Heb alleen nog wat last van de naweeën van een flinke verkoudheid en onze dochter is ook flink verkouden en erg gammel. Zo zielig voor zo'n klein meisje.
hai hai heb net de vk gebeld en mag 3 maart om 20.00 voor echo en ben dan 7 wkn en 3 dagen. moet je dan het hartje perse zien of niet. kon ook 29 feb maar dan midden in de middasg en wij zitten met werk, ik wilde het wel hoe eerder hoe liever maar ja. ben benieuwd
Joel, wat leuk, je eerste afspraak. Met ruim 7 weken zou er zeker hartactiviteit te zien moeten zijn. Spannend hoor!
joel welkom trouwens hier en gefeliciteerd (was ik even vergeten) Inez, wat zielig he zo'n meisje zo verkouden... wij zijn gisteren lekker met de 2 nichtjes naar de kinderboerderij geweest, het was zo lekker weer en wij hebben de kinderboerderij op loopafstand...
Natas, wij hebben een Quinny, een 4-wieler op luchtbanden. Ons bevalt deze wagen prima. We komen welliswaar al tijden niet meer in het bos, maar daar is hij prima voor geschikt.
Och ja, ze was gisterenavond ineens zo zielig, ze had al we de hele dag een loopneus, maar onder het eten kreeg ze ineens last van haar oren en zag je haar gewoon ziek worden. Heb haar toen maar even een zetpilletje gegeven voor de nacht. Leuk he? Om met kleine kindertjes naar de kinderboerderij te gaan. Dat doen wij ook regelmatig met Alyssa. Ze vindt het er geweldig. Vooral het geitenweitje is erg populair.
Hoihoi, Sorry dat ik nu pas van me laat horen. Maar vrijdag weer een mooi hartje zien kloppen en eindelijk een foto! Ik probeer hem vanavond hier op te zetten.
ach die nichtjes van ons zijn zulke schijterds, de kleinste (bijna 3) begint al 7 meter afstand te roepen au en dat betekent dat ze bang is... echt waar dat is wel jammer hoor, maar het is zo leuk daar!
Goedemorgen allemaal! Nieuwe meiden van harte! Sam wat zag je er geweldig uit meid! Echt een plaatje.. Fijne berichten hier over goede echo's etc.. erg blij voor jullie..