Tatty, daar ben je dan. Fijn dat je ook hier komt meeschrijven en ook hier natuurlijk: Van harte gefeliciteerd!!
SAM IS DE BRUID VANDAAG (even een feestje bouwen hoor. Doen jullie mee? Is leuk voor als ze als getrouwde vrouw straks weer online komt!)
dank jullie wel meiden ! @ Mw. Sam, Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk haha! @ Bengeltje, heel veel sterkte meid!
Ík doe mee! Een applausje voor als ze aan komen =D> =D> =D> =D> =D> =D> En eenmaal op het feest Muziek {|= waarop gedanst mag worden en dan gaan we fluitend naar huis!
Och Bengeltje toch, vreselijk meid, dat dit jullie weer moet overkomen. Heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. Wel fijn ondanks alles dat je vanmiddag een gyn hebt getroffen die heel duidelijk tekst en uitleg gaf. Hopelijk kun je je hier weer snel aanmelden! Jill, heel goed meid, daar zullen ze bij MvM erg blij mee zijn. Ik hoef nog maar een paar dagen en dan zit het er voor mij op. Ik weet dat het voor een heeeel goed doel is, maar evengoed ben ik wel blij dat ik vanaf volgende week weer gewoon op de wc kan zitten zonder stunts uit te hoeven halen om in de kan te plassen.
HEE DAMES Zo, even snel een berichtje van mij.. Ben natuurlijk hartstikke brak Maar wil even zeggen dat we de mooiste dag van ons leven hebben gehad. Superweer , Superfoto's en een geweldig knalfeest ! Echt wat hebben wij genoten! De foto's komen vandaag of morgen wel even ! Mijn laptop ligt nog bij m'n ouders en de meeste foto's heb ik nog niet .. Komt voor de bakker! Ik wil jullie bedanken voor alle lieve felicitaties! lIEFS DOLGELUKKIGE SAM
Lieve Sam, van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Als je huwelijk zo is als het weer wat jullie hadden, gaan jullie een zonnige toekomst tegemoed. Wat moet dat bijzonder zijn gewest. Stiekem met zn drieën trouwen! Geniet van je wittebroodsweken. Gaan jullie nog weg?
Sam, van harte gefeliciteerd met je huwelijk meid. Hoe voelt het nu, als getrouwde vrouw? Geniet maar lekker na met jullie 3en van deze dag!
ha meiden ik mag weer op een roze wolk na 2 rondes weer zwanger maar nu hopen dat het goed blijft maar maakt het iets uit dat al 2 of 3 dagen de testenlicht streepje geven of niet. een hele blije meid
@Sam van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk @Joel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Nu hopen dat we hier wel samen mogen blijven
Ik ben van 2 dagen aan het bijlezen en zie iets waar ik meteen op wil reageren............ TATTY, jahaaaaa gefeliciteerd lieverd!!!! \/
Joel, ook van harte gefeliciteerd! Anoul, fijn dat je weer zo'n mooie echo had! Bengeltje, wat ontzettend naar voor je Heel veel sterkte. Rebbel, veel beterschap! Sam, gefeliciteerd met je huwelijk! Fijn dat jullie zo'n super dag hebben gehad. En wat zag je er mooi uit! Over positiekleding, dat draag ik al een paar weken. Ik had een aantal broeken die me wat te wijd zaten, die kon ik nog wel even aan maar nu ook niet meer. Dus ik had weer nodig, met name voor kantoor. Tot mijn grote blijdschap heb ik een outletwinkel hier in Almere ontdekt met de mode van voorgaande collecties van heel veel merken voor niet veel geld! Ik ben daar donderdag wezen shoppen. Ik heb 3 mooie broeken voor kantoor gekocht (d.rood, zwart en camel), een vrijetijdsbroek (groenig), een truitje, een shirt/tuniek en een zwangerschap string. Dit alles voor maar 95 euro, kijk dat is leuk shoppen! Wij zijn vandaag naar 2 winkels hier in Almere geweest voor babykamer kijken. We hebben ontdekt dat we op wit whitewash vallen, en de wat robuustere, simpele en 'stoerdere' modellen zonder veel tierelantijntjes. We hebben 2 hele leuke gezien maar die commodes hadden deurtjes en wij willen lades. We hebben nog 3 grote winkels op het oog om te gaan kijken, 2 in Amsterdam en 1 in Velserbroek. En we hebben een eerste orientatie gedaan voor kinderwagens en autostoeltje...... mijn hemel, ik zag door de bomen het bos niet meer! Ook de boxen hebben we een beetje bekeken, dat is makkelijker kiezen. Ik ben natuurlijk niet met nix naar huis gekomen, heb een lief babypakje gekocht Volgende week zaterdag ga ik naar de 9 maanden beurs, daar es alles bekijken en op me in laten dalen.
@ Natas, Dank je wel meis ! Het is nog wel onwerkelijk hoor, zit maar continu op de test te kijken haha! Had jij in het begin ook nergens last van? Ik heb dus echt nergens last van, aan de ene kant voelt dat goed, maar aan de andere kant wordt ik er een beetje angstig van! Hoe gaat het met chris? Gaat het iets beter? @ Joel, Gefeliciteerd meid! Nu maar lekker proberen te genieten ! Volgens mij maakt het niet uit van de testen hoor, doe anders over 3 dagen weer een test en dan zal het streepje al donkerder zijn! @ Sam, Geniet lekker van je witte broodsweken! Jullie hadden een prachtige dag !
Nah, ik zit hier nog met open mond Tatty! Kan me voorstellen dat het voor jou helemaal onwerkelijk is. En dat herinner ik me ook nog goed, ik voelde helemaal niks de eerste week. Dan zoek je je bevestiging maar in de test hè? Maar echt, helemaal geweldig meid. Ik ben zo blij voor je! Met Chris gaat het nog hetzelfde, hij ziet erg troebel door dat oog dus dat kijkt moeilijk en hij is snel moe.
@ Natas, haha ja dat klopt ik zit er heel de tijd maar naar te kijken! Ben blij om te horen dat je in het begin ook niks voelde! Ik teste donderdag avond meer, zodat ik wist dat ik ongie werd en ik voorzorgsmaatregelen kon nemen! Me mond viel echt open toen er 2 strepen stonden haha! Echt vervelend vind ik dat voor chris, wanneer gaan ze de olie eruit halen? Ik hoop dat het dan beter gaat met hem! Lukt het druppelen nu wat beter?
Ik krijg die druppels er wel in hoor, desnoods met geweld! We weten nog niet wanneer de olie eruit mag.
Welkom Tatty! Gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen! Sam: Gefeliciteerd, jullie zien er gelukkig uit! Wij gaan vanavond naar een groot feest van vrienden met een heleboel oude bekenden. Deze vrienden weten nog niet dat we een kindje verwachten maar mijn buik groeit ineens zo dat ik het niet denk verborgen te kunnen houden... We zien wel wie het opvalt en durft te vragen of ik ben aangekomen...? Mijn moeder heeft zich versproken en vertelde dat ze over een tijdje vier kleinkinderen heeft. Mijn broertje heeft er twee, ik verwacht er een... Ik had het sommetje dus snel gemaakt! Ik denk dat mijn schoonzusje zwanger is van de derde. Leuk! Ik hoop het maandag te horen!
Joel, welkom hier en van harte gefeliciteerd meid! Haha, die Natas, flink aan het shoppen geweest, leuk hoor! Bij ons is de babykamer ook whitewash. En dat zal hij ook blijven. We zullen hooguit wat accessoires veranderen, voor de rest ziet alles er nog netjes uit.