dus ik ben erop voorbereid.. heb ook al 2 maanden mn ringen af..

Ok nou geef maar een gil als ze erop staan, ben benieuwd naar je mooie buikie..

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik laat het wel weten als ze er (eindelijk) instaan :)

ik heb wel zin in om morgen nog ff lekker te shoppen en misschien dat we dan ook gelijk maar even naar de prenatal gaan :)

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Is jouw vriend van het shoppen of niet? Die van mij helemaal niet, gaat echt nooit mee.. ook wel weer een voordeel.. kan ik het zelf uitzoeken :). Hij is wel meegegaan voor de babykamer en zo hoor.. maar gewoon winkelen gebeurt 1 of 2 x per jaar als hij kleren nodig heeft..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee hij is niet zo van het shoppen, ook niet voor zijn eigen kleding.
    heel vaak haal ik kleding voor hem en dat is meestal ook wel goed hoor. Hij is niet zo moeilijk.
    Met de babykamer moet hij toch ook mee, vind ik in ieder geval.

Ik vind het ook makkelijker om zonder hem te gaan hoor om eerlijk te zijn, maar ja ik vind het ook wel eens leuk als hij wel meegaat zoals morgen

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik ook hoor van mij zou hij best vaker mee mogen maar ja ach.. als hij met een chagrijnige sik rondloopt heb je er ook weinig aan..

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja als dat zo zou moeten dan hoeft het voor mij ook niet hoor!
    maar goed morgen pakken we de bus (voor 1 euro p.p. naar de stad, kan je niet voor parkeren) en dan gaan we een lekker rondlopen in de stad

14. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gezellig! Ik ga vast glasvezel behang kopen voor de babykamer

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ga je dat straks ook nog verven?
    want dat kan je heel makkelijk een leuk kleurtje geven he

16. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat gaan we daarna sauzen.. omdat het idd makkelijk een ander kleurtje te geven is..

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij hebben gelukkig al leuk neutraal behang op de toekomstige kinderkamer dus daar hoeven we niks meer aan te doen

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag iedereen!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Iedereen die op controle moest, gefeliciteerd met de goede uitslag! ;)

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Sam, een hele fijne dag vandaag meid! Het zonnetje schijnt, je bent zwanger en je gaat vandaag trouwen, kan echt niet meer stuk voor jou!

Lindada, straks je echo, succes meid, kan me voorstellen dat het spannend is!

Ik heb gister toch nog maar een testje gedaan, ik wilde het eerst niet doen, omdat het je ook nog meer onzeker kan maken, maar voelde me zo rot gister, dus hup, ik naar de drogist gerend hihi :oops:

Thuis wel geduldig gewacht tot ik écht moest plassen en gelukkig knalde het streepje binnen een minuut van het scherm af, kijk maar in mijn album, de streepjes zijn steeds duidelijker geworden, dus wat dat betreft ben ik weer even gerust gesteld! Vandaag precies een week geleden dat ik positief testte, zondag alweer 5 weken op de teller. Ach, het gaat zo slecht nog niet! :p

Deel Deze Pagina