hey bruidje....wat fijn dat alles goed is meid! ik mag morgen naar de vk.... hartje zullen ze niet luisteren, is het nog te vroeg voor! mijn 2e echo zal rond de 10 of 11 weken zijn...kan niet wachten hoor
Dat is ook al snel zeg met 8 weekjes wel leuk! Nee luisteren gaat nog niet.. ik ben 11 weken en ze hoorden het zelfs niet.. vandaar die echo.. maar het is echt super om te horen!
ja ik mocht door de mk eerder komen.... ik heb toen ik het zeker wist gelijk de vk gebeld.... vandaar de vroege afspraak.... anders had ik vandaag mijn 1e echo gehad......
aha... en nu weet je al lekker dat het allemaal goed is! Heerlijk he.. Zit even terug te lezen: Latoya VAN HARTE! Wat leuk voor je!
ja latoya had vorige week al posi getest en ik heb haar gezegd dat ze hier moest komen beppen kan niet wachten tot ik mijn 2e echo krijg zeg...
Mogge! Voordat je het weet is het weer zover.. en het is zo leuk om te zien hoe snel het groeit.. Ze schatte mijn kindje al in op 5 a 6 cm... bizar hoor.. 2 weken geleden nog 2,3 cm Echt super voor Latoya, nu duimen dat het eindelijk goed gaat!
wat gaat dat hard of niet Bruidje..... ik ben benieuwd hoe groot mijn spruit is als ik voor de 2e echo ga....dan ben ik 10 of 11w
nou ik kan echt niet wachten hoor...nog minimaal 2 weken wachten pffffffff..... heb je nog wat leuks gekregen bij de vk?
nee een gele heb ik eerder gekregen zaten inderdaad leuke proefjes in en wat leuke tijdschriften... nog een vraagje he.....kraamzorg ben je dat verplicht te nemen en is het echt nodig?
Ja idd een tijdschrift en een boekje met harde kaft van zwitsal.. Denk niet dat je verplicht bent maar volgens mij wel heel handig.. alle hulp is welkom toch.. ik zie het ook als "opleiding" voor het verzorgen van het kleintje en zo..
Ik zou niet durven zeggen of kraamzorg verplicht is. Ik heb het zelf als zeer prettig ervaren om toch even wat hulp te krijgen bij een paar dingetjes om net wat zekerder van mezelf te worden. We hebben een geweldige kraamhulp gehad. Ik hoop dat we ook deze keer weer zullen treffen met de kraamhulp. Hoop op dezelfde als de vorige keer en ik ben vast van plan om me deze keer lekker in de watten te laten leggen. Zie je op tegen kraamhulp Liesje?
Wat leuk dat jullie al allemaal cadeautjes hebben gekregen. Heb ik toen met m'n dochter ook gehad bij de VK. Ben benieuwd of ze dat in het ziekenhuis ook doen. Heb toen wel een leuk kraampakketje gekregen toen ze was geboren.
Hallo meiden Ik zal het hier eens vragen, want ik krijg geen bericht op mijn onderwerp en begin mij een beetje zorgen te maken, dat niemand dit heeft. Ik ben al 2 dagen aan het zoeken welke pijn ik heb, maar niets te vinden op internet. Alles verwijst een beetje naar bekkeninstabiliteit, maar ik ben nog maar 5 weken. Ik zal even mijn symptomen vertellen, hopelijk herkent iemand die. Overdag heb ik wat last van mijn stuitje, zeker al zittend, lopend, iets opnemen, bij alles eigenlijk wat ik doe, maar het is verdraagbaar. Maar tijdens het slapen kom ik meestal rond 3u wakker en heb ik enorme pijn. Al lig ik op mij zij, rug of buik, het is niet verdraagbaar en ik kan er niet van slapen. De pijn is dan precies wat gezakt en dan heb ik enorme pijn aan mijn bips en bovenbenen. Hoe ik ook slaap, het blijft pijn doen. Op 17 december kan ik naar de gyn. dan zal ik het zeker hem vertellen, maar meestal doet hij er niet veel aan. In mijn vorige zwangerschap was het niet zo erg, alleen als ik telang rechtstond tijdens mijn werk en toen vertelde hij dat bij de zwangerschap hoorde. Maar nu is het echt niet te doen, moet ik nu steeds om 3 u opstaan, want verder kan ik echt niet slapen. Herkent iemand deze symptomen? Morgen ga ik naar vitaminen voor ijzer tekort, misschien dat dit wel een beetje helpt. Groetjes mandje
Hallo Mandje, heb hier gedurende m'n eerste zwangerschap ook al snel veel last van gehad. Gek werd ik ervan. Ik was al zo moe en slapen deed ik hierdoor amper. Ik heb dit opgevangen door in eerste instantie wel naar bed te gaan en zodra het te erg werd met de pijn, verhuisde ik met dekbed en al naar de bank. Niet gezellig voor mannetje, maar om aan nog enige nachtrust te kunnen komen wel noodzakelijk.